🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24818.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ماجرای جداسازی «اینترنت کودکان» از «اینترنت عمومی» چیست؟

معاون مرکز ملی فضای مجازی از تهیه سندی برای جداسازی اینترنت عمومی از اینترنت کودکان خبر داده است. به گفته «امیر خوراکیان»، این سند در کمیسیون تصویب شده و در انتظار تصویب شورای عالی فضای ...

معاون مرکز ملی فضای مجازی از تهیه سندی برای جداسازی اینترنت عمومی از اینترنت کودکان خبر داده است. به گفته «امیر خوراکیان»، این سند در کمیسیون تصویب شده و در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - انتظار تصویب شورای عالی فضای مجازی است. به گفته او، با این سند هم اینترنت کودکان از اینترنت عمومی جامعه مستقل می‌شود و هم تولید محتوای گسترده‌ای مخصوص کودکان و نوجوانان در فضای اینترنت صورت می‌گیرد. مشاور وزیر ارتباطات نیز در راستای صحبت‌های وی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - تاکید کرده که بحث جداسازی اینترنت کودکان و اینترنت عمومی به منزله تفکیک کامل دو بستر نیست و این اتفاق در حال حاضر نیز در برخی عرضه‌کنندگان اینترنت رخ داده است.

خوراکیان به ایسنا گفته است که با توجه به وجود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - عدم نیاز این کار به یک زیرساخت مستقل، وزارت ارتباطات باید امکانات لازم را به‌ازای این سند تعریف کند و بخشی از یک زیرساخت تعریف‌شده را برای عملیاتی شدن این سند تقویت سازد. اما ماجرای جداسازی اینترنت عمومی از اینترنت کودکان چیست؟

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی

در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - دو سال گذشته وزارت ارتباطات برای صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی نیز اقداماتی انجام داده و تعیین مجری طرح اینترنت کودکان یکی از این اقدامات بوده است. همچنین پیش‌تر سند اولیه‌ای برای با عنوان سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان توسط این وزارتخانه منتشر شد که سرنوشت آن با وجود اینکه وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - گفته بود پیگیری‌های آن ادامه دارد، نامشخص ماند.

اما فارغ از این مساله باید گفت که پیشنهاد مرکز ملی فضای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - مجازی امر تازه‌ای نیست و پیش‌تر مشاور وزیر ارتباطات نیز در گفتگو با دیجیاتو درباره آن صحبت کرده بود. در الکامپ سال ۹۷ بود که وزیر ارتباطات تاکید کرد موضوع صیانت از کودکان در وزارت ارتباطات یک لایحه نیست و در قالب یک طرح تدوین شده است. مشاور وزیر و مجری طرح اینترنت کودکان یعنی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - «خسرو سلجوقی» نیز به دیجیاتو درباره طرح صیانت کودکان مرکز ملی فضای مجازی خبر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - داده بود و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - آن را یک سند توصیه‌ای خوانده بود:

«ما هیچ وقت به دنبال تصویب لایحه نبودیم. ما چند سند داریم؛ یکی از آنها مفهومی و در قالب مایند مَپ است، سند دیگری به شکل توصیه ای توسط شورای عالی فضای مجازی طراحی شده است.»

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی

اکنون سلجوقی در گفتگو با دیجیاتو، در راستای صحبت‌های خوراکیان در مورد سند مرکز ملی فضای مجازی بیشتر توضیح داد و گفت:

«سند فعلی همان سند توصیه‌ای است که از مدت‌ها پیش در حال راه‌اندازی بوده و مفاد خوبی دارد اما از نظر ما نام چندان درخوری را یدک نمی‌کشد و اسم توسعه فناوری کودکان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - بیشتر برازنده چنین طرحی است؛ اسمی که در نهایت به پروژه خود وزارت ارتباطات وصل شد و پیش می‌رود.»

سلجوقی با رد این ادعا که اینترنت کودکان از اینترنت عمومی به طور کلی جدا خواهد شد می‌گوید که در حال حاضر هم بر اساس سندها و راهبردهای حاکمیت و دولت، اینترنت مخصوص کودکان یک اینترنت جدا به حساب می‌آید ولی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - جدایی به معنای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - یک بستر کاملا مجزا نیست: «در واقع ارائه اینترنت‌های غربال شده توسط اپراتورهای مختلف برای کودکان که امروزه توسط مجموعه‌هایی چون همراه اول عرضه می‌شود، همان اینترنت جدای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - کودکان است که از آن صحبت می‌شود.»

آنطور که خوراکیان گفته در سند توصیه‌ای مرکز ملی فضای مجازی مقرر شده تا والدین بتوانند اینترنت کودکان را کنترل نمایند؛ اینطور که به نظر می‌رسد مفهوم صحبت‌های خوراکیان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - به همان ابزارهایی برمی‌گردد که در پیش‌نویس وزارت ارتباطات نیز به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - آنها اشاره شده بود؛ در پیوست چهارم این پیش نویس (قابل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - دانلود از این لینک) به چندین نرم‌افزار برای کنترل و نظارت والدین بر اینترنت کودکان اشاره شده بود و به برنامه‌هایی چون انارستان، دنیای درسا، سانیار و شقایق اشاره شده بود که جملگی آنها نوعی برنامه کنترل و نظارت هستند. سلجوقی ضمن تایید این موضوع می‌گوید: «از این برنامه‌های کاربردی حمایت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - بیشتری باید - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - صورت بگیرد.»

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی

به طور کلی کنترل والدین - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - بر اینترنت کودکان به چهار دسته تقسیم می‌شود: پالایش - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - محتوا، کنترل‌های کاربردی، مدیریت استفاده از اینترنت یا دستگاه و نظارت. برنامه‌هایی که در پیش‌نویس وزارت ارتباطات نیز به آنها اشاره شده در همین موارد کاربردی و نمونه‌های بومی برنامه‌های بین‌المللی هستند.

سلجوقی به دیجیاتو می‌گوی هفتاد پروژه‌ای که تیم او در وزارت ارتباطات قصد پیشروی‌اش را داشته حالا با یک وقفه مواجه شده که یکی از دلایل آن به عدم تخصیص بودجه و همچنین برخی سیاستگذاری‌های جدید برمی‌گردد. با این وجود او تاکید می‌کند که تصویب لایحه مرکز ملی فضای مجازی کار آنها را منتفی نمی‌سازد: «این لایحه یک لایحه کلی است و وارد جزییات نمی‌شود؛ تصویب آن فایده‌ای برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - طرح‌های ما ندارد و ما به زودی راه خود را بر اساس برنامه‌ای مدون ادامه خواهیم داد.»

در هر حال به نظر می‌رسد لایحه صیانت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی مرکز ملی فضای مجازی یک طرح توصیه‌ای بوده که با تصویب آن، شاید محرکه‌ای برای ادامه راه دیگر سندهای حوزه کودکان در فضای مجازی در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - دیگر ارگان‌ها نیز - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - صورت بگیرد. ناگفته نماند در طی این سال‌ها، وزارت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - ارتباطات با برگزاری مسابقاتی چون کودک آنلاین و تاکید بر استفاده کودکان از جستجوگرهای بومی سعی کرده تا در زمینه تقویت و سالم‌سازی اینترنت کودکان اقداماتی انجام دهد که به نظر می‌رسد با همکاری مرکز ملی فضای مجازی؛ این طرح ابعاد گسترده‌تر و مهم‌تری به خود خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

وزیر ارتباطات: صیانت از کودکان برخط فراموش نشده است

مساله حفظ کودکان در فضای مجازی نباید فراموش شود

گفتگوی دیجیاتو با وزیر سابق ارتباطات: مسئول حفاظت از کودکان آنلاین کیست؟

کودکان ایران، تهدیدات و فرصت‌های فضای مجازی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شازند استان مرکزی - در رشد آنها

مشاور وزارت ارتباطات: طرح صیانت از کودکان برخط با 73 پروژه در سال جاری اجرا می شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone