🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30915.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بد افزار لینوکس رمز عبور کاربران را سرقت و ارز مجازی استخراج می کند

این روز‌ها بحث راجع به ارز‌های مجازی داغ است و افراد سودجوی زیادی به دنبال سرقت آن‌ها هستند. حالا به نظر می‌رسد که یک ویروس و بدافزار جدید که لینوکس را هدف قرار می‌دهد به ...

این روز‌ها بحث راجع به ارز‌های مجازی داغ است و افراد سودجوی زیادی به دنبال سرقت آن‌ها هستند. حالا به نظر می‌رسد که یک ویروس و بدافزار جدید که لینوکس را هدف قرار می‌دهد به دنبال سرقت ارزهای مجازی باشد.

نام این بدافزار فعلا Linux.BtcMine.174 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - است و بیشتر به دنبال استخراج ارز مجازی Monero می‌پردازد. اما علاه بر این بخشی از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - این بدافزار که شامل بیش از ۱۰۰۰ خط کد است، - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - تلاش می‌کند تا برخی سرویس‌ها را خاموش کند، برخی فایل‌ها را پنهان نماید و همچنین به سرقت رمز عبور‌های مورد استفاده کاربر در لینوکس بپردازد.

علاوه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - بر بسیاری از مراحلی که این بدافزار طی می‌کند تا بتواند وارد یک سیستم شود، همچنین در تلاش است تا وارد یکی از فولدر‌هایی شود که همه‌ی دسترسی‌های اصلی را داشته باشد. این بدافزار همچنین یک روت کیت در سیستم عامل ایجاد می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان

روت کیت مجموعه‌ای از ابزار‌های نرم افزاری محسوب می‌شود که در لینوکس به کاربران تایید نشده یا غیر مجاز دسترسی کامل می‌دهد.

همانطور که این بدافزار با ورودش به سیستم قدرت بیشتری پیدا می‌کند، کم کم همه‌ی نرم افزار‌های دیگر مربوط به استخراج ارز مجازی را متوقف خواهد کرد، سرویس‌ها را از بین خواهد برد و فایل‌های مربوط به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - آنتی ویروس را حذف می‌کند و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - به استخراج Monero می‌پردازد. روت کیت حتی به این بدافزار اجازه می‌دهد تا بتواند رمز‌های وارد شده در بخش‌های مختلف - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - توسط کاربر را بدزدد.

علاوه بر همه‌ی موارد گفته شده، این ویروس تلاش می‌کند تا به دنبال همه‌ی سرور‌های متصل شده به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیستم - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - عامل بگردد و آن‌ها را هم آلوده نماید.

این بدافزار به تازگی پیدا شده و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها بتوان از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - گسترش بیشتر آن جلوگیری کرد. آنتی ویروس Dr.Web اطلاعات کامل‌تری راجع به این آنتی ویروس اعلام کرده و همچنین اگر می‌خواهید متوجه شوید که سیستم عاملتان به این ویروس آلوده شده یا نه، کافیست از آنتی ویروس Dr.Web استفاده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروغبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** ظرفشویی سامسونگ D147W شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone