🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24810.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نتایج تحقیق واشنگتن پست: نقض حریم خصوصی توسط خودروها تایید شد

تکنولوژی های ارتباطی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند. با توجه به پتانسیل بالای این تکنولوژی ها، صنایع مختلف سعی می کنند به شیوه های گوناگون از آنها بهره برداری نموده و ...

تکنولوژی های ارتباطی روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند. با توجه به پتانسیل بالای این تکنولوژی ها، صنایع مختلف سعی می کنند به شیوه های گوناگون از آنها بهره برداری نموده و محصولاتی بهتر و پیشرفته تر توسعه دهند. صنعت خودرو یکی از این موارد است که فعالان آن در سال های اخیر توجه ویژه ای به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - تکنولوژی های ارتباطی داشته و تلاش کرده اند با تولید خودروهای متصل استفاده روزمره از وسایل نقلیه را راحت تر و ایمن تر کنند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

به لطف تکنولوژی های ارتباطی رانندگان اکنون می توانند پس از بیدار شدن از خواب در یک صبح سرد زمستانی، فقط با تلفن همراه خودروی خود را گرم کرده و دمای دلخواه کابین را تنظیم کنند؛ و یا الان والدین قادر هستند پیش از تحویل اتومبیل به فرزندان نوجوان، برای آن محدودیت سرعت تعیین کنند.

اما آیا می دانستید که در کنار مزایای متعدد و تسهیل امور روزمره، تکنولوژی های ارتباطی در حال جمع آوری داده از رانندگان و مالکین خودروها هستند؟ به تازگی آقای جفری فاولر (Geoffrey Fowler) یکی از نویسندگان واشنگتن پست به این موضوع و اطلاعاتی که خودروها از مالکینشان گردآوری می کنند، پرداخته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

برای این کار آقای فاولر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - به سراغ یک دستگاه شورولت ولت 2017 رفته تا ببیند جنرال موتورز به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های خودروساز چه اطلاعاتی را از خودروهای متصل خود گردآوری می کند. به گفته آقای فاولر نه در سیستم اینفوتینمنت شورولت ولت و نه در دفترچه راهنمای این خودرو به اطلاعاتی که از مالکین جمع آوری می شود، اشاره ای نشده و حتی نمی توان آنها را از اینترنت دانلود کرد. این موضوع سبب شده او با کمک یک متخصص هک، به سیستم های کامپیوتری ولت نفوذ کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

خبرنگار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - واشنگتن پشت پس از نفوذ به سیستم ها و بررسی جزئیات متوجه شده که شورولت ولت، داده هایی را در رابطه با مکان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - رفت و آمد و پارک خودرو، تاریخچه تماس، هویت مالک تلفن همراه، مشخصات مخاطبین، ایمیل ها، تصاویر و حتی آدرس جمع آوری می کند.

نکته بسیار جالب اینکه آقای فاولر برای اثبات یافته های خود، از فروشگاه eBay کامپیوتر سیستم اینفوتینمنت یک دستگاه شورولت ولت را خریداری کرده و توانسته تمامی اطلاعات مربوط به مالک قبلی از جمله عکس ها و نام او را استخراج کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

درست است - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - که تحقیقات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - آقای فاولر درباره یکی از محصولات جنرال موتورز انجام شده، اما این خودروساز آمریکایی در ورود به حریم خصوصی مشتریان تنها نیست. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - در سال 2017 دیوان محاسبات ایالات متحده با بررسی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - خودروسازان متوجه شد که سیاست های مربوط به حریم خصوصی 13 برند کاستی هایی دارد.

به عنوان نمونه در حالی که خودروسازان مدعی هستند "درباره گردآوری داده به روشنی رضایت مشتری را جلب می کنند"، اما دیوان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - محاسبات می گوید "آنها برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - خریدارانی که مایل به استفاده از تمامی خدمات خودروهای متصل نبوده و نمی خواهند داده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - هایشان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - به اشتراک گذاشته شود، حق انتخاب های کمی را فراهم کرده اند."

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

آنطور که در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - صفحات مربوط به شرایط حریم خصوصی سرویس OnStar جنرال موتورز آمده، این شرکت به وضوح گفته "ممکن است از اطلاعات شما برای بهبود کیفیت، ایمنی و امنیت محصولات و همچنین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - توسعه کالاها و خدمات جدید و بازاریابی استفاده شود."

جنرال موتورز در پاسخ به یکی از نشریات گفته داده هایی مثل مکان، وضعیت سلامتی خودرو و اطلاعات عملیاتی در خدماتی مثل گزارش خودکار تصادف به نیروهای امدادی، پیدا کردن خودروهای سرقتی و مطلع کردن مالک نسبت به شرایط وسیله نقلیه کاربرد دارند.

این کمپانی تاکید کرده در نمایشگر مرکزی محصولات جدید، مثل تلفن های همراه هوشمند گزینه ای برای خاموش یا روشن کردن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - خدمات مبتنی بر مکان خودرو وجود دارد؛ همچنین بازنگری درباره سیاست های مربوط به حریم شخصی، تصمیمی است که این خودروساز آمریکایی پس از پست آقای فاولر اتخاذ کرده است.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران

اهمیت حفظ داده های خصوصی در - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - صنعت خودرو روز به روز بیشتر می شود، با وجود این خودروسازان با شتاب کمی خود را با این مساله هماهنگ می کنند. از سوی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - دیگر در کشور پیشرفته ای مثل ایالات متحده هنوز قوانینی در این زمینه وضع نشده و الزامی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - برای خودروسازان وجود ندارد.

جفری فاولر برای کاهش دسترسی به داده های خصوصی پیشنهاد کرده رانندگان از اتصال تلفن های همراه خود به پورت های USB خودرو خودداری کنند. علاوه بر این وی برای کسانی که مجبور به استفاده از سایر خودروها – مثل اتومبیل های اجاره ای یا امانتی – هستند، بهره گیری از اپلیکیشنی به نام Privacy4Cars را پیشنهاد داده است. این اپلیکیشن داده های کاربران را از خودروها حذف می کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران
آقای فاولر می گوید در صورت نیاز به شارژ، بهتر است بجای پورت USB خودرو، از این مبدل ها استفاده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - شود

با توجه به گسترش فناوری 5G و افزایش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - قابل ملاحظه سرعت تبادل داده، به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - نظر می رسد در آینده نزدیک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر رویان استان مازندران - مبحث حریم خصوصی در صنعت حمل و نقل بیش از هر زمان دیگری به یک چالش تبدیل خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone