🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  3. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23218.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پرینترهای سه بعدی ده ها ماده شیمیایی مضر و سرطانزا در هوا پخش می‌کنند

نتیجه یک تحقیق جدید نشان می دهد پرینترهای سه بعدی از خود نانو ذرات و ترکیبات شیمیایی خطرناکی متصاعد کرده که می توانند منجر به مشکلات قلبی عروقی و ریوی شوند. محققان بخش ایمنی مواد ...

نتیجه یک تحقیق جدید نشان می دهد پرینترهای سه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - بعدی از خود نانو ذرات و ترکیبات شیمیایی خطرناکی متصاعد کرده که می توانند منجر به مشکلات قلبی عروقی و ریوی شوند.

محققان بخش ایمنی مواد شیمیایی موسسه فناوری جورجیا پس از دو سال تحقیق روی پرینترهای - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - سه بعدی متوجه شدند در محیط هایی که این پرینترها فعالیت می کنند بیش از 200 ترکیب شیمیایی فرار و خطرناک از جمله تحریک کننده ها و مواد سرطان‌زا وجود دارد.

نکته نگران کننده اینکه پرینترهای سه بعدی مجهز به فیلتر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - هپا (HEPA) نیز از گزند این ذرات در امان نبوده و نه تنها تاثیری در کاهش ذرات خطرناک ندارند بلکه ممکن است آنها را تشدید کنند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل

میلیون ها نفر در سطح جهان از پرینترهای سه بعدی استفاده می کنند. استفاده از این چاپگرها در مدارس جهان در مدت دو سال سه برابر شده و صنعت چاپ سه بعدی 13 میلیارد دلاری را با رشد سالیانه 21 درصدی مواجه کرده است. از این چاپگرها در بیمارستان ها و کارخانه ها نیز استفاده شده و مسئله ایمنی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - آنها به دغدغه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - مسئولین تبدیل شده است.

«Andy Kalambi»، مدیرعامل شرکت مواد افزودنی RIZE می گوید تا پیش از فراگیر شدن پرینترهای سه بعدی، این وسیله در اتاق های در بسته و یا با تهویه مناسب قرار می گرفت و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - توسط افراد متخصص استفاده می شد؛ بنابراین موضوع - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ایمنی آنها اهمیت کمی داشت. اما حالا با فراگیر شدن آنها باید مسئله ایمنی آنها مورد توجه قرار گیرد.

مصرف کنندگان با آگاهی از مواد سمی پرینترهای سه بعدی به دنبال خرید دستگاه های دارای گواهینامه ایمنی خواهند رفت اما مشکل اینجاست که در حال حاضر تعداد بسیار کمی از پرینترهای سه بعدی دارای گواهینامه ایمنی هستند.

شرکت های تولیدکننده پرینتر سه بعدی باید با اخذ گواهینامه های معتبر بر اساس آخرین متدهای آزمایش و ارزیابی ذرات و مواد شیمیایی متصاعد شده از پرینترهای سه بعدی، محصولات خود را ایمن کنند در غیر اینصورت در آینده ای نه چندان دور با بحران مواجه خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone