🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24963.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد

گروه مالی فیروزه پس از فعالیت‌های مختلف در زمینه سرمایه‌گذاری، این بار با چشم‌اندازی روشن دیگری و در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرده است. در نشست خبری آغاز فعالیت ...

گروه مالی فیروزه پس از فعالیت‌های مختلف در زمینه سرمایه‌گذاری، این بار با چشم‌اندازی روشن دیگری و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - در راستای تداوم سرمایه‌گذاری‌های آتی اقدام به تاسیس صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه کرده است.

در نشست خبری آغاز فعالیت رسمی صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه که صبح امروز (۱۶ بهمن ماه) برگزار شد، «رادمان ربیعی» معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه اعلام کرد که این گروه کار خود را از سال ۱۳۸۴ شروع کرده و در ابتدای امر در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی برای بازار بورس ایران فعالیت می‌کرده و در این موضوع توانسته به موفقیت‌های خوبی برسد؛ به طوری که به گفته ربیعی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - هم‌اکنون بالغ بر ۷۵ درصد سرمایه‌گذاری خرجی در بورس توسط گروه آنها مدیریت می‌شود.

او اما تاکید می‌کند که حالا با وجود رشد چشمگیر اکوسیستم استارتاپی علی رغم بازگشت تحریم‌های آمریکا، باید فکری به حال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - بازار در حال رشد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - کرد. او معتقد است نگاه امروزی به این بازار عوض شده و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - توجه به سودآوری اصلی‌ترین رکن این تغییر نگرش به حساب می‌آید. به گفته ربیعی تغییرات دیگری چون ادغام نیز باعث کاهش ریسک می‌شود و گروه فیروزه نگاهی مثبت به این دگرگونی‌ها در بازار سرمایه‌گذاری دارد.

ربیعی خبر می‌دهد که صندوق سرمایه گذاری جسورانه فیروزه از هفته آتی کار خود را به طور رسمی در نزد شرکت فرابورس آغاز خواهد کرد و سرمایه‌ای ۵۰ میلیارد توانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - برای سه سال در نظر گرفته تا با این منابع روی شرکت‌های فناورانه ایرانی و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - بدون تمرکز بر حوزه کاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - خاصی، سرمایه‌گذاری انجام دهد. او در این رابطه به دیجیاتو گفت: «از همان ابتدای راه تفکرمان این بوده که روی یک حوزه مشخص سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - نکنیم و از فعالیت‌هایمان تا به امروز نیز روند این نگاه کاملا محرز است؛ ما روی شیپور و الوپیک سرمایه‌گذاری کردیم و از آنسو روی مجموعه کوچک‌تری چون داستان من نیز سرمایه‌گذاری انجام دادیم. باور داریم که بیزینس باید سودده باشد و نگاهمان به سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام می‌دهیم روی یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - موضوع خاص نمی‌چرخد.»

ربیعی همچنین به دیجیاتو کمی بیشتر درباره فرایند کاری این صندوق می‌گوید:

«صندوق‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - سرمایه‌گذاری اینچنین هستند که یک سری منابع کنار هم جمع می‌شوند و توسط مدیر صندوق سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌شوند و اینگونه نیست که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - اشخاص به صورت انفرادی در طرح‌هایی که خودشان مایل هستند سرمایه‌گذاری کنند؛ بلکه در حقیقت هدف آنها جمع آوری منابع است و این کار با تشخیص مدیر انجام می‌شود. در این راه فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط آنها شناسایی و بررسی می‌شود و بعد از تنظیم قراردادها و... تامین مالی صورت می‌گیرد و پس از آن نیز نظارت روی روند کار صورت می‌گیرد تا پس از رشد، Exit (خروج - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - از سرمایه) انجام شود.»

به گفته ربیعی در دوران پذیره نویسی می‌توان در واحدهای سرمایه‌گذاری شریک شد و در کنار گروه فیروزه حضور داشت:

«حداقل سایزی که در این صندوق سرمایه‌گذاری می‌شود صد میلیون است ولی در ابتدای راه و در حالت پذیره نویسی صرفا ده میلیون پرداخت می‌شود و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - در ده ماه اول، سی درصد باقی پرداخت می‌شود و در بیست و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - سی ماه آتی، سی درصدهای دیگر اخذ خواهد شد. صندوق در سه سال اول سرمایه‌گذاری‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - خود را انجام می‌دهد و بعد از آن فعالیت صندوق بیشتر حالت نظارتی به خود می‌گیرد و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - در نهایت عمر صندوق نیز - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - پس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - از ۷ سال به اتمام می‌رسد و از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - مجموعه خارج می‌شود.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا ۷ سال برای عمر یک استارتاپ به منظور سوددهی کم نیست به دیجیاتو می‌گوید این قوانین بر اساس قوانین سازمان بورس نوشته شده و احتمال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - تمدید و تغییرات در آن پیش بینی شده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

ربیعی همچنین در مورد بازگشت پول به سرمایه‌گذار به دیجیاتو گفت: «سرمایه‌گذاری‌های جسورانه یا همان VC از ریسک بالایی برخوردار هستند و ارکان صندوق سعی می‌کنند با بررسی‌های زیاد و سنجش‌های متنوع ریسک را پایین بیاورند و مرحله قابل قبول برسانند. در صندوق‌های VC ایران بازگشت پول منوط به خروج از سرمایه‌گذاری‌ها می‌شود تا از عایداتی که صندوق از فروش در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - می‌ورد به سهامداران اعطا شود. اما خب در این میان خیلی از طرح‌ها شاید موفق نباشند و تنها موارد معدودی موفق شوند ولی معمولا آن تعداد سرمایه‌گذاری‌های معدود موفق می‌توانند شکاف و ضرر پروژه‌های سرمایه گذاری شده شکست خورده را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - جبران نمایند.»

معاونت سرمایه‌گذاری جسورانه گروه مالی فیروزه به دیجیاتو اعلام می‌کند که آنها روی ده استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کنند که اگر ۴ مورد آنها هم موفق آمیز نسبی داشته باشند و بقیه رشد متوسط یا ناموفق داشته باشند، یک بازگشت ده برابری برای سرمایه‌گذارها حاصل خواهد شد.

شایان ذکر است هفتاد درصد منابع این شرکت توسط گروه‌های زیرمجموعه خود مجموعه فیروزه نظیر گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه و سرمایه‌گذاری سبحان صورت گرفته است و پیش بینی می‌شود سی درصد مابقی در دوران پذیره‌نویسی تادیه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

گفتنیست علاقه‌مندان می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - طریق کارگزاری‌های عضو فرابورس اقدام به خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه در بازاز ابزارهای نوین مالی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - فرابورس ایران نمایند. افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی این صندوق مراجعه نمایند تا با اساسنامه و امیدنامه این صندوق آشنایی بیشتری پیدا کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرور نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر تعمیرگاه شما دور و بر دره تاکستان خدمات داره
پاسخ: بله در دره شهر تاکستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone