🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11365.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۹۳ با قابلیت دسترسی به پیامک‌ رمزهای یکبار مصرف موبایل منتشر شد

کروم ۹۳ امروز به عنوان یک به‌روزرسانی نسبتا کوچک برای ویندوز، مک، اندروید و iOS منتشر شد. این نسخه تغییرات اندکی را در منوی Recently Closed به وجود می‌آورد و در نسخه دسکتاپ از WebOTP ...

کروم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - ۹۳ امروز به عنوان یک به‌روزرسانی نسبتا کوچک برای ویندوز، مک، اندروید و iOS - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - منتشر شد. این نسخه تغییرات اندکی را در منوی Recently Closed به وجود می‌آورد و در نسخه دسکتاپ از WebOTP API پشتیبانی می‌کند تا گذرواژه‌های یکبار مصرف را از بخش پیامک‌های موبایل به کامپیوتر کپی کنید.

تغییرات جدید منوی Recently Closed - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - به شما اجازه می‌دهد همه سایت‌هایی که مشاهده کرده‌اید را در یک کالکشن ببینید و به‌صورت جداگانه آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - باز کنید. برای استفاده از این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - قابلیت باید فلگ chrome://flags/#tab-restore-sub-menus را فعال کنید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر  داراب استان فارس

گوگل در نسخه جدید مرورگر خود با WebOTP API اجازه می‌دهد از روی کامپیوتر به پیامک‌ها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت باید روی موبایل و کامپیوتر به یک اکانت گوگل وارد شوید. سپس در نوتیفیکیشن رمز یکبار مصرفی که پیامک می‌شود، روی دکمه Submit ضربه بزنید. با این کار اطلاعات به‌صورت خودکار به کامپیوتر ارسال می‌شود.

کروم ۹۳ آیکون قفلی را که جلوی آدرس‌های اینترنتی وجود دارد، با علامت فلش سمت پایین جایگزین می‌کند. همان‌طور که در تصویر متحرک زیر می‌بینید، با کلیک روی این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - فلش - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - می‌توانید اطلاعات - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - امنیتی سایت را مشاهده کنید. ولی برای دسترسی به این آیکن باید فلگ chrome://flags/#page-info-version-2-desktop را فعال کرده باشید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر  داراب استان فارس

افزون بر این، کروم ۹۳ حالا فایل‌های گوگل درایو را در صفحه New Tab نشان می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - فایل‌های پیشنهادی در کارتی زیر نوار جستجو نمایش یافته و به شما اجازه می‌دهند به راحتی به فایل‌هایی که اخیرا در Google Docs یا Sheets ویرایش کرده‌اید دسترسی پیدا کنید. عرضه این ویژگی از کروم ۹۲ آغاز شده بود، اما در کروم ۹۳ فراگیری بیشتری پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر  داراب استان فارس

کروم ۹۳ همچنین بالاخره پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - اوبونتو ۱۶.۰۴ را به پایان رساند. این مرورگر در نسخه iOS به یک منوی کلیک راست جمع‌وجورتر مجهز شده که وقتی انگشت خود را روی لینک‌ها و تصاویر نگه می‌دارید، ظاهر می‌شود. در بخش اکانت‌ها هم چنان‌چه روی موبایل به اکانت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - گوگل وارد شده باشید، راحت‌تر می‌توانید - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - در کروم وارد حساب کاربری خود و سایر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر داراب استان فارس - سرویس‌های گوگل شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone