تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27208.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از توسعه دهندگان می‌خواهد با اپ گالری همکاری کنند

به گزارش XDA-Developers هواوی از توسعه دهندگان اپ در پلی استور دعوت کرده تا برنامه‌هایشان را برای استور اختصاصی این شرکت یعنی «اپ گالری» توسعه دهند. پس از تحریم هواوی توسط آمریکا و قطع همکاری ...

به گزارش XDA-Developers هواوی از توسعه دهندگان اپ در پلی استور دعوت کرده تا برنامه‌هایشان را برای استور اختصاصی این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت یعنی «اپ گالری» توسعه دهند. پس از تحریم هواوی توسط آمریکا و قطع همکاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت‌های بزرگ با این کمپانی، هواوی پس از اعلام تصمیمش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - مبنی بر عرضه سیستم عامل اختصاصی خود اعلام کرد که یک اپ استور جدید هم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - توسعه خواهد داد.

هواوی برای ترغیب توسعه دهندگان به این همکاری، در مورد 350 میلیون اسمارت‌فون خود صحبت کرده مستقیما به اپ گالری دسترسی دارند. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - علاوه بر این این کمپانی قول پشتیبانی مناسب از آن‌ها را داده و گفته که پیوستنشان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - به جمع توسعه دهندگان هواوی رایگان خواهد بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان
متن ایمیل هواوی به توسعه دهندگان که توسط یک منبع ناشناس به دست رسانه‌ها رسیده

XDA در این باره گفته که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - مکاتبه اپ استورهای شخص - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - ثالث با توسعه دهندگان موضوع رایجی است. مثلا از آن‌جایی که Fire Tablet آمازون به خدمات گوگل دسترسی ندارد، این شرکت برای آوردن بیشترین اپ ممکن به استور اختصاصی خودش همین روش را پیاده کرده است.

بنابراین از آنجایی که سرویس‌های Play احتمالا در آینده برای محصولات هواوی در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - دسترس نخواهند بود، اقدام هواوی برای آوردن اپ‌های مهم و محبوب به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - اپ گالری قابل توجیه است.

فعلا ایالات متحده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - موقتا به هواوی اجازه مراوده با شرکت‌های آمریکایی را داده تا این کمپانی قادر به ارائه پشتیبانی و خدمات رسانی برای مشتریان فعلی خود باشد و این لایسنس محدود شرکت چینی تا آخر مرداد معتبر خواهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان
P30 Pro احتمالا آخرین پرچمدار هواوی خواهد بود که از اندروید استفاده می‌کند

با این حال در صورتی که پس از پایان این مهلت تحریم هواوی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مینودشت استان گلستان - به قوت خود باقی باشد، احتمالا شاهد عرضه اپ‌های زیادی در اپ گالری نخواهیم بود چرا که تقریبا 2 اپ از هر 15 اپ موجود در پلی استور، توسط شرکتی خارج از آمریکا توسعه داده شده و قادر به همکاری با هواوی هستند.

پیشتر این شرکت با مارکت Aptoide هم مذاکراتی انجام داده بود تا کاربران گوشی‌های هواوی بتوانند اپلیکیشن‌ها را از این مارکت دریافت کنند. چون این مارکت در پرتغال واقع شده و شامل تحریم‌های آمریکا نمی‌شود و علاوه بر این یکی از بزرگترین اپ مارکت‌ها به شمار می‌آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone