🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30933.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چگونه می‌شود با یک اندروید قدیمی همانند آیفون ۱۰ کار کرد؟

از زمانی که نمایشگر موبایل‌ها هر روز بزرگتر شدند و آرام آرام با کلید‌های عملیاتی خداحافظی کردیم، ژست های حرکتی سر و کله‌شان پیدا شد. به لطف این ژست های حرکتی، حالا کار کردن با ...

از زمانی که نمایشگر موبایل‌ها هر روز بزرگتر شدند و آرام آرام با کلید‌های عملیاتی خداحافظی کردیم، ژست های حرکتی سر و کله‌شان پیدا شد. به لطف این ژست های حرکتی، حالا کار کردن با گوشی‌های هوشمند امروزی جذابیت بیشتری پیدا کرده و در حال حاضر حتی کاربران اندرویدهای قدیمی‌تر نیز به دنبال این هستند که کار با ژست های حرکتی را تجربه کنند. خوشبختانه برای این دسته از کاربران اپ‌هایی طراحی شده که با آن‌ها می‌شود حتی روی اندرویدهای قدیمی نیز به ژست های حرکتی بیشتری دست پیدا کرد.

اما از طرفی دسترسی به امکانات این اپ‌ها چندان آسان هم نیست. باید به شما هشدار بدهم که برای اعطای دسترسی‌های لازم به این اپ‌ها باید با استفاده از یک کابل USB موبایلتان را به پی‌سی متصل کنید و به اجرای Android Debugger بپردازید. البته نگران نشوید، اکثر اپ‌های این لیست به طور کامل مراحل انجام این کار را برایتان توضیح می‌دهند تا به مشکل خاصی برنخورید. در ادامه با دیجیاتو و اپلیکیشن هایی که می‌شود به کمک آن‌ها با اندرویدهای قدیمی همانند آیفون ۱۰ کار کرد - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همراه باشید.

Fluid Navigation Gestures


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

Fluid Navigation Gestures به شما اجازه می‌دهد برای گوشه‌های چپ و راست - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صفحه، ژست های حرکتی کاربردی و جذابی تعیین کنید. خوشبختانه تعداد اکشن‌های لیست شده در Fluid Navigation Gestures کم نیست و شما می‌توانید برای اکشنی‌های پرتکرار خود از ژست های حرکتی این اپ استفاده کنید.

X Home Bar


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در نگاه اول ممکن است فکر کنید که با فعال شدن X Home Bar نحوه کار با - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موبایلتان کمی شبیه به آیفون ۱۰ شده. این موضوع تا حدی درست است اما اگر دقیق‌تر نگاه کنید می‌بینید - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که با استفاده از ژست های - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حرکتی X Home Bar عملکرد موبایل قدیمیتان بیشتر به اندروید ۹ شباهت پیدا کرده. X Home Bar به پایین صفحه موبایل نواری اضافه می‌کند که با کشیدن آن به سمت بالا، راست و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چپ به ترتیب به صفحه هوم، صفحه آخرین اپ‌های اجرا شده و کلید بازگشت دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این قادر خواهید بود برای این نوار، اکشن‌های دیگری هم در نظر بگیرید تا کار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با یک موبایل قدیمی برایتان ساده‌تر شود.

Navigation Gestures


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

از بین تمامی اپ‌های حاضر در این لیست Navigation Gestures جزو شناخته شده‌ترین هاست. ظاهر و عملکرد کلی آن شباهت زیادی به X Home Bar دارد البته - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با این تفاوت که Navigation Gestures از نظر تعداد اکشن، لیست بلند بالاتری مقابلتان می‌گذارد و به شما اجازه شخصی سازی بیشتری می‌دهد. حتی می‌شود نوار اکشن های Navigation Gestures را تقسیم کرد - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و در سه جای مختلف از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تصویر قرار داد. به لطف این موضوع شما می‌توانید به اکشن‌ها وژست های حرکتی بیشتری دست پیدا کنید.

Swiftly Switch


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در میان اپ‌های حاضر در این لیست - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Swiftly Switch ساده‌ترین و در عین حال جالب‌ترین عضو مجموعه است. با نصب Swiftly Switch نواری در حاشیه موبایلتان ظاهر می‌شود که با بیرون کشیدن آن لیستی از اپ‌ها، کنترل‌ها و کلید‌های مهم در اختیارتان قرار می‌گیرد. آن وقت فقط کافیست به سراغ آن آن اپ یا کنترلی که دوست دارید بروید تا ظرف چند ثانیه برایتان اجرا شود. خوشبختانه Swiftly Switch قابلیت شخصی سازی هم دارد و شما می‌توانید آنطور که دوست دارید از اپ استفاده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone