🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  2. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  5. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30841.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اشتراک گذاری ویدیوهای IGTV در استوری‌های اینستاگرام ممکن شد

به تازگی اینستاگرام قابلیت جدیدی معرفی کرده که کاربران می‌توانند با کمک آن ویدیو‌های پلتفرم IGTV پروفایلشان را در قسمت استوری به اشتراک بگذارند. اکنون با لمس آیکون موشک کاغذی، گزینه‌ی جدیدی با عنوان «اضافه ...

به تازگی اینستاگرام قابلیت جدیدی معرفی کرده که کاربران - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌توانند با کمک آن ویدیو‌های پلتفرم IGTV پروفایلشان را در قسمت استوری به اشتراک بگذارند. اکنون - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با لمس - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آیکون موشک کاغذی، گزینه‌ی جدیدی با عنوان «اضافه کردن ویدیو به استوری» (Add video - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - to your story) مشاهده می‌شود که چنین عملکردی دارد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بدین ترتیب دوستان و دنبال کنندگانتان می‌توانند پیش نمایشی از ویدیو‌ی پلتفرم IGTV شما را مشاهده نمایند. علاوه بر این آنها قادرند بلافاصله از استوری پیش نمایش به ویدیوی شما در پلتفرم IGTV منتقل شوند و آن را به صورت کامل تماشا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کنند.

تا به حال کاربران پروفایل‌های - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تجاری (Business) تنها می‌توانستند که لینک ویدیو‌های IGTV را در قسمت استوری خود به اشتراک بگذارند تا فالوئرهایشان با سوایپ کردن به مشاهده‌ی کامل این ویدیو‌ها بپردازند. این قابلیت جدید موجب - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌شود که علاوه بر لینک، قسمتی از ویدیوی یاد شده به نمایش گذاشته شود تا شاید کاربران بیشتری را به دیدن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن ویدیو جذب کند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اینستاگرام خردادماه امسال به طور رسمی از IGTV رونمایی کرد تا پلتفرمی جدید برای میزبانی ویدیو توسعه یابد و کاربران بتوانند در آن ویدیوهایی تا سقف یک ساعت به اشتراک بگذارند.

از آن زمان تاکنون هنوز اعداد و ارقامی برای تشریح چگونگی عملکرد این پلتفرم جدید منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که مسئولین این شبکه اجتماعی به هر شکل ممکن قصد دارند از محبوبیت اینستاگرام و میزان فعالیت کاربران این شبکه برای رونق گیری IGTV استفاده کنند. در نظر گرفتن قابلیت‌های این چنینی برای این پلتفرم نیز، از تلاش های مسئولین اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به حساب می‌آید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

چندی پیش شبکه اجتماعی یاد شده اعلام کرد که با همکاری Shazam به دنبال ایجاد امکانی است تا کاربران بتوانند از این اپلیکیشن در استوری‌هایشان استفاده کنند. برای بهره‌مندی از این ویژگی در iOS کافی بود اپلیکیشن Shazam را باز کرده و سپس آهنگ به خصوصی را بیابید. سپس می‌توانستید یافته‌های خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone