🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35567.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی تبلت می پد 4 را معرفی کرد؛ چیپست اسنپدراگون 660 با قیمتی به صرفه

در حالی که به اشتباه تصور می شد گوگل قصد دارد بخش تبلت های اندروید را از وبسایت خود حذف کند اکنون شیائومی تبلت جدیدی معرفی کرده: می پد 4. این تبلت به نمایشگری 8 اینچی از ...

در حالی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که به اشتباه تصور می شد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گوگل قصد دارد بخش تبلت های اندروید را از وبسایت خود حذف کند اکنون شیائومی تبلت جدیدی معرفی کرده: می پد 4.

این تبلت به نمایشگری 8 اینچی از نوع IPS مجهز شده که رزولوشن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 1920 در 1200 پیکسلی دارد، چیپست اسنپدراگون 660 به آن نیرو می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دهد و از 3 گیگابایت رم به همراه 32 - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

شیائومی همچنین امکان افزایش ظرفیت حافظه جانبی از طریق درگاه ماکرو اس دی را در نظر گرفته. حافظه رم می پد 4 از نوع LPDDR4x و حافظه داخلی آن از نوع eMMC 5.1 است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

و اما قیمت؛ شیائومی مبلغی معادل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با 170 دلار را برای این تبلت از خریداران طلب می کند. البته خریدارن می توانند با پرداخت مبلغی - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - معادل با 46 دلار بیشتر مدلی با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت را خریداری کنند.

البته باز هم می توانند معادل با 15 دلار اضافه بر این پرداخت کنند تا مدلی با پشتیبانی از شبکه های LTE و نیز GPS را خریداری کنند. به این ترتیب می توان گفت با قیمت 230 دلاری این مدل، شیائومی یکی از به صرفه ترین تبلت های مجهز به LTE را معرفی کرده است.

می پد 4 وزنی 344 گرمی دارد و در رنگ های مشکی و طلایی روانه بازار می شود. یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی به آن نیرو می دهد و به اسپیکر دوگانه، میکروفن دوگانه و نیز دوربین های با گشودگی دیافراگم f2.0 مجهز شده. دوربین اصلی رزولوشنی 13 مگاپیکسلی دارد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و دوربین سلفی تصاویری 5 مگاپیکسلی را ثبت می کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

از نقاط ضعف این تبلت می توان به شارژر 2 آمپری آن اشاره کرد که احتمالاً زمان شارژ را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

هنوز مشخص نیست که آیا پای این تبلت به بازار کشورهای دیگر نیز باز خواهد شد یا خیر. همچنین نباید فراموش کرد که نسخه ای که در چین عرضه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شود فاقد فروشگاه گوگل پلِی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone