🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30837.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

گردشی در استارتاپ ردکالا؛ تخفیفی به رنگ تند قرمز

شرکت در یک مزایده یا حراجی در حقیقت همان شرکت در یک رقابت است و هیجانات خاص خودش را دارد، یک کالایی با تخفیفی خاص در نظر گرفته شده و خواهان آن کالا با یکدیگر ...

شرکت در یک مزایده یا حراجی در حقیقت همان شرکت در یک رقابت است و هیجانات خاص خودش را دارد، یک کالایی با تخفیفی خاص در نظر گرفته شده و خواهان آن کالا با یکدیگر رقابت می‌کنند تا هریک برنده حراجی باشند و دست پر از آن خارج شوند. شنیدن کلماتی چون تخفیف و حراجی هم اصولا گوش آدمی را تیزتر می‌کند و عجین کردن این عبارات با برگزاری یک حراجی، شعله تنور آن را داغ‌تر می‌کند و کاری که عوامل استارتاپ ردکالا انجام می‌دهند، اجرا کردن همین ایده برای مشتریانشان است. آنها همچنین تاکید دارند که یک حراجی سالم آنلاین انجام می‌دهند , در حقیقت مجری برگزاری حراجی های سالم آنلاین می باشند

دوستان و اطرافیانم درباره میزان و شدت علاقه شخص من به موضوع تخفیف کاملا آگاه هستند و وقتی قرار شد با مدیران ردکالا صحبت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کنم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا از آنها درباره تجربیاتشان بپرسم، به سایتشان رفته و با انبوه حراجی‌های آنلاین روبرو شدم. این دیدار مجازی از سایت ردکالا در نهایت در کوچه پس کوچه‌های قیطریه و در یک دفتر جمع و جور اداری به ملاقاتی فیزیکی با مدیران مجموعه منجر شد و صحبت‌هایمان چند ساعتی به طول انجامید. بحث تخفیف در مصاحبه هم داغ است و تیم سه نفره ردکالا راه سخت و ناهمواری را در اکوسیستم استارتاپی ایران طی کردند تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - به اینجا برسند که شنیدنش مانند درسنامه‌ای برای کسانیست که قصد ورود به حوزه تجارت الکترونیک را دارند.

کاربران در ردکالا ثبت نام کرده و با توجه به کالاهای تخفیف خورده‌ای که داخل سایت گذاشته شده، در مزایده‌های مختلف ثبت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نام می‌کنند و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - سر موعد مقرر با آنلاین شدن - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دوباره در سایت، وارد حراجی می‌شوند و می‌توانند با دیگر شرکت کنندگان به رقابت بپردازند. هر کس - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بسته به انتخابی که از پیش کرده وارد حراجی شده و به رقابت با دیگر شرکت کنندگان می پردازد و در نهایت کسی برنده حراجی می شود که آخرین پیشنهاد را ثبت کرده باشدد. این رقابت هیجان انگیز، خریدن یک کالا را تبدیل به یک بازی کرده که بستر ان در ردکالا فراهم شده است.

یک حراجی سالم

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

رد کالا توسط یک تیم سه نفره راه اندازی شده. «سمانه خدادادی»، «محمود سبزه‌ای» و «سید علی خادم حسینی» که دو تن از آنها پیش‌تر کار برنامه نویسی برای کسب‌وکارهای نوپا را انجام می‌دادند و عضو خانم این مثلث تشکیل دهنده ردکالا اما کارمند شرکتی دولتی بوده و با رها کردن جایگاه شغلی‌اش، ریسک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بزرگی را محتمل شده و وارد تیم ردکالا شده است؛ مجموعه‌ای که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - به موفقیت آن ایمان داشته و با وجود مخالفت اطرافیانش تصمیم گرفته قید سابقه‌کار دولتی خود را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بزند و به این حوزه ورود پیدا کند. خدادادی می‌گوید که حراجی سالم و اعتمادبخشی که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ردکالا راه‌اندازی کرده باعث شده که او از آینده کاری شرکت مطمئن باشد:

«یک حراجی را زمانی می‌توان به آن برچسب سالم زد که شرکت کننده قبل از وقوع آن بداند دقیقا با چند نفر و چه کسانی در حال رقابت است و هم اینکه آگاهی لازم درباره حداکثر و حداقل هزینه‌ای که برای شرکت در این مزایده لازم است به او داده شود. ردکالا این دو مورد را رعایت می‌کند و اجناس داخل حراجی را نیز خودش تامین کرده و تیم آن تاکید دارند که این اجناس همگی آکبند و دارای گارانتی معتبر هستند و قیمتی یک سوم قیمت اصلی کالا را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - در برمی‌گیرد. و ردکالا تضمین می نماید که برنده ی حراجی کالاهای مختلف را با تخفیفی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بین 20 تا 90 درصد خریداری می نماید.  حراجی‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ردکالا به حدی دقیق است و جزییات آن رعایت شده که به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - گفته مسئولین آن، حتی اساسنامه مزایده‌های آنلاین با مشورت آنها در سامانه ای‌نماد صورت گرفته است.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران
شما - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - بعد از ثبت نام در ردکالا، مقدار مشخصی ردآف هدیه می‌گیرید که با آنها می‌توانید در حراجی‌های رداف شرکت نمایید و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - یا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - به عنوان بن خرید فروشگاه از آن استفاده نمایید. در صورتی که در حراجی برنده نشوید چیزی از دست نخواهید داد، در قبال هزینه اشتراک به شما رداف تعلق می گیرد.

در ردکالا حراجی‌ها معمولا از یک هفته قبل اعلام می‌شود و جذب شرکت کننده به همراه دارد و همچنین حتی بعد از پایان یافتن حراجی، مزایده ادامه دارد و حالتی شبیه به بازی و کل کل کاربران به خود می گیرد؛ وگرنه خریدار مشخص شده و دیگر کسی قادر به عوض کردن نتیجه ماجرا نیست، از این قبیل استفاده از گیمیفکشن‌ها در استارتاپ ردکالا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - زیاد دیده می‌شود و مدیرانش - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هم معتقدند تبدیل حراجی به یک بازی هیجان انگیز و سودزا، رسالت اصلی آنها بوده است.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران
در نمایشگاه الکامپ، مردم در کنار هم یک حراجی آنلاین را تجربه کردند. ردکالا بعد از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - اینکه بیشتر و بیشتر شناخته شده، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - مجبور شده سرورهای جدیدی را بخرد تا بتواند حجم کاربران جدید و بیشتر خود را مدیریت کند.

تعریف کردن واحد پولی به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نام ردآف در محیط سایت که کابران با ثبت نام در سایت و یا شرکت در حراجی‌ها به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دست می‌آورند و می‌توانند با آن به خرید وسایل دیگر سایت و یا ثبت نام در دیگر حراجی‌ها بپردازند، نمونه دیگری از این گیمیفکشن‌هاست.

رشد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ردکالا

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

تیم رد کالا سابقه مدیر فروشی هم دارند و خدادادی معتقد است که ردکالا در حقیقت یک پروژه شخصی بوده که به تدریج رشد کرده و الان تیمی ده نفره آن را هدایت می‌کنند:

«سرمایه اصلی و وجه تمایز ما وجود یک تیم فنی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - حاذق در مجموعه‌مان هست و تجربه کاری - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ما باعث - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده که از این حیث کم و کاستی در مجموعه‌ نداشته باشیم. از تیر ماه 95 استارت اولین حراجی‌مان زده شد و روزهای اول هفته‌ای یک تا سه حراجی برگزاری می‌شد و حالا تبدیل به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - استارتاپی شده‌ایم که روزی بیش از 35 حراجی برگزار می‌کند. این شیب رشد ملایم نشان از موفقیت‌های اولیه تیم ما داشت و با وجود اینکه روزهای اول گاهی ناامیدی بر ما چیره می‌شد و حس می‌کردیم یک جای کار ایراد دارد، ولی ذره ذره متوجه اشتباهات شدیم و به تدریج توانستیم رشد خوبی را تجربه کنیم.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران
زمان شروع و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - پایان حراجی کاملا مشخص است ولی در ده ثانیه آخر بعد از پیشنهاد هر کاربر، ثانیه شمار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - باز به حالت ده ثانیه برمی‌گردد.

پیش‌تر تجربه خوبی در زمینه سایت‌های حراجی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - آنلاین دیده نشده و بیشتر این سایت‌ها یا فیلتر شدند و یا به کل تعطیل شدند. ورود این سه تن هم به این حوزه ریسک زیادی را به همراه داشته و آنطور که خودشان می‌گویند هیچ یک از آنها هم افراد پولداری نبودند؛ هزینه‌های جاری شرکت را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - از جیب - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دادند و با سرمایه بسیار اندکی که به گفته خودشان زیر یک میلیون تومان بود، کارشان را شروع کردند و بیشتر به دانش خود اکتفا کردند تا هزینه‌های مالی.

خدادادی در همین رابطه می‌گوید: «ما لجاجت کردیم تا در کار پیشرفت کنیم. کلنگ را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - زدیم و کار را شروع کردیم و منتظر هیچ کس و هیچ چیز نماندیم.» حسینی هم دیدگاهش را چنین بیان می‌کند:

«در اکوسیستم استارتاپی باید این را در نظر گرفت که در شروع کار شما در یک بیابان هستید و هیچ چیزی اطرافتان وجود ندارد، این شما هستید که باید باعث و بانی این موضوع شوید که بیایند و در اطراف شما ساختمان ایجاد کنند و دور و بر شما را آباد کنند. استارتاپ شما باید مرکز محوریت این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - آبادی باشد.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

به گفته حسینی نگاه ردکالا به آینده است و افقی 18 ماهه برای خود از الان به بعد چیده که جزییات آن را به من نمی‌گوید ولی نوید آن را می‌دهد که این مراحل کپی پیست از کسب‌وکارهای خارجی نیست و قرار است در سیستم حراجی‌ها، دگرگونی بزرگی ایجاد کند.

سرمایه‌ها و نمایشگاه‌ها

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

یکی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - از پیشرفت‌هایی که مجموعه تاکنون تجربه کرده، جذب سرمایه بوده که از آذرماه سال 96 به این مرکز از سوی صندوق فناوری‌های نوین تزریق شده است. خدادادی تاکید دارد که تیم و پشتکار تیمشان باعث جذب این سرمایه‌گذار در - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستم ریسک‌پذیر ردکالا شده و سرمایه در حقیقت روی تیم استارتاپشان صورت گرفته و نه بیزینس آنها.

حضور این سرمایه‌گذار و نگرش‌های جدید - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - و نوآورانه تیم باعث بهبود عملکرد ردکالا شده و البته مدیران این مجموعه معتقدند شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط داخلی و خارجی هم در موفقیت آنها بی‌تاثیر نبوده است.

 «هر نمایشگاهی اعم از الکامپ و... بازخورد خوبی به همراه خواهد داشت و برخلاف برخی تیم‌ها که حضور - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - در این رویدادها را بیهوده یا هزینه‌بر توصیف می‌کنند، معتقدم می‌توان روی برندینگ و جذب سرمایه و ارتباط موثر با مشتری و ده‌ها مورد دیگر در این نمایشگاه‌ها کار کرد و باید برای شرکت در هر رویداد، با توجه به خصوصیات آن رویداد و بازدیدکنندگانش برنامه‌ریزی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرد.»

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران
کاربران تا بهمن ماه همه چیز را - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - خریداری می‌کردند و بیشتر هم به کالاهای الکترونیکی تمایل داشتند ولی امروز، بعد از تلاطم بازار ارز، مردم بیشتر به کالاهای گران و لوکس گرایش دارند.

نمایشگاه خارجی و تجربه‌های بین‌المللی نیز موفقیت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیگری برای تیم به ارمغان آورده و خدادادی تاکید می‌کند که حضور در رویداد سبیت آلمان و دیدار با دیگر فعالان این حوزه نگرش آنها را به کلی دگرگون کرد و باعث ایجاد تغییراتی در برنامه ریزی‌های آنها شد.

نقشه مالی

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

هرچند ردکالا به عنوان یک استارتاپ هنوز به آن سطح از سوددهی نرسیده ولی این به آن معنا نیست که بیزینس مدلی هم برایش تعریف نشده باشد. درآمد ردکالا یکی از طریق پرداخت عضویت کاربران برای شرکت در حراجی‌هاست و از ایجاد یک گردش مالی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - به وجود آمده هم می‌تواند به بخشی از درآمد برسد. همچنین خود فروشگاه ردکالا هم تا حدی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - درآمدزایی برای سایت دارد که روالی خارج از حراجی آنلاین دارد.

فیلترینگ با ردکالا چه کرد؟

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

ردکالا هم مانند بسیاری از استارتاپ‌ها در برهه زمانی مشخصی دچار فیلترینگ شده بود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ولی بازهم در برابر این موارد دلسرد نشده و به راه خود ادامه داده است. خدادادی حتی تاکید می‌کند که فیلترینگ از زوایای دیگر هم روی کار آنها تاثیر گذاشته و می‌گوید که فیلترینگ تلگرام هم روی کسب و کار آنها تاثیر گذاشته است.

آنها معتقدند این روند فیلترینگ باید زودتر حل شود و امید دارند که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - این آفت دیگر گریبانگیر هیچ کسب‌وکاری نشود. آنها با وجود داشتن ای‌نماد فیلتر شدند و قرار شد دوازده نهاد دولتی-کشوری موضوع را تایید کنند تا از فیلترینگ در بیاید. در همین راستا بود که تیم رد کالا  تغییراتی در سیستم خود انجام داد تا کارشان مشکلات شرعی و فقهی نداشته باشد. حسینی در این باره می‌گوید:

«ما در حال حاضر تمام تاییدیه‌ها را برای کارمان گرفتیم و اساسا اگر واقعا خلافی در کار نباشد، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هر استارتاپی می‌تواند به کار برگردد هرچند روند فیلترینگ ما هم بدون اطلاع قبلی بود و مشکلات زیادی را در برداشت.»

آینده قرمز - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - روشن

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

رقیب‌های ردکالا سایت‌های عمدتا گمنامی هستند که نام و نشان خاصی هم ندارند و این شرکت وارد بخشی از حوزه تجارت الکترونیک شده که کمتر کسی توانسته در آن به موفقیت برسد. ردکالا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هدف تخفیف دادن به کاربران جلو آمده و قصد دارد اهداف بسیار بلندپروازانه‌تری را در ادامه راه کاری خود متصور شده که نویدبخش شرکتی بزرگتر در آینده را می‌دهد.مدیران این مجموعه با سرمایه کوچک خود وارد اکوسیستم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شلوغی شدند و با - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - انتخاب یک - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - کوچه خلوت ولی پرکاربرد در این اقلیم، به آن سر و سامان دادند و با علم بر محیط استارتاپی پیرامون خود، گام بر‌میدارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone