🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30815.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از موبایل تاشو و گران قیمت سامسونگ W2019 [به روز رسانی]

کمپانی سامسونگ هرساله یک گوشی تاشوی صدفی مجهز به دو نمایشگر را با مشخصات فنی پرچمداران و قیمت بالا در بازار چین عرضه می کند. پس از مدل های W2017 و W2018 حالا نوبت به ...

کمپانی سامسونگ هرساله یک گوشی تاشوی صدفی مجهز به دو نمایشگر را با مشخصات فنی پرچمداران و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - قیمت بالا در بازار چین عرضه می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - کند. پس از مدل های W2017 و W2018 حالا نوبت به سامسونگ W2019 رسیده و به نظر می رسد در آینده نزدیک، شاهد رونمایی از آن باشیم.

W2019 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - احتمالاً اولین موبایل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - سامسونگ است که جک 3.5 میلیمتری هدفون از آن حذف شده

در همین راستا امروز تصاویر زنده جدیدی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - محصول بعدی سامسونگ منتشر شده که موبایل W2019 را با رنگ بژ و بدنه ای ضخیم نشان می دهند. در این تصاویر ماژول دوربین دوگانه، پورت USB-C، دکمه اختصاصی بیکسبی و دکمه پاور (احتمالاً جایگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - سنسور اثر انگشت) قابل رؤیت هستند و به نظر می رسد برای نخستین بار در یک گوشی سامسونگ، جک 3.5 میلیمتری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - هدفون حذف شده باشد.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران

بر اساس برخی شایعات، سامسونگ W2019 نیز مانند سایر پرچمداران کنونی کمپانی کره ای، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 بهره مند بوده و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

از طرفی نمایشگرهای 4.2 اینچی آن احتمالاً به پنل های AMOLED مجهز شده و ماژول دوربین دوگانه سامسونگ W2019 نیز به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - احتمال زیاد با پرچمدارانی همچون گلکسی اس9 پلاس یا گلکسی نوت 9 مشترک است.

گفتنی است W2019 با توجه به سابقه خانواده گوشی های تاشوی سامسونگ، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - قیمتی بین 2500 تا 3500 دلار خواهد داشت و ممکن است مانند نسخه های قبلی، تنها در بازار چین عرضه شود.

در ادامه سامسونگ W2019 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - را از سایر زوایا مشاهده می کنید:

 

تاریخ انتشار خبر اولیه: 10 آبان 97

به روز رسانی:

دعوتنامه هایی که از سوی سامسونگ برای رسانه های چینی ارسال شده خبر از رونمایی گوشی W2019 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - در 9 نوامبر (18 آبان ماه) در شهر Wuxi نزدیک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر جویبار استان مازندران - شانگهای می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone