🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14741.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

۵ داستانی که به خوبی نشان می‌دهند اپ استور اپل یک مونوپلی بزرگ است

گوگل و اپل اخیرا در برابر کمیته آنتی‌تراست مجلس سنای آمریکا شهادت دادند و می‌توان این بحث را پیش کشید که اعضای کمیته به بهترین شکل ممکن شرایط را پیش بردند و اپل، بزرگ‌ترین بازنده ...

گوگل و اپل اخیرا در برابر کمیته آنتی‌تراست مجلس سنای آمریکا شهادت دادند و می‌توان این بحث را پیش کشید که اعضای کمیته به بهترین شکل ممکن شرایط را پیش بردند و اپل، بزرگ‌ترین بازنده این جلسه بود. موضوع مورد بحث، قوانین سختگیرانه‌ای بود که اپل در برابر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن قرار می‌دهد تا آن‌ها را از مزیت قرار دادن اپلیکیشن‌هایشان در اپ استور برخوردار کند؛ فروشگاهی که اساسا تنها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - راه دسترسی یافتن توسعه‌دهندگان به بازار جهانی و بسیار بزرگ کاربران آیفون به حساب می‌آید. گوگل در این بین کمتر تحت فشار است زیرا به کاربران سیستم عامل اندروید اجازه می‌دهد که اپلیکیشن‌ها را از طریق مارکت‌پلیس‌ها و وب‌سایت‌های دیگر نیز دریافت کنند.

اما هم اپل و هم گوگل بسیاری از توسعه‌دهندگان حاضر در فروشگاه‌هایشان را مجبور به استفاده از سیستم‌های پرداختی خاص خود می‌کنند و بابت آن، سهمی ۳۰ درصدی از مجموع درآمد توسعه‌دهندگان را نیز برمی‌دارند. حالا این موضوع هم خشم نمایندگان دموکرات و هم جمهوری‌خواه آمریکا را برانگیخته و آن‌ها این سوال را با صدای بلند مطرح می‌کنند که چه می‌شود اگر دو اپ استور اصلی دنیای موبایل، شاهد رقبایی گسترده‌تر و بیشتر باشند.

اعضای کمیته آنتی‌تراست مجلس سنای آمریکا مشخصا پیش از آغاز جلسه با یکدیگر هماهنگ بودند و انبوهی از اطلاعات مرتبط و آگاهانه را بدون اینکه با یکدیگر هم‌پوشانی داشته باشند پیش روی اپل گذاشتند. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - این جلسه ضمنا از آن جهت شکلی آتشین به خود گرفت که برخی از برجسته‌ترین توسعه‌دهندگانی که با اپ استور به مشکل خورده‌اند -مانند اسپاتیفای، Tile و شرکت March Group- نیز روی صندلی شاهدان نشسته بودند. برخی از بهترین بحث‌ها راجع به قوانین ضد رقابتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - اپل در اپ استور، توسط آن‌ها بیان شد.

ناراحتی اسپاتیفای از اپ استور

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان

بیایید موضوع را به شکلی خلاصه باز کنیم: هوراسیو گوتیرز، وکیل ارشد اسپاتیفای به این موضوع اشاره کرد که نه‌تنها کمپانی‌اش مجبور به استفاده از سیستم پرداخت اپل (و همینطور پرداخت «مالیات - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - اپل») بوده، بلکه از هدایت کاربران اپلیکیشن رایگان خود روی iOS به سمت تبلیغات آنلاینی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - که روی اشتراک سه‌ماهه اسپاتیفای پریمیوم به قیمت ۹۹ سنت تمرکز دارند هم منع شده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - بوده است. گوتیرز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - این حرکت اپل را «فرمان خفقان» نامید.

اسپاتیفای توانست همدردی امی کلوباکر، نماینده مینسوتا در کمیته آنتی‌تراست مجلس سنا را به دست آورد. او اخیرا در جریان یک مصاحبه گفت: «گفتن اینکه مردم می‌توانند به معامله‌ای بهتر روی یک وب‌سایت دست پیدا کنند... وقتی کمپانی‌های حاضر در اپ استور از چنین کاری منع می‌شوند، اتفاقی واقعا شنیع رخ داده است...»

نقطه نظر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - اسپایتفای به صورت خاص از این نظر جالب است که باید به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - صورت مستقیم به رقابت با سرویس استریم موسیقی خود اپل نیز بپردازد که طبیعتا بیشتر از اسپاتیفای در اپ استور دیده می‌شود. کلوباکر اسم این اتفاق را «خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - ارجحی» گذاشت. گوتیرز گفت که اسپاتیفای بعد از پیگیری قضایی این ماجرا، از سوی اپل تهدید به تلافی‌جویی شده است. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - او مدعی شد اپل به اسپاتیفای گفته که از پرومد اپلیکیشن‌اش دست کشیده و این شرکت را مجبور به صبر چند ماهه برای به دست آوردن جوازهای لازم خواهد کرد.

دوستی‌ها و سفرها

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان

اپل از تمام تولیدکنندگان اپلیکیشن نمی‌خواهد که در ازای استفاده از سیستم پرداخت داخلی‌اش، ۱۵ الی ۳۰ درصد از درآمد خود را کارمزد بدهند، صرفا آن دسته از توسعه‌دهندگانی که محصولات‌شان در قلمروی دیجیتال ارائه می‌شود، مانند سرویس‌های استریم موسیقی. اما مرز میان این دو دسته‌بندی گاهی بسیار مات است، این را مایک لی، نماینده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - جمهوری‌خواه یوتا می‌گوید.

او این سوال را طرح کرد که چرا اپلیکیشن دوست‌یابی Tinder باید از سیستم پرداخت اپل استفاده کند (و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - کارمزد ۳۰ درصدی بپردازد) اما اوبر اجازه دارد که پرداخت‌ها را روی سیستم خودش مدیریت کند (و کارمزدی ندهد). کایل آندیر، سخنگوی اپل نتوانست به خوبی توضیح دهد که چرا نتیجه نهایی کار اوبر با نتیجه نهایی کار تیندر (که هر دو قرار است دو شخص را به یکدیگر متصل سازند) متفاوت است. این مکالمه کوتاه به خوبی نشان داد که اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - رویکردی سلیقه‌ای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - در تعیین قوانین اپ استور خود دارد و این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - قانون‌گذاری‌های جانب‌دارانه گاهی می‌توانند بهایی سنگین برای تولیدکنندگان اپلیکیشن به همراه آورند.

دست‌ بالای AirTag نسبت به Tile

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان

روز قبل از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - جلسه اپل با کمیته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - آنتی‌تراست، این کمپانی از دستگاه پایشگر اشیای شخصی خود به نام AirTags رونمایی کرد. کاربران - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - می‌توانند اشیای با ارزش یا مهم خود را به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - AirTag متصل کنند و سپس از طریق شبکه «Find My» روی دیوایس‌های آیپد و آیفون قادر به یافتن آن‌ها خواهند بود.

این خبری بد برای شرکت Tile است که در دسته‌بندی دیوایس‌های پایش لوازم شخصی پیشرو بوده. به گفته کریستین دارو، مشاور عمومی Tile، اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - در دورانی نه‌چندان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - دور دیوایس‌های Tile را در استور خود می‌فروخت اما وقتی مشخص شد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - که اپل می‌خواهد به ارائه دیوایس‌های مشابه و مخصوص - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - خود بپردازد، رابطه میان دو کمپانی خیلی زود از بین رفت. دارو - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - گفت که AirTagها مزایایی بزرگ نسبت به Tile برای کاربران آیفون خواهند داشت، زیرا AirTagها اساسا با سیستم عامل iOS ادغام شده‌اند و راحت‌تر از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - هر محصولی که Tile ساخته با آیفون همگام‌سازی می‌شوند. از سوی دیگر، به خاطر استفاده از ارتباطات فوق پهن‌باند، آیفون‌ها با دقت بسیار بالاتری قادر به یافتن ایرتگ‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - خواهند بود. در این بین، Tile اجازه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - دسترسی به امواج فوق پهن باند رادیویی را روی آیفون ندارد.

بن تامپسون، تحلیلگر سرشناس حوزه تکنولوژی اخیرا در خبرنامه اشتراکی خود نوشت که نمی‌توان اپل را به خاطر ایجاد این یکپارچگی میان نرم‌افزار و سخت‌افزار سرزنش کرد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - «حقیقت امر اینست که AirTagها و شبکه Find My بار دیگر نشان‌دهنده "ادغام سخت‌افزار، نرم‌افزار و سرویس‌ها" است که اپل همواره به خاطر آن به خود بالیده است. و اگر این شکل از نوآوری باعث برتری می‌شود، اپل حقیقتا این برتری را با تلاش به دست آورده است».

اما آنطور که دارو به موضوع اشاره می‌کرد، اپل به داده‌های مربوط به دانلودها و متادیتای Tile روی اپ استور دسترسی داشته و از این داده برای تصمیم‌گیری راجع به ورود به بازار پایشگرهای لوازم شخصی و چگونگی طراحی محصول جدید خود استفاده کرده. به عبارت دیگر، کمپانی از جایگاه منحصر به فرد و برتر خود در بازار برای تضعیف یک رقیب استفاده کرده است.

استوری از برای دوشیدن

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان

اپل سهم ۱۵ الی ۳۰ درصدی خود از درآمد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - توسعه‌دهندگان را توجیه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - کرده و می‌گوید که از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - این پول، برای بیرون کشیدن تمام اپلیکیشن‌هایی که طراحی ضعیف دارند، مشکوک به نظر می‌رسند یا امن نیستند از اپ استور استفاده می‌کند. و توسعه‌دهندگان هم موافق هستند که اپ استور حقیقتا مارکت‌پلیسی خوش بر و رو با مدیریت درست محتوا است.

اما امی کلوباکر و جاش هاولی، نماینده جمهوری‌خواه، هر دو این ایده را مطرح می‌کنند که اپل هنگام صحبت راجع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - به کارهای امنیتی‌اش در اپ استور دست به اغراق می‌زند. کلوباکر به گزارش اخیر کمیته آنتی‌تراست مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرده و می‌گوید اپل سالانه درآمدی بین ۱۵ الی ۱۸ میلیارد دلار از اپ استور دارد. در جایی از همین گزارش و به نقل از مدیران اجرایی اپل آمده که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - این کمپانی سالانه تنها ۱۰۰ میلیون دلار صرف گرداندن اپ استور می‌کند.

این یعنی حاشیه سود به شکلی باورنکردنی بالاست و سرمایه‌گذاران اپل هم عاشق همین شده‌اند. وقتی پنج - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - سال پیش مشخص شد که فروش جهانی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - موبایل‌های هوشمند -و همینطور فروش آیفون‌ها- در حال کاهش است، اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - به وال استریت اطمنان خاطر داد که تجارت سرویس‌هایش به سرعت رشد کرده و سود از دست رفته را جبران می‌کند. همین اتفاق هم افتاد. و درآمد حاصل از اپ استور، بیشترین سهم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - را از مجموع درآمد سالانه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - اپل دارد. بنابراین کاهش فروش موبایل‌های هوشمند احتمالا باعث شده بود که اپل برای کسب درآمد بیشتر، توسعه‌دهندگان را تحت فشار قرار دهد.

هاولی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - از آندیر پرسید که آیا اپل متعهد به کاهش کارمزد دریافتی‌اش می‌شود تا صرفا هزینه‌های تامین امنیت پوشش داده شوند و با پاسخ منفی آندیر مواجه شد.

مونوپلی‌های جدید و قدیم

تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان

جرد سین، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - وکیل Match Group چندین بار در جریان ملاقات با کمیته آنتی‌تراست به اپل پرید، اما به یاد ماندنی لحظه در بخش پایانی نطق ابتدایی او رقم خورد:

به نظر می‌رسد که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - بیانیه سین راجع به «امنیت و حریم‌ شخصی» اپل، نتایج بسیار خوبی در این ملاقات به همراه داشت. پاسخ‌های آندیر، وکیل اپل، همواره به نتیجه‌ای یکسان ختم می‌شدند راجع به اینکه اپل سخت مشغول به کار است و اپ استور هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای جامعه، مزایای فراوان به ارمغان می‌آورد. اما هنگام پاسخ به موضوعات مربوط به Tile و Spotify، پاسخ اپل را می‌شد در یک جمله خلاصه کرد: «چون می‌توانیم».

نوشتن قانونی تازه که دست اپ استورها را خواهد بست و آن‌ها را از رویکردهای ضد رقابتی منع خواهد کرد کاری دشوار است. بزرگ‌ترین نگرانی راجع به نتایج ناخواسته‌ی تصویب چنین قوانینی است. اما ملاقات اخیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - اپل با مجلس سنا، زمین را برای انبوهی از فعالیت‌های دو حزبی در آمریکا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر فریمان استان خراسان - آماده است و شرایط بزودی از این هم جالب‌تر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone