🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24968.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لو دادن اتفاقی تصاویر گلکسی اس 20 و گلکسی بادز پلاس توسط سامسونگ

هر روزی که به تاریخ ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. این بار خود کمپانی کره‌ای پیش‌دستی کرده و تصاویر مربوط به گلکسی S20 را روی سایت رسمی ...

هر روزی که به تاریخ ۲۲ بهمن نزدیک می‌شویم، اطلاعات تازه‌ای از پرچمدار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد. این بار خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - کمپانی کره‌ای پیش‌دستی کرده و تصاویر مربوط به گلکسی S20 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - را روی سایت رسمی آلمان گذاشته و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - همچنین عکس‌هایی از برنامه مربوط به گلکسی بادز پلاس را نیز در اپ استور افشا کرده است.

این افشاگری چند مورد از اطلاعاتی که انتظار داشتیم را تایید می‌کند. برای مثال در وب سایت سامسونگ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - آمده که نام این گوشی گلکسی S20 خواهد بود و دیگر خبری از نام‌های متوالی نیست (گلکسی S11 طبق روال نام‌های فعلی این کمپانی یکی از کاندید‌ها بود که ظاهرا حذف شده است). در ادامه اطلاعاتی که به سرعت نیز از سایت حذف شد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - می‌توان به دوربین سلفی این گوشی اشاره کرد که در قالب یک سوراخ در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان

دوربین پشتی نیز به خوبی با اطلاعاتی که پیش از این لو رفته بود همخوانی دارد و همانند دیگر گوشی‌های این کمپانی (گلکسی A51) از ماژول - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - مستطیلی استفاده می‌کند. در ادامه اسکرین‌شات‌هایی که از گلکسی S20 لو رفته می‌توان به کیس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - LED اشاره کرد. این کیس چندین LED مختلف داشته که شباهت زیادی هم به کیس LED سامسونگ برای گلکسی S10 دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان

در رابطه با گلکسی بادز پلاس نیز باید بگوییم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - که با توجه به اسکرین‌شات‌های لو رفته از این هدفون کاملا بی سیم در اپل استور، می‌توان مطمئن بود که سامسونگ آن‌ها را نیز در مراسم خود رونمایی می‌کند. اطلاعات لو رفته از هدفون‌های سامسونگ نشان می‌دهد که آن‌ها بدون هیچ مشکلی می توانند به آیفون ۷ و جدیدتر متصل شوند. البته کاربران باید حداقل iOS 10 را روی این گوشی‌ها نصب داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان

برنامه مخصوص - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - گلکسی بادز به کاربران اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های صدا را شخصی‌سازی کرده یا این که هدفون‌های خود را بروزرسانی کنند. همچنین به کمک این برنامه می‌توان میزان باتری گلکسی بادز پلاس را نیز مشاهده کرد. گفته می‌شود این هدفون‌های واقعا بی سیم، سیستم حذف نویز بهبود یافته برای مکالمات خواهند داشت و از شارژدهی باتری بهتری برخوردار هستند.

در هر صورت تنها ۶ روز دیگر تا معرفی رسمی خانواده گلکسی S20 و گلکسی بادز باقی مانده است، پس ۲۲ بهمن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خدابنده استان زنجان - به دیجیاتو سر بزنید تا اخبار مربوط به جدیدترین پرچمدار سامسونگ را در لحظه بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone