🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24815.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پاوربانک سامسونگ با قابلیت شارژ سریع بی‌سیم در راه است

سامسونگ گوشی‌های امسال خود را با قابلیت شارژ بسیار سریع به بازار عرضه کرد و اکنون در نظر دارد تا پاوربانکی هم در اختیار کاربران قرار دهد تا توانایی شارژ سریع این گوشی‌ها را داشته ...

سامسونگ گوشی‌های امسال خود را با قابلیت شارژ بسیار سریع به بازار عرضه کرد و اکنون در نظر دارد تا پاوربانکی هم در اختیار کاربران قرار دهد تا توانایی شارژ سریع این گوشی‌ها را داشته باشد. از همین رو با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - هم تصویر و مشخصات احتمالی لو رفته از جدیدترین پاوربانک سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - را مشاهده - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - می‌کنیم که گفته می‌شود توانایی خروجی ۲۵ واتی دارند.

این پاوربانک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - که به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - تایید FCC هم رسیده است، یک پد شارژ بی‌سیم دارد و مجهز به دو پورت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - USB-C است که از نظر طراحی، تفاوت چندانی با نسخه فعلی این کمپانی ندارد. در این پاوربانک خبری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - از درگاه USB-A نیست، زیرا توانایی خروجی ۲۵ وات به بالا تنها به وسیله کابل‌های USB-C به USB-C میسر می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که شارژر بی‌سیم این پاوربانک، ۱۵ واتی باشد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی

پاوربانک سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - بیشتر به درد کسانی می‌خورد که گوشی‌های جدید این کمپانی مثل نوت ۱۰ را دارند. این گوشی از شارژ بسیار سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - و کمپانی کره‌ای قصد دارد تا با ارائه پاوربانک جدید، بتواند توانایی شارژ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - سریع به صورت همراه را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد. البته هنوز مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - که چرا توانایی شارژ وایرلس باید درون پاوربانک تعبیه شود، زیرا هدف اصلی شارژرهای همراه، قابل حمل بودن آن‌هاست که شارژر وایرلس به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر محلات استان مرکزی - کل این ایده را زیر سوال می‌برد.

در هر صورت پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ، نیاز آن دسته از کاربرانی که همواره در حال سفر هستند را به خوبی برطرف خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی پاوربانک خود را به بازار عرضه خواهد کرد. یکی از گمانه‌زنی‌ها می‌گوید ممکن است این غول کره‌ای در کنار معرفی گلکسی S11 در بهمن ماه، از پاوربانک خود رونمایی کند.

با این حال گوشی‌های فعلی سامسونگ مانند A70، S10 و نوت ۱۰ از شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی می‌کنند و احتمال می‌رود به زودی شاهد عرضه پاوربانک سامسونگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone