🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30812.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لنوو Z5 پرو معرفی شد؛ یک گوشی کشویی دیگر از چشم بادامی‌ها

پس از معرفی می میکس 3 توسط شیائومی و مجیک 2 توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: لنوو Z5 پرو با نمایشگر بدون بریدگی و ...

پس از معرفی می میکس 3 توسط شیائومی و مجیک 2 توسط آنر (بخوانید هواوی)، حالا چینی ها گوشی کشویی جدیدی را به بازار معرفی کرده اند: - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - لنوو Z5 پرو با نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - بدون بریدگی و قیمتی بین 290 تا 330 دلار.

مهم ترین دلیل قیمت ارزان تر لنوو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - Z5 پرو در مقابل رقبا، استفاده از چیپست میان رده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - اسنپدراگون 710 است که در کنار رم 6 گیگابایتی (می میکس 3 نسخه 10 گیگابایتی هم دارد) عملکرد خوب و روانی را تضمین خواهد کرد؛ هرچند شاید به پای محصولات شیائومی و آنر نرسد.

از توان پردازشی که بگذریم، محصول جدید لنوو با نمایشگر AMOLED تمام صفحه (نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - بیش از 95 درصد) و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، طراحی زیبا و مینیمالی دارد؛ البته بخش پایینی پشت دستگاه ما را اندکی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - به یاد سامسونگ گلکسی اس 2 فقید می اندازد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران

باتری 3350 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - نسخه 5.0، اسپیکرهای استریو، NFC، رزولوشن نمایشگر 1080 در 2340 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - (ساخت سامسونگ) و پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - دو سیم کارت، سایر مشخصات لنوو Z5 پرو هستند که باید به آنها درگاه USB-C و البته حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون را هم اضافه کرد.

در لنوو Z5 پرو برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر را باز کرد

در زمینه دوربین، موبایل جدید چینی ها از ماژول دوربین دوگانه اصلی 16+24 مگاپیکسلی (ساخت سونی) با گشودگی دهانه لنز f/1.8 برای هردو سنسور بهره می برد. برای ثبت تصاویر سلفی نیز یک حسگر 16 مگاپیکسلی مورد استفاده قرار گرفته که در کنار آن، شاهد دوربین مادون قرمز 8 مگاپیکسلی برای تشخیص چهره هستیم.

نکته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - جالب توجه، قرارگیری اسپیکر مکالمه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - بین دوربین های جلو است که در زمان بسته شدن گوشی، داخل بدنه قرار گرفته و امکان انتقال صدا را نخواهد داشت. به همین خاطر هر بار برای مکالمه، باید ماژول دوربین های جلو و اسپیکر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - را باز کرد که احتمالاً در بلند مدت، فرآیند آزاردهنده ای خواهد بود.

گفتنی است لنوو Z5 پرو - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با قیمت 290 و 330 دلار به دست مشتریان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران - خواهد رسید.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سوادکوه استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone