تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43493.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

به لطف اپ Spaces حالا می توانید محتوای واقعیت مجازی را در فیسبوک لایو استریم کنید

هنگامی که کمپانی فیسبوک توانست مالکیت سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus و محصول اصلی آن ها یعنی Oculus Rift را به دست آورد، این فرضیه به وجود آمد که قرار است واقعیت مجازی به طور فزاینده ای ...

هنگامی که کمپانی فیسبوک توانست مالکیت سازنده هدست واقعیت مجازی Oculus و محصول اصلی آن ها یعنی Oculus Rift - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را به دست آورد، این فرضیه به وجود آمد که قرار است واقعیت مجازی به طور فزاینده ای راه خود را به شبکه های اجتماعی باز کند.

تا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنون هدست VR در این زمینه موفق بوده و اپلیکیشن Oculus Spaces نیز روشی است که به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربران اجازه می دهد از فیسبوک در محیط نسبتاً محدود VR استفاده کنند و - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از مزایای آن بهره مند شوند.

حالا Oculus Spaces دارای یک ویژگی کاملاً جدید است که به طور قابل توجهی جنبه به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهد. Spaces در حال حاضر به کاربران این اجازه را می دهد تا ویدیوهای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نشست فیسبوک لایو خود که از طریق اپلیکیشن این شبکه تولید می شود را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - استریم کنند و با دیگران اشتراک بگذارند.

این پشتیبانی جدید از فیسبوک لایو به آن معناست - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که کاربران هم اکنون قادر هستند یک دوربین مجازی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که می تواند در هر مکانی از محیط VR قرار بگیرد - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را در Oculus Spaces ایجاد و آن را همانند نشست های زنده دو بعدی برای سایر کاربران فیسبوک استریم نمایند.

با استفاده از Spaces کاربران می توانند ویدیوهای نشست فیسبوک لایو را با دیگران اشتراک بگذارند.

این قابلیت بر اساس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توانایی های فعلی Spaces برای به اشتراک گذاری سلفی ها و اضافه کردن آن ها به تایم لاین فیسبوک و همچنین قابلیت تماس فیسبوک مسنجر که به کاربران اجازه می دهد در کنفرانس های ویدیویی VR-to-reality شرکت کنند، ایجاد شده است.

این نسخه از فیسبوک لایو همچون پلتفرم های دیگر کار می کند. دوستانتان در فیسبوک می توانند در طول نشست های زنده برای شما نظر بگذارند و سؤال بپرسند؛ در مقابل کاربران VR که در حال اجرای نشست هستند نیز می توانند واکنش های معمول را ببینند و برخی نظرات را برای مخاطبین خود برجسته نمایند.

این - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ویژگی جدید یکی از گزینه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های با ارزش در زمینه آموزش و کسب و کار به حساب می آید. به عنوان مثال معلمان می توانند با دانش آموزانی که دارای هدست واقعیت مجازی Oculus Rifts هستند در محیط های شبیه سازی شده یک نشست درسی تشکیل بدهند و دانش آموزانی که این هدست را در اختیار ندارند نیز به تماشای آن ها بنشینند.

این ویژگی جدید از امروز در اختیار کاربران قرار گرفته است و می توانید هم اکنون آن را از این لینک دانلود و یا - تعمیرات یخچال فیلور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آخرین به روز رسانی عرضه شده را نصب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone