🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30917.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 ویندوز مدیا پلیر را با مشکل مواجه می‌کند

مایکروسافت اخیرا چند آپدیت پیوسته برای ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 عرضه کرده تا بتواند برخی از مشکلات موجود در این سیستم عامل را برطرف نماید. ولی به نظر می‌رسد با یکی از این به روزرسانی‌ها ...

مایکروسافت اخیرا چند آپدیت پیوسته برای ویندوز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 10 نسخه‌ی 1809 عرضه کرده تا بتواند برخی از مشکلات موجود در این سیستم عامل را برطرف نماید. ولی به نظر می‌رسد با یکی از این - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به روزرسانی‌ها مدیا پلیر در ویندوز 10 دچار مشکلاتی می‌شود.

مایکروسافت این موضوع را تایید کرده گفته که با استفاده از آخرین آپدیت، نوار پایینی مدیا پلیر که وظیفه‌ی نشان دادن بخش مورد نظر از اجرای فایل‌های صوتی و تصویری را دارد دچار مشکل می‌شود. این مشکل بعد از نصب آپدیت KB4467708 روی ویندوز 10 نسخه‌ی 1809 (آپدیت ماه اکتبر ۲۰۱۸) اتفاق می‌افتد:

بعد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از نصب این آپدیت، کاربران امکان استفاده از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Seek Bar (نوار پایینی مدیا پلیر) در هنگام پخش برخی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از فایل‌های صوتی و تصویری را ندارند. مایکروسافت در تلاش است تا با عرضه‌ی آپدیتی جدید این مشکل را حل کند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

علاوه بر مدیا پلیر برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که برخی دیگر از اپلیکیشن‌های انحصاری ویندوز هم دچار مشکلاتی هستند. یکی از این اپلیکیشن‌ها نوت پد است. مایکروسافت وجود - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این مشکلات را تایید کرده و همچنین اذعان داشته که نسبت به وجود این مشکلات آگاه است و به زودی برای حل همه‌ی آن‌ها نسبت به عرضه‌ی آپدیت‌هایی جدید اقدام خواهد کرد.

شرکت آمریکایی زمان دقیقی برای عرضه‌ی آپدیت‌های بعدی اعلام نکرده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اما با توجه به آپدیت‌های پیاپی مایکروسافت برای حل مشکلات به روزرسانی بزرگ ماه اکتبر ۲۰۱۸، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حل این مشکلات باقی نمانده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ یه سوال داشتم مرکز شما حسنی بالا تربت حیدریه کار انجام میده
پاسخ: بله در حسنی بالا شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone