🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24964.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل کروم ۸۰ منتشر شد؛ با ویژگی‌های جدید آشنا شوید

گوگل امروز جدیدترین نسخه از مرورگر کروم را برای اکثر پلتفرم‌ها منتشر کرده است. به عقیده بسیاری از متخصصان حوزه وب، نسخه ۸۰ کروم یکی از مهمترین نسخه‌های تاریخ این مرورگر محبوب بوده و چند ...

گوگل امروز جدیدترین نسخه از مرورگر کروم را برای اکثر پلتفرم‌ها منتشر کرده است. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - به عقیده بسیاری از متخصصان حوزه وب، نسخه ۸۰ کروم یکی از مهمترین نسخه‌های تاریخ این مرورگر محبوب بوده و چند تغییر اساسی داشته که بر استفاده کاربران به شدت تاثیر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌گذارد؛ البته در جهت مثبت. با ما همراه باشید تا مهم‌ترین تغییرات این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - نسخه را با هم مرور کنیم.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران

اولین تغییری که در نسخه ۸۰ کروم ایجاد شده، نحوه مدیریت کوکی‌ها توسط - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - کروم است. کوکی‌های از دهه ۹۰ میلادی تاکنون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - یکی از ارکان اصلی مرورگر‌ها و وب سایت‌ها بودند که به زبان ساده، فایل‌های متنی ساده‌ای هستند که سایت با مرورگر تبادل می‌کند. تا پیش از نسخه ۸۰، کروم اجازه می‌داد تا - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - تمامی کوکی‌ها بارگذاری شوند و هیچ توجهی هم به دامینی که آن‌ها را تولید کرده و وب سایتی که آن‌ها را بارگذاری می‌کند، نداشت.

این مکانیزم در عین سادگی، باعث به وجود آمدن کابوس فعلی کاربران با داده‌ها و حریم خصوصی است. تحلیلگران و تبلیغات‌چیان با ردیابی آن‌ها می‌توانند کاربران را در سراسر اینترنت ردیابی کرده و کوکی‌ها را داخل مرورگرهای کاربران بارگذاری کنند. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - این کار معمولا به کمک تبلیغات و اسکریپت‌های ردیابی صورت می‌گیرد، اما - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - با انتشار نسخه ۸۰ کروم، تمامی این پروسه دستخوش تغییراتی اساسی شده است.

از این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - پس گوگل کروم جدید کوکی‌هایی را بارگذاری می‌کند که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - تنها در یک وب سایت ساخته شده‌اند و در همان وب سایت هم بارگذاری می‌شوند؛ یعنی کوکی‌های یکسان وب سایت یا کوکی‌های شخص اول. با توجه به تغییرات فوق، اگر مالک دامینی بخواهد کوکی‌های شخص ثالث را نیر بارگذاری کند، باید به صورت دستی آن را داخل هدر HTTP سایت خود فعال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - کنند تا سایت به گوگل کروم بگوید که می‌خواهد کوکی‌های شخص ثالث را برای کاربران نیز بارگذاری کند.

با این حال اگر فهم اطلاعات فوق کمی دشوار است، می توانید این گونه تعبیر کنید که از این پس گوگل کروم به صورت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - پیش‌فرض - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - تنها کوکی‌های یکسان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - وب سایت را لود می‌کند که ضریب حفاظت از حریم خصوصی کاربران را به شدت افزایش خواهد داد.

پایان نوتیفیکیشن‌های مزاحم

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران

در نسخه ۸۰ کروم، گوگل تغییرات اساسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - در نحوه نمایش نوتیفیکیشن‌ها ایجاد کرده است. نوتیفیکشن‌هایی که تاکنون دردسر‌های زیادی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - برای کاربران ایجاد کرده بودند، دیگر به صورت پاپ آپ نمایش داده نمی‌شوند. ار این نسخه به بعد، این اعلان‌های مزاحم در بخشی داخل کادر URL کروم مخفی می‌شوند تا تمرکز کاربران برهم نخورد.

گام دوم بروزرسانی محتوای مختلط

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران

نسخه ۸۰ کروم دومین مرحله از مراحل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - ۳ گانه بروزرسانی محتوای مختلط را شروع می‌کند. منظور از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - محتوای مختلط این است که اکثر وب سایت‌هایی که بر بستر HTTPS بارگذاری می‌شوند، تمامی محتوای خود را با HTTPS بارگذاری نمی‌کنند؛ یعنی ممکن است عکس‌ها یا اسکریپت‌های جاوا به صورت HTTP بارگذاری شوند. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر بگوییم، کل وب سایت با HTTPS لود نمی‌شود.

گوگل عنوان کرده بود که با این قضیه مقابله خواهد کرد و به صورت خودکار محتوای HTTP را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - به بستر امن‌تر HTTPS ارتقا خواهد داد، اما اگر این اتفاقات یک شبه رخ ‌دهد، باعث برهم خوردن کل اینترنت می‌شود. از همین رو کروم مراحل ۳ گانه بروزرسانی محتوای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - مختلط را آغاز کرد که اولین گام با نسخه ۷۹ کروم شروع شده بود. مراحل ۳ گانه گوگل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - در بروزرسانی محتوای مختلط با کروم نسخه ۸۱ به پایان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - خواهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - رسید.

بلاک تبلیغات سنگین

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران

یکی دیگر از اقداماتی که مهندسان کروم برای بهبود استفاده کاربران از این مرورگر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - محبوب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - انجام داده‌اند، بلاک کردن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - تبلیغات سنگینی است که میزان زیادی از CPU و رم دستگاه کاربران را به خود اختصاص می‌دهد. برای فعال کردن این قابلیت، باید به آدرس زیر بروید و گزینه «Enable» را انتخاب کنید. پس از راه‌اندازی مجدد کروم، دیگر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - تبلیغات سنگین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - نمایش داده نمی‌شوند.

آدرس فعال کردن قابلیت جدید: chrome://flags/#enable-heavy-ad-intervention

URL جزئی متون

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران

آخرین تغییری که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - در نسخه ۸۰ کروم انجام شده، تولید یک API جدید است که به کروم اجازه می‌دهد بخش مشخصی از یک وب سایت را به لینک مربوط به آن ارتباط دهد. یعنی بر فرض مثال شما می‌توانید بخشی از متن یک مقاله در وب سایت دیجیاتو را در مطلب خود لینک کنید تا کاربران بتوانند با - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - کلیک روی آن، - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - مستقیما به بخش مربوطه در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر گلوگاه استان مازندران - مقاله انتقال داده شوند. بر اساس گفته‌های گوگل، این قابلیت شبیه حالت زیر نمایش داده می‌شود:

https://en.example.org/wiki/Cat#:~:text=On islands, birds can contribute as much as 60% of a cat's diet

این‌ها تنها بخشی از مهم‌ترین تغییرات نسخه ۸۰ کروم است که با هم مرور کردیم. پیشنهاد دیجیاتو به شما این است که همواره نسخه مرورگر خود را بروز نگه دارید تا از ویژگی‌های امنیتی بهتری برخوردار شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone