🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30852.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هشدار در مورد آلوده بودن حافظه های USB به بدافزارهایی از جمله استاکس نت

محققان امنیتی هشدار داده اند که بسیاری از حافظه های ذخیره سازی USB مورد استفاده در صنایع دارای بدافزارهای خطرناکی از جمله استاکس نت، میرای و واناکرای هستند و می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای صنایع ...

محققان امنیتی هشدار داده اند که بسیاری از حافظه های ذخیره سازی USB مورد استفاده در صنایع دارای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بدافزارهای خطرناکی از جمله استاکس نت، میرای و واناکرای هستند و می - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تواند مشکلات جبران - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ناپذیری را برای صنایع ایجاد کنند.

بر اساس گزارش وبسایت ZDNet بسیاری از سیستم عامل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ها، تجهیزات و سیستم های کنترلی که در صنایع به کار می روند دارای اجزایی قدیمی هستند که به سادگی امکان به روز رسانی از راه دور را ندراند یا به کلی فاقد چنین امکانی هستند. یکی از راهکارهایی که برای حفاظت از این سیستم ها به کار می رود مخافظت از محیطی است که در آن قرار گرفته اند اما اگر یک فلش USB به این سیستم ها متصل شود می تواند تمامی قابلیت های امنیت در نظر گرفته شده را بی اثر کند.

شرکت هانیوِل درباره مخاطرات حافظه های USB هشدار داده است. گفته شده که این وسایل می توانند به عنوان تهدیدات عمدی و مهمی برای سیستم های صنعتی به کار روند و به عنوان تسلیحاتی برای آلوده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کردن - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سرویس های مهم از جمله در حوزه آبرسانی یا انرژی کاربرد داشته باشند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

هانیول با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بررسی 50 مشتری خود در ایالات متحده، آفریقای جنوبی، اروپا و خاورمیانه دریافته که 44 درصد از دستگاه های USB موجود در شرکت ها، حداقل دارای یک فایل با مشکلات امنیتی بوده اند. از این - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعداد، 26 درصد حاوی تهدیدهایی بوده اند که پتانسیل ایجاد اشکالات عملیاتی را داشته اند و می توانسته اند مشکلاتی از جمله از دست رفتن کنترل ها توسط اپراتورها را ایجاد کنند.

در این گزارش اعلام شده صنایعی از جمله نفت و گاز، انرژی و تولید مواد شیمیایی در معرض این آسیب پذیری ها قرار دارند. محققان در اسناد خود به حملات متنوعی اشاره کرده اند که از حافظه های USB حاوی فرم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ویرها بهره می برند. از هر 6 مورد حمله یکی از آنها سیستم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های کنترل صنعتی و دستگاه های اینترنت اشیا را هدف قرار می دهد.

در بین بدافزارهای مبتنی بر USB، تروجان ها بیش از بقیه معمول هستند و برخی از آنها می توانند درب پشتی ایجاد کنند، اطلاعات حساس را به سرقت ببرند و یا کنترل از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - راه دور دستگاه ها را فراهم آورند. در بین این فلش های آلوده یک درصد حاوی واناکرای هستند؛ همان بدافزاری که در سال 2010 تجهیزات هسته ای ایران را آلوده کرده بود.

پیش از این شرکت های دیگری از جمله اشنایدر و آی بی ام نیز در مورد حافظه USB آلوده هشدار داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone