🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21337.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هدفون Razer Opus رونمایی شد؛ حذف نویز و شارژدهی ۲۵ ساعته

ریزر باری دیگر نشان داد که توانایی ساخت هدفون بدون لوگوی معروف مار سه سر و نورپردازی RGB را دارد. «Razer Opus»، جدیدترین هدفون روگوشی بیسیم ریزر است که ضمن بهره‌مندی از طراحی ساده، از ...

ریزر باری دیگر نشان داد که توانایی ساخت هدفون بدون لوگوی معروف مار سه سر و نورپردازی RGB را دارد. «Razer Opus»، جدیدترین هدفون روگوشی بیسیم ریزر است که ضمن بهره‌مندی از طراحی ساده، از قابلیت‌هایی همچون حذف نویز بهره برده و گواهی THX را نیز دارد.

هدفون Razer Opus در اولین نگاه بیننده را یاد هدفون سونی WH-1000XM2 می‌اندازد، ولی برخلاف آن از تاچ پنل و NFC بی بهره - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - است و همه چیز در آن با پنج دکمه فیزیکی کنترل می‌شوند. این هدفون دارای دکمه ولوم، پاسخ به تماس، فعال سازی صدای محیطی و دکمه روشن و خاموش است - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و همانند دیگر هدفون‌های گران قیمت، با برداشتن آن از روی سر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - آهنگ متوقف شده و با گذاشتن دوباره آن روی گوش‌ها ادامه آهنگ پخش می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان

درون هر کدام از گوشی‌ها درایور ۴۰ میلیمتری در کنار دو میکروفون (در مجموع چهار میکروفون) برای کاهش نویز تعبیه شده‌اند. فوم حافظه دار به کار رفته - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - در آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیز به خوبی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - گوش‌های کاربر را در بر می‌گیرند که به بهبود کیفیت صدا و ایزوله شدن گوش‌ها منجر می‌شود. کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی تغییرات دلخواه را در فایل صوتی ایجاد کند.

هدفون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - Razer Opus وزنی برابر با ۲۶۰ گرم داشته و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از بلوتوث 4.2 و کدک‌های AAC و aptX پشتیبانی می‌کند. با یک بار شارژ کردن این هدفون می‌توان تا ۲۵ ساعت از آن استفاده کرد. درون جعبه این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - محصول کابل صدای ۱.۵ متری، آداپتور صندلی هواپیما و کیف مسافرتی قرار گرفته‌اند.

هدفون Razer Opus در رنگ‌های «آبی نیمه شب» و «مشکی کلاسیک» با قیمت حدود ۲۵۵ دلار فقط در چین به بازار عرضه شده است. در حال حاضر سازنده برنامه‌ای برای عرضه این محصول در خارج از چین ندارد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان

ریزر اواسط ماه قبل میلادی از ایرباد تماماً بیسیم «ریزر پیکاچو» (Razer Pikachu) نیز برای علاقه مندان به پوکمون‌ها رونمایی کرده است. این هدفون در واقع همان هدفون تماماً بیسیم Hammerhead است که به رنگ زرد درآمده و لوگوی ریزر جای خود را به لوگوی پوکمون‌ داده است. این هدفون نیز با پشتیبانی از بلوتوث 5.0، گواهی IPX 4، - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - درایورهای ۱۳ میلیمتری و شارژدهی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۱۵ ساعته (با کیس شارژر) با قیمت تقریبی ۱۲۰ دلار فقط در چین به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone