🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24811.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سرورهای پابلیک فال اوت 76 هک شدند؛ پاک شدن اینونتوری گیمرها

اگر فال اوت 76 بازی می کنید، بهتر است برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. طبق گزارشاتی که کاربران در صفحه این بازی در سایت Reddit ارسال کرده اند، هکرها به سرورهای ...

اگر فال اوت 76 بازی می کنید، بهتر است برای مدتی از سرورهای پابلیک این بازی استفاده نکنید. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - طبق گزارشاتی که کاربران در صفحه این بازی در سایت Reddit ارسال کرده اند، هکرها به سرورهای عمومی این بازی حمله کرده و اینونتوری بسیاری از کاربران را پاک کرده اند.

کاراکتر سرپرست یا Overseer بازی پیغامی برای کاربران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - با این مضمون ارسال می کند که «سلاح ها، آرمور و هر آیتم دیگری که در اینونتوری ذخیره کرده اید، در امان نیستند.»

این حمله را ناشر فال اوت 76 یعنی بتسدا (Bethesda) هم تایید کرده و ظاهراً - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت هم نمی تواند کاری برای بازگرداندن آیتم های پاک شده انجام دهد و کاربران برای همیشه آیتم های خود را از دست داده اند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان

زمان مشخصی برای حملات هکی وجود ندارد و هکرها هر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - وقت که بخواهند حمله می کنند؛ ولی مساله ای که تاثیر این حمله را بیشتر کرده این است که در شرف سال نو میلادی و تعطیلات کاربران انجام شده و به طور حتم بسیاری از گیمرها را ناراحت خواهد کرد.

بتسدا می گوید آنها سخت در تلاشند تا راه حلی برای این مشکل پیدا کرده و برای گیمرهایی که آیتم های خود را از دست داده اند، کاری کند. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - از آنجا که این حمله فقط PC گیمرها را تحت تاثیر قرار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - داده، ناشر بازی می خواهد نسخه PC بازی را تا زمان انتشار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - به روز رسانی به حالت آفلاین وارد کند.

البته هنوز معلوم نیست برنامه نویسان بتسدا می توانند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر مینودشت استان گلستان - تا پیش از شروع تعطیلات سال نو میلادی پچ را به کاربران برسانند یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone