🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30934.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

این کاریکاتورها توسط هوش مصنوعی مایکروسافت ترسیم شده اند

گزارش شده که سه محقق مختلف قرار است طی کنفرانس بین المللی SIGGRAPH در توکیو کنار یکدیگر جمع شوند و شبکه‌ی عصبی خود را معرفی کنند که می تواند عکس‌های واقعی را به کاریکاتور تبدیل کند. ...

گزارش شده که سه محقق مختلف قرار است طی کنفرانس بین المللی SIGGRAPH در توکیو کنار یکدیگر جمع شوند و شبکه‌ی عصبی خود را معرفی کنند که می تواند عکس‌های واقعی را به کاریکاتور تبدیل کند. بر این اساس Kaidi Cao دانشجوی دانشگاه استنفورد، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - Jing Liao اهل هنگ کنگ و Lu Yuan کارمند مایکروسافت قصد دارند سیستم طراحی شده توسط خود را در همین کنفرانس به نمایش بگذارند.

البته این اتفاق می‌تواند پیشرفت شگرفی در کار Cao به شمار رود چرا که او هنوز کارآموز گروه محاسبات تصویری آزمایشگاه تحقیقاتی مایکروسافت در پکن محسوب می‌شود و در وقت آزاد خود موفق شده که چنین سیستمی را طراحی کند.

این هوش مصنوعی شامل دو شبکه‌ی مشارکتی تولیدی یا GAN)(Generative adversarial network می‌شود. یکی از این دو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - که شبکه CariGeoGAN نام دارد، به بررسی هندسی صورت سوژه می‌پردازد و نقاط کاریکاتوری را مشخص می‌کند. شبکه‌ی عصبی دیگر که CariStyGAN نام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - گرفته، سعی می‌کند سبک هنری را به تصویر منتقل کرده و حالت خاصی را به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - نقشه‌ی هندسی آن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - اضافه کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران

علاوه بر این برای آنکه این دو شبکه بتوانند تصویر واقعی و عاری از هرگونه جذابیت را به کاریکاتوری زیبا تبدیل کنند، تقریباً هزاران تصویر نقاشی شده به این سیستم خورانده شده تا سبک‌های مختلف کاریکاتوری را بشناسد. بدین شکل سیستم یاد شده می‌تواند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - از یک عکس به چند روش مختلف کاریکاتور بکشد.

پژوهشگران برای اینکه عملکرد این سیستم را محک بزنند، به دو روش آن را بررسی کردند. اولی برای آنکه اطمینان پیدا کنند، کاریکاتور کشیده شده توسط هوش مصنوعی می‌تواند هویت پرتره‌ی سوژه را حفظ کند.

آنها پس از بررسی متوجه شدند که ماهیت سوژه تقریباً در تمامی کاریکاتور‌ها حفظ می‌شود و این مدل آثار از نقاشی‌های دیگر هنرمندان، چیزی کمتری ندارند. در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - بررسی دوم پژوهشگران متوجه شدند این تصاویر اثربخشی خاص خود را دارند و توانسته‌اند حس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران - طنز را به مخاطب القا کنند.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیرگاه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ریواس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام تعمیرچی چالی شیرگاه تعمیرات لباسشویی سامسونگ داره
پاسخ: بله در چالی شهر شیرگاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone