🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12988.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ لایت 5G معرفی شد؛ باریک‌ترین گوشی شیائومی با قوی‌ترین چیپ میان‌رده

شیائومی در رویداد عصر امروز که به صورت زنده برگزار شد، از گوشی می ۱۱ لایت 5G مجهز به چیپست ۵ نانومتری کوالکام و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی کرد. شیائومی می‌ ...

شیائومی در رویداد عصر امروز که به صورت زنده برگزار شد، از گوشی می ۱۱ لایت 5G مجهز به چیپست ۵ نانومتری کوالکام و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز رونمایی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - کرد.

شیائومی می‌ ۱۱ لایت 5G از نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED  با رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار بوده و با تنها ۶.۸۱ میلیمتر ضخامت و ۱۵۹ گرم وزن، «باریک‌ترین گوشی شیائومی» لقب گرفته است. - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - جنس پنل جلو از شیشه و پنل پشت از شیشه مات ۵۵ درصد است که شیائومی می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - تحقیقات زیادی برای رسیدن به این درصد انجام داده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس

می‌ ۱۱ لایت 5G به چیپست کوالکام اسنپدراگون 780G مجهز شده که به لطف فرآیند لیتوگرافی ۵ نانومتری، مصرف انرژی کم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - و قدرت بالا را به ارمغان می‌آورد. این محصول همچنین از باتری ۴۲۵۰ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - میلی آمپر ساعتی و اسپیکر استریو برخوردار بوده و در ماژول مربعی پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه متشکل از سنسور - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی تله ماکرو تعبیه شده است.

موبایل مورد بحث موفق به کسب 567861 امتیاز در بنچمارک آنتوتو - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر کازرون استان فارس - شده که نشان می‌دهد با وجود یدک کشیدن نام لایت عملکردی در حد و اندازه یک پرچمدار دارد.

می ۱۱ لایت 5G در رنگ‌های مشکی، سفید، زرد، آبی، سبز، طلایی و صورتی با قیمت ۲۲۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۹۹ یوآن (۳۹۵ دلار) برای مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت در ویترین فروشگاه‌ها یافت خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone