🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24817.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تقاضای بالا، عرضه محدود؛ جدیدترین معضل سونی در تامین سنسور دوربین

سنسورهای دوربین سونی، معمولا به عنوان پیش‌فرض در تمام گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. از همین رو این کمپانی ژاپنی اعلام کرده به دلیل درخواست بالای سنسورهای دوربین، مجبور است به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را تولید ...

سنسورهای دوربین سونی، معمولا به عنوان پیش‌فرض در تمام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند. از همین رو این کمپانی ژاپنی اعلام کرده به دلیل درخواست بالای سنسورهای دوربین، مجبور است به صورت شبانه‌روزی آن‌ها را تولید کند و حتی در این صورت نیز همچنان نمی‌تواند کل نیاز بازار را تامین کند.

به گزارش بلومبرگ، سونی امسال هم مثل سال گذشته در تعطیلات کریسمس نیز کارخانه‌های خود را باز نگه می‌دارد تا بتواند عقب‌افتادگی خود در بازار را جبران کند. تروشی شیمیزو (Terushi Shimizu) مدیر بخش نیمه‌هادی سونی می‌گوید غول الکترونیکی هزینه‌های سرمایه‌گذاری خود را بیش از دو برابر کرده و به عدد ۲.۶ میلیارد دلار سانده است. سونی همچنین قصد دارد کارخانه‌ای دیگر در ناگازاکی بسازد که در آوریل سال ۲۰۲۱ آماده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - به کار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران

البته شیمیزو تاکید می‌کند با افزایش سرمایه‌گذاری‌های اولیه و ظرفیت تولید، همچنان این کمپانی نمی‌تواند به تقاضای بازار پاسخ دهد و به همین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - دلیل از کاربران عذرخواهی می‌کند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - با این حال به نظر می‌رسد که تعدد دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند، دلیل اصلی کمبود سنسور در بازار است. برای مثال، اپل که یکی از مشتری‌های پر و پا قرض سنسورهای سونی بوده، آیفون پایه امسال خود را با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - دو دوربین و آیفون گران‌قیمت‌تر را با - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - ۳ دوربین عرضه کرده است.

دیگر کمپانی‌های - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - چینی و حتی سامسونگ هم از سنسورهای سونی استفاده می‌کنند و از آنجایی که هر گوشی هوشمند در هر رنج قیمتی بازار، حداقل دو سنسور دارد، طبیعی است که سونی با مشکلات تامین قطعات مواجه شود. با این حال انتظار می‌رود که اپل دوربین دیگری به مجموعه ۳ گانه دوربین‌های پشتی آیفون سال بعد اضافه کند و این کمپانی کوپرتینویی هم به جمع مشتریان سنسور ToF سونی بپیوندد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران

 

سونی در حال توسعه سنسورهای نسل بعدی است که دنیا را با عمق و جزئیات بیشتری نشان دهد. سنسور ToF اگر در دوربین‌های پشتی استفاده شود، عمق بیشتر و تصاویر پرتره بهتری را ثبت می‌کند. اگر هم در دوربین جلو از آن استفاده شود، قابلیت تشخیص حرکات دست قابل تشخیص خواهند بود و حالت‌های صورت، با کیفیت بیشتری به تصویر در خواهند آمد.

باید دید که در آینده سونی چگونه می‌تواند عرضه و تقاضا را با هم هماهنگ کند تا دیگر کارخانه‌های این کمپانی، در تعطیلات هم کار نکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone