🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24961.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

فوجی فیلم X100V معرفی شد؛ فیلمبرداری 4K با قیمت 1400 دلار

فوجی فیلم در مراسمی در لندن از دوربین X100V رونمایی کرد. این دوربین از حسگر 26.1 مگاپیکسلی نسل چهارم X-Trans CMOS و پردازنده سیگنال تصویر X-Processor 4 بهره برده و به گفته سازنده برای عکاسان ...

فوجی فیلم در مراسمی در لندن از دوربین X100V رونمایی کرد. این دوربین از حسگر 26.1 مگاپیکسلی نسل چهارم X-Trans CMOS و پردازنده سیگنال تصویر X-Processor 4 بهره برده و به گفته سازنده برای عکاسان خیابانی تولید شده است.

دوربین X100V به لطف بهره مندی از سنسور و پردازنده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - جدید توانایی عکسبرداری پیاپی با نرخ 11 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار فعال (در مقایسه با 8 فریم بر ثانیه نسل قبل) و همچنین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - عکاسی پی در پی با نرخ 20 فریم بر ثانیه با شاتر الکترونیکی را دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان

سیستم فوکوس خودکار هیبریدی با 429 نقطه مجزا و سیستم فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص کنتراست نیز از دوربین های X-T3 و X-Pro3 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - به این مدل آمده. علاوه بر این قابلیت های تشخیص چهره، چشم و همچنین دیگر قابلیت های تشخیص - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - سوژه که دوربین X100F از آنها بی بهره بود، به این محصول آمده اند که خبر خوبی برای عکاسان خیابانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - خواهد بود.

دوربین X100V از لنز 23 میلیمتری ثابت با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره مند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - بوده که به گفته فوجی فیلم رزولوشن بالاتر و نویز کمتری داشته و عملکرد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - بهتری در فوکوس روی اجسام در فواصل نزدیک دارد. اندازه این لنز مشابه لنزهای قدیمی بوده و با تبدیل لنز واید WCL-X100 II و تله فوتو TCL-X100 II فوجی فیلم سازگار است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان

فوجی فیلم همچنین فیلتر کاهنده نور (ND) را نیز به چهار استاپ افزایش داده که عکسبرداری در نور شدید خورشید را آسان تر می کند.

نمایشگر چرخنده دوربین X100V ابعادی مشابه با نمایشگر دوربین X-T3 داشته و کاربر می تواند با چرخاندن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - آن در دو جهت در حالت پرتره یا منظره عکسبرداری کند. رزولوشن این نمایشگر 1.62 میلیون نقطه ای نیز در مقایسه با نمایشگر 1.04 میلیون نقطه ای دوربین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - X100F بهبود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - داشته است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان

منظره یاب اپتیکال دوربین X100V دستخوش تغییراتی شده و حالا محیط بیشتری را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - پوشش می دهد. البته منظره یاب الکترونیکی OLED - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - با رزولوشن 3.69 میلیون نقطه همچنان در دسترس است.

دوربین فوجی فیلم X100V از 17 فیلتر شبیه سازی فیلم برخوردار است که در حالت عکسبرداری و فیلمبرداری قابل استفاده هستند. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. می توان فیلمبرداری با این مشخصات را به کمک درگاه HDMI خارجی با عمق رنگ 10 بیتی انجام داد. امکان فیلمبرداری در حالت فوق آهسته با رزولوشن 1080p و نرخ 120 فریم بر ثانیه نیز وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان

فوجی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - فیلم برای ساده تر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - شدن طراحی، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - دکمه های جهتی (D-Pad) را از دوربین X100V حذف کرده و حالا کاربر برای فوکوس و استفاده از منوها باید از جوی استیک استفاده کند که به استفاده آسان تر از دوربین منجر شده است.

دوربین مورد بحث از درگاه USB-C 3.1 برخوردار بوده و افزایش ظرفیت باتری نیز امکان گرفتن 350 عکس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - (270 با منظره یاب الکترونیکی یا 420/390 با منظره یاب اپتیکال) را به ارمغان می آورد. متأسفانه شیار کارت حافظه تنها از کارت های UHS-1 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - که سرعت کمتری دارند پشتیبانی می کند.

مدل نقره ای دوربین X100V از اواخر ماه جاری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر تایباد استان خراسان - میلادی با قیمت 1400 دلار و مدل مشکی یک ماه بعد (مارس) با قیمت یکسان به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone