🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30938.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک؛ چگونه اطلاعات خود را در سامانه سرباز ماهر ثبت کنیم؟

سالانه ۴۰۰ هزار سرباز به دوره خدمت اعزام می‌شوند و حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر هم مشمول معافیت می‌شوند. آنطور که آخرین آمارها می‌گویند ۱۵ تا ۲۰ درصد مشمولان اعزام به خدمت سربازی در ...

سالانه ۴۰۰ هزار سرباز به دوره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خدمت اعزام می‌شوند و حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر هم مشمول معافیت می‌شوند. آنطور که آخرین آمارها می‌گویند ۱۵ تا ۲۰ درصد مشمولان اعزام به خدمت سربازی در اغلب اعزام‌ها غایب هستند.

سربازی برای بسیاری مشمولان به مفهوم اتلاف وقت و عقب ماندن از پروسه پیشرفت و درآمدزایی‌ است به همین خاطر آنها تمام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تلاش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کنند تا معاف شوند و یا در شهر محل سکونت خود خدمت کنند. اما چند سالی‌ست که مسئولان رویکرد جدیدی در پیش گرفته‌اند تا سربازی از دوره بله قربان گفتن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و پا کوبیدن به دورانی مفیدتر تبدیل شود و به اصطلاح بهبود خدمت سربازی در دستور کار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود قرار داده‌اند. به همین دلیل هم طرح «سرباز مهارت» با هدف استفاده بهینه از ظرفیت سربازان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - در حال اجرا شدن است تا جوانان بعد از گذراندن خدمت سربازی با توانمندی بیشتری وارد بازار کار شوند.

در این طرح که با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور انجام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌شود، افراد می‌توانند ۳ سال قبل از شروع سربازی شروع به مهارت آموزی و دریافت مدارک معتبر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و مورد تائید سازمان نظام وظیفه کنند تا در زمان سربازی طبق مهارت‌‌هایشان برای محل و نحوه خدمت آنها تصمیم گیری شود. همچنین به سربازان مشاوره شغلی داده شده و برای آنها دوره‌های مهارتی متناسب با منطقه جغرافیایی آنها برگزار می‌شود تا آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را پیدا کرده و پس از خدمت نیز زمینه‌سازی برای کارآفرینی و اشتغال آنها ایجاد شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

برای تسهیل اجرای این طرح سامانه «سرباز ماهر» راه اندازی شده‌است. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این سامانه شامل سه سطح قبل از خدمت، حین خدمت و پس از خدمت است که موسسات آموزشی(خصوصی و دولتی) - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و مراکز ارزیابی مهارتی را به یکدیگر متصل می‌کند و زمینه بهره گیری آموزش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مهارتی را متناسب با نیاز بازار  برای جوانان فراهم می‌کند.

اگر شما هم قصد دارید از طرح سرباز مهارت بهره ببرید می‌توانید در سامانه سرباز ماهر ثبت‌نام کنید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و با ارائه مدارک و گواهینامه‌های معتبری که از طریق همین سامانه و یا در گذشته دریافت کرده‌اید از امتیازات و مشوق‌های بدو ورود به خدمت بهره‌مند شوند.

ثبت‌نام و ورود در سامانه سرباز ماهر بسیار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ساده است. باید از پنل سمت راست گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و شماره موبایل خود را به عنوان نام کاربری و پس از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - آن رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید. دقت کنید که شماره موبایل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود را باید بدون صفر اول وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

بعد از اینکه گزینه ثبت نام را انتخاب کردید وارد صفحه دیگری می‌شوید که باید در آن کد امنیتی (که در تماس اپراتور به شما گفته می‌شود) را ثبت کنید و وارد سامانه شوید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در این قسمت باید وارد گزینه اطلاعات فردی متقاضی شده و اطلاعات خود را وارد وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در اینجا باید اطلاعات شخصی و عکس خود را در فرمت JPEG و با حجم نهایتاَ ۲۰۰ کیلوبایت وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

پس از آن باید آدرس و لوکیشن آدرس خود را مشخص و ثبت کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در مرحله بعدی باید فایل عکس از پشت و روی کارت ملی و شناسنامه خود را با فرمت JPEG و با حجم ۱۰۰۰ کیلوبایت وارد کنید، ضمن آنکه نام مدرک را هم انتخاب کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

اطلاعات تحصیلی خود را باید در این مرحله ثبت کنید. نام دانشگاه سال تحصیل و مدرک تحصیلی از جمله گزینه‌هایی هستند که باید کامل شوند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

آخرین مرحله از اطلاعات فردی متقاضی، تعریف سوابق شغلی شماست که در آن کد بیمه و کد گارگاه نیز خواسته - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - شده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

دومین قسمتی که باید اطلاعات شما وارد شود مهارت‌‌های فراگرفته شده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در گزینه مهارت چند انتخاب برای شما وجود دارد که فعلا تمامی بخش‌های ان راه نیفتاده. می‌توانید گزین «سایر مهارت‌ها» را انتخاب کنید و در توضیحات، نام و توضیحات مهارت خود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - را وارد و سپس ثبت کنید. پس از ثبت شدن نام مهارت، نام و کد ملی شما در جدول نمایش داده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

یادتان باشد این امکان برای شما وجود دارد که اطلاعات بیشتری از مهارت‌های خود را ثبت یا آن‌ها را حذف - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و ویرایش کنید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - چون برای هر کدام از این موارد گزینه‌ای وجود دارد. برای وارد کردن اطلاعات بیشتر باید گزینه‌ دوره‌های گذرانده شده و پس از آن اضافه کردن را انتخاب کنید تا بتوانید اطلاعات دقیق‌تری از دوره‌های مهارتی خود را ثبت کنید.

در صورتی که موسسه صادر کننده مدرک، در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - فهرست انتخابی وجود نداشته باشد، باید تیک مربوط به گزینه «موسسه صادر کننده مدرک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - در فهرست انتخابی پایین وجود ندارد» را بزند و سپس نام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - موسسه، نام دوره، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - از تاریخ، تا تاریخ، طول دوره، توضیحات و تصویر مدرک را وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

اگر هم مسلط به چندین مهارت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - هستید می‌توانید تمامی آنها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - را با جزئیات وارد کنید. برای این کار باید عبارت اضافه کردن را انتخاب کنید و مجددا همین مراحل را طی کنید. توجه کنید که با کلیک روی لینک آبی «نام مهارت» - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - در بالای صفحه، دوباره وارد صفحه مهارت‌های متقاضی می‌شوید. این بخش‌های سایت چیزی شبیه به رزومه پر کردن سایت‌های کاریابی است و اگر پیش‌تر با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این سایت‌ها آشنا باشید کارتان خیلی راحت است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

پس از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - آنکه تمام مهارت‌های خود را وارد کردید، می‌توانید به صفحه اول برگردید و درصورتیکه به حرفه و مهرات خاصی علاقه دارید وارد قسمت علاقمندی‌ها شوید و آن را اعلام کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در این بخش می‌توانید علاقمندی‌های خود را وارد کرده و با انتخاب حذف و ویرایش تغییرات لازم را روی آنها انجام دهید. اما در ابتدا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - برای وارد کردن علاقمندی خود باید گزینه اضافه کردن که در سمت چپ صفحه وجود دارد را انتخاب کرده و توضیحات - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - مربوط به آن را وارد کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

اما اینطور به نظر می‌رسد که این بخش هنوز راه‌اندازی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - نشده‌است و امکان ثبت اطلاعات وجود ندارد چون بعد از ثبت علاقمندی، هشداری در کادری قرمز سمت راست صفحه ظاهر می‌شود که در آن نوشته شده امکان انتخاب مهارت مورد نظر وجود ندارد. امیدواریم این باگ‌ها به مرور رفع شوند.

در نهایت پس از اینکه اطلاعات را وارد کردید می‌توانید به صفحه اول برگردید و با انتخاب مشاهده اطلاعات، از درست وارد شدن اطلاعات خود مطمعن شوید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

می‌توانید اطلاعات خود را مشاهده در صورت نیاز دوباره به همان قسمت‌ها مراجعه کرده و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - اطلاعات خود را ویرایش کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

در قسمت دیگری از این سامانه بخشی به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - نام مشوق‌ها وجود دارد که در آن مشوق‌های قبل از خدمت، حین خدمت و پس از خدمت ذکر شده است. این قسمت بیشتر شبیه به یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - راهنما است و شما کار زیادی با آن نخواهید داشت.

تعجیل یا - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تعویق اعزام برای حداکثر شش ماه، اولویت جهت دریافت امریه دستگاه‌های نظامی، تأمین بخشی از هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - آموزش از سوی بانک‌ها و منوط کردن دریافت کارت معافیت به طی دوره آموزش فنی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و حرفه‌ای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - از جمله مشوق‌هایی هستند که برای قبل از خدمات ذکر شده‌است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران

از مشوق‌های پس از خدمت نیز پیگیری جهت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - اولویت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - استخدام در سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های غیر نظامی، اولویت در اعطای وام ازدواج، اشتغال‌زائی، مسکن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گلوگاه استان مازندران - و ... با حداقل سود بانکی و اولویت صدور پروانه کسب و اشتغال برای افراد دارای مهارت و کارت است، که در این سامانه ذکر شده‌است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone