🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24965.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

درآمد اینستاگرام در سال ۲۰۱۹؛ پنج میلیارد دلار بیشتر از یوتیوب

در این که اینستاگرام برای فیسبوک یک سرمایه مهم است هیچ شکی نیست، اما تاکنون با خود فکر کرده‌اید که یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و فیلم چقدر می‌تواند بزرگ و درآمدزا باشد؟ برای شروع کافیست ...

در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - این که اینستاگرام برای فیسبوک یک سرمایه مهم است هیچ شکی نیست، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - اما تاکنون با خود فکر کرده‌اید که یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس و فیلم چقدر می‌تواند بزرگ و درآمدزا باشد؟ برای شروع کافیست بدانید درآمد اینستاگرام از تبلیغات در سال گذشته، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۲۰ میلیارد دلار بوده که در مجموع یک چهارم درآمد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - فیسبوک را تشکیل می‌دهد.

نکته جالب اما اینجاست که اینستاگرام که بیشتر به عنوان یک پلتفرم اشتراک‌گذاری عکس شناخته می‌شود، درآمدی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - بیشتر از پلتفرم یوتیوب که محبوب‌ترین پلتفرم ویدیویی در دنیاست دارد. یوتیوب در سال گذشته ۱۵.۱ میلیارد دلار درآمد داشته که ۵ میلیارد دلار کمتر از پلتفرم اشتراگ‌گذاری عکس تحت مالکیت فیسبوک است. البته تفاوتی اساسی میان این دو پلتفرم وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان

برای مثال یوتیوب درآمد‌های حاصل از تبلیغات خود را با تولید کنندگان محتوا به اشتراک می‌گذارد در حالی که اینستاگرام چنین کاری انجام نمی‌دهد و تنها بخشی از هزینه تجهیزات را در اختیار تولید کنندگان محتوا می‌گذارد که هیچ‌گاه‌ هم به ارقام ۵ رقمی (۱۰ هزار دلار) نمی‌رسد. البته این را هم در نظر بگیرید که پلتفرم‌های ویدویی، هزینه‌های بیشتری برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - استریم دارند تا پلتفرم‌های عکس محور مانند اینستاگرام.

فیسبوک در رابطه با درآمد اینستاگرام سکوت اختیار کرده و همچنین در رابطه با تعداد کاربران نیز اطلاعاتی منتشر نکرده است. آخرین باری که این کمپانی تعداد کاربران شبکه اجتماعی محبوب خود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - را اعلام کرد، حدود یک میلیارد نفر در سال ۲۰۱۸ بود. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - با این حال می‌توان انتظار داشت که این پلتفرم محبوب درآمد‌های این چنینی نیز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته باشد، زیرا تبلیغات را می‌توان همه جای این برنامه پیدا کرد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان

برای مثال کاربران تبلیغات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - را میان استوری‌ها و در فید اصلی مشاهده می‌کنند. همچنین با تلاش‌هایی که اینستاگرام به منظور تسهیل فرایند خرید از این پلتفرم انجام داده، باعث شده تا شرکت‌های بزرگ محصولات خود را در ابن شبکه اجتماعی تبلیغ - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - کنند. در هر صورت تمامی این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - اعداد و ارقام یک چیز را نشان می‌دهند و آن هم این است که اینستاگرام دیگر یک پروژه جانبی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای فیسبوک نبوده و این کمپانی قصد دارد تا در آینده تمرکز بیشتری روی بهبود سوددهی آن کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone