🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30853.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل از ردیابی چشم برای کنترل رایانه بدون نیاز به تماس مستقیم خبر می‌دهد

ردیابی چشم یکی از ویژگی‌هاییست که مدتی می‌شود به کامپیوتر‌های خانگی آمده. اما به نظر می‌رسد که اپل هم این تکنولوژی را زیر نظر دارد. یک پتنت که تحت عنوان «تشخیص زل زدن در محیط ...

ردیابی چشم یکی از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - ویژگی‌هاییست که مدتی می‌شود به کامپیوتر‌های خانگی آمده. اما به نظر می‌رسد که اپل هم این تکنولوژی را زیر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - نظر دارد. یک پتنت که تحت عنوان «تشخیص زل زدن در محیط سه بعدی» منتشر شده، دارای اشاراتی است که به نظر می‌رسد روزی بتوان بدون استفاده از ماوس و تنها با نگاه کردن به نمایشگر از کامپیوتر استفاده کرد.

این پتنت در شهریور ماه سال گذشته نوشته شده و نشان دهنده‌ی ادغامی از چگونگی رابط کاربری برای دریافت نگاشت‌های سه بعدی از حداقل یک عضو بدن کاربر و سپس انتقال تصویر داده شده به کامپیوتر است.

در بخش‌هایی دیگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - از این پتنت به توضیح چگونگی کار سنسور‌ها در تشخیص مسیر نگاه چشم‌ها هم توضیحاتی داده شده است.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران

این پتنت البته اندکی پا را فراتر از این نیز می‌گذارد و توضیح می‌دهد که این سیستم حتی می‌تواند حرکت دیگر اعضای بدن انسان را هم تشخیص دهد.

این موضوع بدین معنیست که کاربر با اشاره به نمایشگر می‌تواند آیکون‌ها یا المان‌های دیگر مد - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - نظر خود را انتخاب کند و به اجرای اپلیکیشن‌های مختلف در کامپیوتر بپردازد.

به نظر می‌رسد اپل بخواهد با این تکنولوژی، خود را از سنسور‌های تولید شده‌ی کنونی جدا کند و راه و روش خاص خود را پیش بگیرد. در بخشی از این مقاله نیز این موضوع تایید می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران

هر سیستم عامل مک با این ویژگی‌ها ممکن است جذاب - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر پل سفید استان مازندران - هیجان انگیز باشد. آخرین دستگاه‌های اپل از لحاظ داخلی دچار تغییرات زیادی شده‌اند و از لحاظ ظاهری کمتر دچار تغییرات انقلابی شده‌اند.

مثل همیشه لازم به ذکر است که پتنت‌ها به هیچ عنوان خبر از آینده‌ای قطغی نمی‌دهند، اما ممکن است بد نباشد با نگاهی به این پتنت کامپیوتر‌های اپل در آینده را تصور کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone