تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27384.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

ردمی 7A معرفی شد؛ گوشی اقتصادی با باتری قدرتمند

گوشی اقتصادی ردمی 7A به عنوان جایگزینی برای مدل 6A با چیپست اسنپدراگون 439 معرفی شد. ردمی 7A از نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن +HD (یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسل) با نسبت 18 ...

گوشی اقتصادی ردمی 7A به عنوان جایگزینی برای مدل 6A با چیپست اسنپدراگون 439 معرفی شد.

ردمی 7A از نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن +HD - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - (یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسل) با نسبت 18 به 9 بهره می برد و در طراحی آن خبری از بردیگی نمایشگر نیست. البته لبه های نمایشگر اندکی خمیده هستند تا کمی ظاهر مدرن تری به این گوشی اقتصادی بدهند.

در کنار چیپست اقتصادی اسنپدراگون، دو ترکیب رم و حافظه داخلی قابل انتخاب است: 2/16 و 3/32 گیگابایت. علاوه بر این ردمی 7A به درگاه میکرو اس دی مجهز شده و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می توان تا 256 گیگابایت حافظه داخلی به آن اضافه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کرد. دوربین اصلی، تکی و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 13 مگاپیکسلی است که به سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز مجهز شده است. دوربین سلفی هم تصاویر 5 مگاپیکسلی ثبت می کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز جدیدترین محصول ردمی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را فراهم می کند. با توجه به چیپست کم مصرف و ابعاد نه چندان بزرگ نمایشگر به نظر می رسد شارژدهی باتری مناسب و شاید برتر از بسیاری از رقبا باشد. ردمی 7A همچنین گواهینامه P2i را به همراه دارد که خبر از مقاومت نسبی گوشی در برابر نفوذ آب و رطوبت می دهد. از دیگر خصوصیات ردمی 7A می توان به بهره مندی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از درگاه 3.5 میلی متری هدفون و اندروید 9.0 اشاره کرد.

ردمی 7A در رنگ های آبی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و مشکی روانه بازار می شود و هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone