🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30937.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ در صدر میزان عرضه گوشی هوشمند در سه ماهه سوم 2018

موسسه تحقیقات بازار کانترپوینت در یکی دیگر از تحقیقات انجام شده‌اش، به میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند برند‌های معتبر در طی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ پرداخته است. در این آمار می توان مشاهده کرد که ...

موسسه تحقیقات بازار کانترپوینت در یکی دیگر از تحقیقات انجام شده‌اش، به میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند برند‌های معتبر در طی سه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ پرداخته است. در این آمار می توان مشاهده کرد که شرکت سامسونگ بیشترین سهم بازار را با ۱۹ درصد به خود اختصاص داد و پس از آن، شرکت هواوی و اپل به ترتیب با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۱۴ و ۱۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - درصد قرار گرفته‌اند.

اوپو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و شیائومی هرکدام با داشتن ۹ درصد از سهم بازار موفق شدند - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تنها با اختلاف یک درصد بالاتر از ویوو (Vivo) قرار بگیرند. همچنین با اینکه شرکت HMD گوشی‌های زیادی را به تولید نرسانده، اما موفق شد پیشرفت ۷۳ درصدی در عرضه‌ی خود نسبت به سه ماهه‌ی سوم سال گذشته داشته باشد.

سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ نسبت به سه ماهه‌ی مشابه در سال ۲۰۱۷ شاهد ۵ درصد کاهش در تولید تلفن‌های هوشمند بود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

نکته‌ی جالب در این آمار موفقیت قابل توجه اوپو در بازار آسیاست. این شرکت موفق شده ۱۶ درصد فروش را به خود اختصاص دهد در حالی که هواوی (۱۵ درصد)، ویوو (۱۵ درصد) و شیائومی (۱۴ درصد) پشت سر آن قرار گرفتند. سهم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سامسونگ در سه ماهه‌ی سوم در آسیا تنها ۱۰ درصد بود.

طبق معمول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اپل موفق شده بازار آمریکای شمالی را با ۳۹ درصد در اختیار داشته باشد و پس از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن‌ها سامسونگ با ۲۶ درصد حضور دارد.

بازار مهم کره‌ای‌ها یعنی اروپا برای سامسونگ سهم ۳۱ درصدی به همراه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داشت و پس از - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آن هواوی با ۲۲ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - درصد و اپل با ۱۹ درصد حضور داشتند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

به طور کلی سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸ توانست برای بسیاری سودده باشد، علی رغم اینکه مقدار کلی تولید تلفن‌های هوشمند با کاهش ۵ درصدی رو به رو بود. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سامسونگ موفق شد از لحاظ سوددهی رکورد بزند و شیائومی توانست با حضور در بازار هند به سوددهی قابل توجهی دست پیدا کند.

تولید تلفن‌های اپل هم نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشت اما میانگین فروش فوق العاده‌ی شرکت آمریکایی باعث شد تا این درآمد قابل توجهی متوجه این شرکت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone