🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30928.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات فنی و تاریخ معرفی چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8150 مشخص شد

چیپست کوالکام اسنپدراگون 8150 به عنوان جانشین مدل موفق اسنپدراگون 845، هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما با حضور در بنچمارک های مختلف، نشان داده که یکی از قدرتمندترین چیپست های بازار خواهد بود. ...

چیپست کوالکام اسنپدراگون 8150 به عنوان جانشین مدل موفق اسنپدراگون 845، هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما با حضور در بنچمارک های مختلف، نشان داده که - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - یکی از قدرتمندترین چیپست های بازار خواهد بود.

حالا واحد چینی کوالکام تاریخ رونمایی رسمی اسنپدراگون 8150 را اعلام کرده و گفته در روز 4 دسامبر (13 آذر) طی مراسمی در هاوایی، محصول جدید کمپانی به بازار معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بود، چیپست پرچمدار بعدی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کوالکام به احتمال زیاد از فناوری 5G بهره مند بوده و به نسبت اسنپدراگون 845، تا 20 درصد بهره وری بیشتری خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان

اما به تازگی افشاگر معروف «Ice universe» اطلاعات بیشتری را درباره مشخصات فنی اسنپدراگون 8150 منتشر کرده و به ساختار سه خوشه ای محصول کوالکام اشاره نموده است.

اسنپدراگون 8150 از ساختار سه خوشه ای برخوردار است

طبق - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - اطلاعات مذکور، مدل 8150 در خوشه اول از چهار پردازنده کم مصرف 1.8 گیگاهرتزی با هسته Kryo Silver و کش 128 کیلوبایتی L2 بهره مند شده، در خوشه دوم به سه هسته Kryo Gold با فرکانس 2.419 گیگاهرتز و کش 256 کیلوبایتی L2 مجهز گشته و در نهایت قدرتمندترین خوشه آن، از یک هسته Kryo Gold با سرعت 2.842 گیگاهرتز و کش 512 کیلوبایتی L2 برخوردار خواهد بود.

البته منبع مورد اشاره اطلاعات دقیقی راجع به نوع هسته های پردازشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - منتشر نکرده، اما با توجه به شواهد موجود و در مقایسه با اسنپدراگون 845، به احتمال زیاد هسته های اسنپدراگون 8150 از نوع Kryo 385 هستند. مدل Gold در واقع نسخه شخصی سازی شده هسته ARM Cortex-A75 بوده و مدل Silver نیز به Cortex-A55 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - مربوط می شود.

از سوی دیگر در زمینه حافظه کش، خوشه های اول و دوم تقریباً منطبق با اسنپدراگون 845 هستند اما خوشه سوم با یک هسته پردازشی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - قدرتمند، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مرند زنجان استان زنجان - حافظه بیشتری برخوردار بوده و ممکن است بر اساس هسته ARM Cortex-A76 توسعه یافته باشد.

گفتنی است درباره پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 8150 و مودم LTE آن صحبتی به میان نیامده اما برخی اخبار حاکی از حضور گرافیک آدرنو 640 در پرچمدار جدید کوالکام هستند که مطمئناً نسبت به نمونه های موجود قدرتمندتر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرجهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا سایت ***** لباسشویی هایسنس WFKV8010 D شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی مرند زنجان زنجان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone