🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24816.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چیلیوری و ریحون با ادغام به دنبال پشت سر گذاشتن اسنپ فود هستند

پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذای «چیلیوری» و «ریحون» امروز (۴ دی) با برگزاری یک نشست خبری رسماً از ادغام‌شان خبر دادند. «علیرضا صادقیان»، موسس هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان (مالک استارتاپ‌های نت‌برگ، چیلیوری، دکتر دکتر و سرمیز) ...

پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذای «چیلیوری» و «ریحون» امروز (۴ دی) با برگزاری یک نشست خبری رسماً از ادغام‌شان خبر دادند. «علیرضا صادقیان»، موسس هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان (مالک استارتاپ‌های نت‌برگ، چیلیوری، دکتر دکتر و سرمیز) از دلایل این ادغام گفت و خبر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - داد برندی که در آینده، در دسترس کاربران و رستوران‌ها خواهد بود، چیلیوری است.

صادقیان با بیان این مسئله که اکنون ۴ هزار رستوران در چیلیوری حضور دارند و خدمات این پلتفرم در ۳۰ شهر قابل دسترس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - است، اعلام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - کرد که مذاکرات اولیه برای ادغام، زمستان سال گذشته شروع شد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

اما اساس چه لزومی برای این ادغام وجود داشت؟ صادقیان در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - پرسشی که مطرح - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - کرده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - بود، اعلام کرد که رقابت تنگاتنگی بین چیلیوری و ریحون برای دست یافتن به جایگاه دوم وجود داشت: «هدف ما این بود که با همکار شدن و حذف رقابت برای دریافت رتبه دوم، جهشی به سوی رتبه اول داشته باشیم. نکته مهم هم اینجاست که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - بخش بسیار بزرگی از این بازار هنوز به شکل آفلاین کار می‌کند و نیاز به آنلاین شدن دارد.»

او می‌گوید یکی از چالش‌های اصلی که برای ریحون و چیلیوری وجود داشت، سردرگمی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در یکی از این دو پلتفرم بود: «سرمایه‌گذارها می‌دیدند که هم چیلیوری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - و هم ریحون پلتفرم‌های خوبی هستند و مشخص نبود کدام موفقیت بیشتری کسب می‌کند. ما می‌خواستیم به سرمایه‌گذاران احتمالی این پیغام را بدهیم که حالا دیگر تکلیف‌شان مشخص است؛ اکنون یک بازیگر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - دوم قوی وجود دارد و می‌توانند با ریسک بسیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - کمتر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - در آن سرمایه‌گذاری کنند.»

صادقیان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - اعلام کرد که برای ادغام، ۴ استراتژی پیش روی هر دو تیم قرار داشت:

  • هر دو برند به کارشان ادامه دهند
  • برندها ترکیب شوند (ترکیبی از نام هر دو برند)
  • یک برند به کار خودش ادامه دهد
  • یک برند کاملا جدید خلق شود

مدیرعامل چیلیوری گفت که مطالعات زیادی در رابطه با گزینش راه‌حل بهتر داشته‌اند و قرار شد تا پس از ادغام، یکی از برندها به کارش ادامه دهد:

«اگرچه در تخفیفان و نت برگ، قرار شد هر دو برند به کارشان ادامه دهند، اما در چیلیوری و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - ریحون، برندها جوان‌تر بودند و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - بر اساس تحقیقات، به این نتیجه رسیدیم که برند چیلیوری در آینده، در دسترس کاربران و رستوران‌ها باشد. این به معنای خرید ریحون توسط چیلیوری نیست؛ بلکه برندها ادغام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - شده‌اند و هیچ پلتفرمی، دیگری را نخریده است. دلیل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - انتخاب برند چیلیوری این بود که چیلیوری برند بهتری برای سرمایه‌گذاری آتی است.»

او همچنین اعلام کرد که صرفاً ۳۵ درصد مشتریان، به شکل مشترک از هر دو پلتفرم استفاده کرده‌اند.

صادقیان پیش‌بینی کرد که اکنون ۱۰ درصد سفارش‌های غذا به شکل آنلاین انجام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - می‌شود که همین مسئله نشان می‌دهد وضعیت ایران نسبت به کشورهای پیشرفته‌تر مطلوب نیست. او گفت اگر این سهم به ۲۰ الی ۲۵ درصد برسد، یک جهش ۱۰ برابری خواهند داشت.

یک چرخش بزرگ

مدیرعامل چیلیوری اعلام کرد که حالا این پلتفرم برنامه‌ای، ۵ ساله دارد و می‌خواهد مرزهای فعالیت خود را گسترش دهد. در واقع، چیلیوری قرار است در آینده پلتفرمی برای سفارش همه اقلام مصرفی کاربران باشد. صادقیان در این رابطه توضیح داد:

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

«می‌خواهیم تمامی کالاهایی که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - مورد نیاز کاربر است را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - انجام دهیم. امروز بازار کالاهای سوپرمارکتی ۲۰ برابر بازار سفارش آنلاین غذا است. در حال حاضر اندازه سفارش کالای سوپرمارکتی ۵۱۱ هزار میلیارد تومان است. این در حالی است که نیم درصد و شاید کمتر از آن، مربوط به بخش آنلاین باشد. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - پیش‌بینی ما این است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - که همین رقم در سال ۱۴۰۳ به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد. اگر بتوانیم ۲ درصد این بخش را - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - آنلاین کنیم، از کل ۲۵ درصد سفارش غذا در حوزه آنلاین، بیشتر می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

اما محصولات سوپرمارکتی هم تنها بخش جدیدی نیست که قرار است به چیلیوریِ آینده اضافه شود. صادقیان خبر داد که بخش‌های دیگری هم در بازار ایران وجود دارد که آنلاین نیستند و اندازه آن‌ها به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد: - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - «تصور اینکه ۱۰ درصد همه این‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - تا ۵ سال آینده آنلاین شوند، یعنی داریم درباره بازار بزرگ نگاه می‌کنیم.»

او گفت با قدرتی که اکنون چیلیوری با «موتوچیلی» دارد، قرار است تمرکز تازه‌ای روی حوزه‌های جدید داشته باشد. این دسته بندی‌ها شامل محصولات تندمصرف، داروخانه، گل، میوه فروشی و... خواهند بود.

ادغام برای رشد بیشتر

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

«بابک کبیری»، مدیرعامل ریحون نیز در سخنرانی‌اش اشاره کرد که این تیم، برای رشد بیشتر، ادغام با یک بازیگر دیگر را در نظر داشته و چیلیوری، گزینه مناسب در این حوزه بوده است: «ما عطش رشد داشتیم و در اولین تماس‌ها با هم، متوجه شدیم که هم‌سویی‌های زیادی باهم داریم. خیلی سریع به میز مذاکره رسیدیم و کارهای اولیه را انجام دادیم.»

«علی سمساری‌لر»، مدیرعامل جدید سرآوا نیز در اولین حضور رسمی خود بین رسانه‌ها، اعلام کرد که با ادغام چیلیوری و ریحون، تعداد کاربران پلتفرم آینده ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است. او گفت از سوی دیگر تعداد رستوران‌ها نیز محدود است و حالا پس از ادغام، تعداد رستوران‌های چیلیوری نیز ۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

به عقیده سمساری‌لر، در شرایط کنونی اقتصاد و وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری در کشور، مقدار سرمایه محدود است و حالا با این ادغام، چیلیوری می‌تواند با احتمال بیشتری جذب سرمایه داشته باشد.

اما با توجه به سهم عمده اسنپ فود از حوزه سفارش غذا، آیا این ادغام می‌تواند چیلیوری را به اسنپ فود نزدیک کند و آیا اکنون دیگر برای چنین ادغامی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - جهت تبدیل شدن به بازیگر اول، دیر نشده است؟ علیرضا صادقیان چنین اعتقادی ندارد و در پاسخ به سوال دیجیاتو، پیش بینی می‌کند که با سیاست‌های جدیدی که چیلیوری در پیش گرفته می‌تواند رشد بالایی داشته باشد:

«واقعیت این است که تجربه ادغام در کشور کم بوده. این باعث شده تا تیم‌های مختلف درگیر شوند و فرایند از آن‌چه فکر می‌کردیم طولانی‌تر شود. حالا ما بخشی از تلاش‌مان که صرف رقابت با هم می‌شد را می‌توانیم صرف ارائه یک سرویس بهتر کنیم و البته با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - حذف انحصاری که تا حدی آغاز شده، بازار را گسترش دهیم و رشد خوبی را در همه دسته‌بندی‌های آینده داشته باشیم.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان

از سوی دیگر مدیرعامل سرآوا در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا ریحون از نظر حقوقی مشکلی برای ادغام دارد یا خیر نیز، پاسخ منفی داد. این سوال از جایی مطرح شد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - که چند ماه پیش، «رضا حیدری» یکی از موسسان ریحون - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - در یادداشتی اعلام کرده بود که بدون اینکه حق و حقوقش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - پرداخت شود، از این تیم اخراج شده است. مدیرعامل سرآوا در همین رابطه توضیح داد و گفت:

«تاریخچه ریحون از آواتک شروع شد. این تیم آنجا شکل گرفت و در حوزه استارتاپ‌ها، این طبیعی است که افرادی به تیم اضافه شوند یا افرادی کم شوند. اما واقعیت این است که نوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - سرمایه‌گذاری سرآوا، همیشه کارآفرین محور بوده است. در خصوص آقای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - حیدری، خود ایشان علاقمند به جدایی بودند و استارتاپ سرمیز را راه‌اندازی کردند. در هر صورت اما امروز شکایتی از ریحون وجود ندارد.»

صادقیان همچنین اعلام کرد که از امروز، دیگر مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان نخواهد بود و در ادامه، خودش مدیرعاملی چیلیوری را برعهده خواهد گرفت. جایگزین وی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ماسال استان گیلان - هنوز معرفی نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone