🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19640.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل برنده جایزه سال تحول دیجیتال ایران شد

ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد. در مراسم پایانی این ارزیابی ...

ایرانسل «جایزۀ سال تحول دیجیتال ایران»، تندیس زرین رهبری دیجیتال، تندیس زرین زبدگی دیجیتال و تندیس برنزی نوآوری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - دیجیتال را در چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال به دست آورد.

در مراسم پایانی این ارزیابی که عصر سه‌شنبه، 14 مرداد ماه 1399 در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه تهران به دلیل لزوم موازین بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار و به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن لنز پخش شد، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل موفق شد در سه زمینه «زبدگی دیجیتال»، - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - «رهبری دیجیتال» - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - و «نوآوری دیجیتال» برنده شود و در نهایت جایزۀ اصلی این ارزیابی با عنوان «جایزۀ سال تحول دیجیتال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - ایران» را نیز به دست آورد.

در این دوره از ارزیابی ملی تحول دیجیتال، «تندیس زرین زبدگی دیجیتال» بر اساس ارزیابی انجام شده از فرایندهای سازمانی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - در بخش‌های مختلف، به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل تعلق گرفت. «تندیس زرین رهبری دیجیتال» نیز به آقای «حسن جابر» معاون عملیاتی ایرانسل تعلق گرفت که معاون دیجیتال ایرانسل به نمایندگی از وی، این جایزه را دریافت کرد. همچنین ایرانسل موفق شد که «تندیس برنزی نوآوری دیجیتال» را برای اپلیکیشن «ایرانسل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - من» دریافت کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی

معاون دیجیتال ایرانسل در این مراسم  با بیان اینکه «ایرانسل از چهار سال پیش و با تشکیل کمیته تحول دیجیتال، حرکت خود را در مسیر تبدیل شدن به اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران آغاز کرده و تا به امروز دستاوردهای مهمی در این زمینه داشته است»، به اپلیکیشن «ایرانسل من» با بیش از 22 میلیون کاربر فعال، به عنوان یکی از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - برندگان این ارزیابی اشاره و تأکید کرد: «این اپلیکیشن در میان پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرار دارد و بنا بر آمار، بخش عمده فرایندهایی که سابق بر این به صورت حضوری در مراکز خدمات مشتریان و یا به صورت تماس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - تلفنی با مراکز تماس انجام می‌شده، الان روی این اپلیکیشن و با سرعت و رضایت بالاتر مشتری در حال انجام است.»

«باقر صمدی» همچنین با اشاره به ارائۀ خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G) توسط ایرانسل برای اولین بار در ایران، اعلام کرد که ارائه این خدمات برای داشتن زندگی مدرن شهروندان آغاز شده است: «انسان روز به روز به سمت زندگی دیجیتال حرکت می کند و سرعت اتفاقات آن قدر زیاد است که امکان استفاده از روش‌های قبلی و سنتی وجود ندارد و ارائۀ خدمات 5G و استفاده از هوش مصنوعی و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - فناوری‌های نوین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - در پشتیبانی از مشتریان و یا ارائۀ انواع اپلیکیشن‌ها و خدماتی که مشتری امروزی به دنبال آن است، در همین راستا انجام شده است.»

وی همچنین دربارۀ چشم‌انداز و برنامه‌های آتی ایرانسل اظهار داشت: «

ایرانسل زمانی به عنوان اپراتور دیتا مطرح بود ولی امروز مفتخر به این است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - که اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران باشد و تلاش داریم تا انواع خدمات دیجیتال را مستقیماً و یا از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - طریق شرکای تجاری به مردم ارائه کنیم و در این راستا، در زمینه‌هایی مانند آموزش، سلامت، سرمایه گذاری در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها و ارائۀ انواع APIها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر آشتیان استان مرکزی - گام برداشته‌ایم.»

چهارمین دورۀ ارزیابی ملی تحول دیجیتال، با حضور شرکت‌ها و نهادهایی همچون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، شرکت ملی پست ایران، بانک انصار و… و با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و در نهایت معرفی سازمان‌های پیشرو در تحول دیجیتال برگزار شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone