🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30820.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تیزر جدید سامسونگ قابلیت‌های دوربین چهارگانه گلکسی A9 را شرح می‌دهد

حدود سه هفته پیش بود که سامسونگ از میان رده جدید خود با نام گلکسی A9 رو نمایی کرد که این تلفن، به نخستین ماژول دوربین چهارگانه دنیای موبایل مجهز شده و به لطف ویژگی ...

حدود سه هفته پیش بود که سامسونگ از میان رده جدید خود با نام گلکسی A9 رو نمایی کرد که این تلفن، به نخستین ماژول دوربین چهارگانه دنیای موبایل مجهز شده و به لطف ویژگی جدید و رنگ های خاص خود، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

حالا سامسونگ تیزر تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده و در آن به تشریح توانایی های ماژول دوربین چهارگانه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با سنسورهای 8 مگاپیکسلی عریض، 10 مگاپیکسلی تله فتو، 5 مگاپیکسلی عمقی و 24 مگاپیکسلی اصلی پرداخته است.

سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی کیفیتی در حد و اندازه پرچمداران بازار ارائه می - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کند

همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، دوربین 8 مگاپیکسلی عریض سامسونگ میدان دید 120 درجه را در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اختیار کاربر قرار داده و امکان ثبت تصویر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از سوژه هایی مانند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مناظر طبیعی و یا عکس های دسته جمعی را فراهم می کند. از طرفی لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی زوم اپتیکال دو برابری بدون افت کیفیت را ممکن کرده و حسگر 5 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مگاپیکسلی هم امکان تغییر عمق تصویر و تأکید روی سوژه (با تار کردن سایر بخش های عکس) را در اختیار کاربر قرار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می دهد.

در نهایت دوربین اصلی دستگاه را داریم که با رزولوشن 24 مگاپیکسل، کیفیتی در حد و اندازه پرچمداران بازار را ارائه کرده و تصاویری با جزئیات بالا در نور مناسب و همچنین محیط های کم نور به ثبت می رساند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

گفتنی است گلکسی A9 سامسونگ از دو هفته دیگر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و بر اساس برخی گزارشات، با قیمت حدودی 530 دلار به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone