🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24812.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی فولد ۲ احتمالا از نمایشگر شیشه‌ای استفاده خواهد کرد

چندی پیش تصاویر لو رفته از گلکسی فولد ۲ را دیدیم. اما نکته‌ای که شاید از دید همگان جا مانده باشد، استفاده از شیشه به جای پلاستیک در نمایشگر این گوشی است. اکنون افشاگر معروف، ...

چندی پیش تصاویر لو رفته از گلکسی فولد ۲ را دیدیم. اما نکته‌ای که شاید از دید همگان جا مانده باشد، استفاده از شیشه به جای پلاستیک در نمایشگر این گوشی است. اکنون افشاگر معروف، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - مدعی شده که سامسونگ قرار است از شیشه بسیار نازک در این گوشی استفاده کند تا کیفیت ساخت بهتری ارائه کند و مشکلات نسل فعلی گوشی تاشو را از بین ببرد.

افشاگری به نام Ice Universe که اتفاقا سابقه خوبی در زمینه لو دادن اطلاعات دارد، می‌گوید سامسونگ توانسته شیشه بسیار نازک (Ultra Thin Glass) تولید - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - کند که مشکلات صفحات پلاستیکی را ندارد. در نتیجه می‌توان شاهد نمایشگری صاف و بدون فرورفتگی در گلکسی فولد ۲ احتمالی باشیم و همچنین احتمالا دیگر شاهد خط تا خوردن نمایشگر در این گوشی نخواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران

مسئله‌ای که باعث می‌شود ادعای این افشاگر را بپذیریم، پتنتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - بوده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - که سامسونگ چندی پیش در اروپا درخواست ثبت آن را کرده است. این پتنت به همان شیشه بسیار نازک (UTG) اشاره می‌کند و منابع دیگر هم مدعی شده‌اند که قرار است از این شیشه در گوشی تاشوی بعدی سامسونگ استفاده شود. احتمالا این گوشی، همان گلکسی فولد ۲ باشد.

اینطور که از شواهد و افشاگری‌ها پیداست، شرکت‌های بزرگ در حال سرمایه‌گذاری در صنعت گوشی‌‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - تاشو هستند. شیشه تاشو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به پلاستیک کنونی خواهد بود و به شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا مشکلات فعلی گوشی‌های تاشوی خود را برطرف کنند. تنها شرکت دیگری که در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - حال توسعه شیشه بسیار نازک تاشو است، کورنینگ بوده که هنوز به صورت رسمی چیزی را رونمایی نکرده است. از همین رو می‌توان گفت که اپل هم منتظر است تا بهترین تکنولوژی شیشه توسعه یابد و بعد از آن به سراغ تولید گوشی تاشو خود برود.

با این حال، این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رامسر استان مازندران - تصاویر چیزی را مشخص نمی‌کند و هنوز معلوم نیست که آیا واقعا گوشی تاشوی سامسونگ به نام گلکسی فولد ۲ در دست ساخت است یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خرمن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان سایت ***** لباسشویی ویرپول WWDC 8200 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone