🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30945.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پشمک، فندق و آلبالو؛ استفاده از نام خوراکی می‌تواند روی موفقیت بازی‌ها تاثیر بگذارد؟

پیش از آنکه Arena of Valor به یک خطر امنیتی تبدیل شود و پوکمون گو (Pokemon GO) چند نفر را به کام مرگ بکشاند، این کندی کراش (Candy Crush) بود که با موفقیت‌هایش نشان داد بازی‌های موبایل با ...

پیش از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آنکه Arena of Valor به یک خطر امنیتی تبدیل شود و پوکمون گو (Pokemon GO) چند نفر را به کام مرگ بکشاند، این کندی کراش (Candy Crush) بود که با موفقیت‌هایش نشان داد بازی‌های موبایل با وجود اینکه خیلی‌ها آن‌ها جدی نمی‌گیرند ولی تا چه اندازه می‌توانند خطرناک باشند. چهار سال پیش گاردین در مقاله‌ای از دلایل اعتیادآوری این بازی نوشت.

خلاصه‌اش - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این بود: کندی کراش پیچیدگی خاصی نداشت و همین مسئله باعث می‌شد تا خیلی‌ها راحت با آن ارتباط برقرار کنند، به‌خاطر استفاده از ایده محدودیت سلامتی کاربر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را تشنه ادامه بازی می‌کرد و جالب‌تر از همه هوشمندی سازنده در انتخاب اسم و سبک گرافیکی کندی کراش را به اثری دوست‌داشتنی‌تر تبدیل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرد. کینگ می‌دانست که آب‌نبات‌ها جزو شیرینی‌های محبوب مردم هستند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

بنابراین به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سبک دستگاه‌های قمار که بعضا از خوراکی‌ها استفاده می‌کنند تا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رضایت مخاطب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را به دست بیاورند، در کندی کراش هم سازنده روی چیزی دست گذاشت که یک ارتباط شادمانه‌تر و رضایت‌ بخش‌تر را بین بازیکن و بازی برقرار کند؛ بازی از آب‌نبات‌ها برای اجسام جورکردنی خودش استفاده کرد و کلمه Candy (به‌معنای آب‌نبات) نیز به عنوان هسته اصلی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اسم بازی انتخاب شد.

بعد از این اتفاق سازندگان زیادی با تقلید از کینگ سعی کردند به موفقیت‌ برسند و البته کم نبودند بازی‌هایی که به این هدف رسیدند؛ Cookie Jam - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ،Fruits Bomb و Jellipop Match که همان سبک جورکردنی را داشتند یا حتی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نمونه‌های کمتر شبیه به کندی کراش مثل Word Cookies که نشان دادند استفاده از خوراکی‌ها در اسم و سبک گرافیکی بازی‌ها آن‌قدر بی‌تاثیر نیست.

به امروز برگردیم. اینکه بعد از موفقیت‌های آمیرزا و فندق بازی‌های سبک کلمات ایرانی رشد زیادی کردند، مسئله جدیدی نیست و بارها پیرامونش حرف - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - زده‌ایم اما اگر سبک کلمات موج جدید صنعت بازی‌ موبایل داخل بود، یک پس‌موج کوچک‌تری هم به همراهش آمد: استفاده از نام خوراکی‌ها.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

پشمک، فسنجون، لیموشیرین، شاه توت، نیمرو، گردو و البالو بازی‌هایی هستند که زمان زیادی از عرضه‌شان نمی‌گذرد و همگی هم آدم را یاد یک خوراکی معروف می‌اندازند. برای اینکه ببینیم چرا استفاده از نام خوراکی‌ها بین بازیسازان داخلی جا افتاده و حتی تبدیل به ترند شده، تصمیم گرفتیم گفت‌وگویی با امید صادقوند، سازنده فندق، داشته باشیم: چرا اسم «فندق» انتخاب شد؟

به‌خاطر فراگیری اسم‌ میوه‌های مختلف و خوراکی‌ها بود که من هم به این فکر افتادم. اسم‌های زیادی از میوه‌ها کنار گذاشتم و در نهایت فندق به‌نظرم هم اسم جذابی بود و هم بهتر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در دهان می‌چرخید. البته - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بعدها که بازی به انتشار رسید، متوجه شدم خیلی‌ها فندق را به اشتباه فندوق می‌نویسند و این خودش می‌توانست یک آموزش یادگیری نوشتاری باشد.

فندق تابستان پارسال به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتشار رسید و تا الان با بیش از پانصد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هزار دانلود جایگاه خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کافه بازار تثبیت کرده است. البته با وجود اینکه عرضه این بازی و آمیرزا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتخاب اسم خوراکی برای بازی‌ها را فراگیرتر کرد اما خیلی قبل‌تر از فندق، یک اپلیکیشن ایرانی دیگر این ایده را به کار گرفته بود و به موفقیت هم رسید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

باقلوا نام ناآشنایی بین کاربران تلفن‌های هوشمند نیست. پیش از آنکه آمیرزا متولد شود و رکوردها را جابه‌جا کند، این باقلوا بود که نشان داد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کاربران ایرانی چه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از پازل کلمات استقبال می‌کنند. سعید عبداللهی‌ها، یکی از بنیان‌گذاران نردبان اندیشه، در گفت‌وگو با دیجیاتو از علت انتخاب یک شیرینی برای نام بازی می‌گوید:

می‌خواستیم حس شیرینی بازی در نامش حضور داشته باشد و از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طرفی خیلی حال و هوای جدی به خودش نگیرد. دیدیم باقلوا جزو شیرینی‌های دوست داشتنی ایرانی‌ها است. بنابراین به همراه چند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اسم جدی دیگر، یک نظرسنجی کردیم و در نهایت متوجه شدیم که همه روی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - باقلوا اتفاق نظر دارند و نسبت به آن کنجکاوتر هستند.

بیایید مقاله را با این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پرسش ادامه بدهیم؛ انتخاب اسم یک خوراکی واقعا می‌تواند تاثیر مثبتی در موفقیت یک بازی بگذارد؟ چند ماه پیش که می‌خواستم بررسی منچرز را بنویسم، صحبتی کوتاه با سازنده بازی داشتم و یکی از سوالاتم این بود: نوستالژی چه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قدر می‌تواند در جذب کاربر موفق باشد؟

نوستالژی برای جذب اولیه کاربر خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد ولی این کافی نیست و بعد از مدتی تکراری می‌شود. به‌همین خاطر فردی که جذب شده دیگر علاقه‌اش را از دست می‌دهد.

دقیقا همین جمله را می‌توان با تاثیری کمتر به خوراکی‌ها تعمیم داد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سعید عبداللهی‌ها در ادامه صحبت‌هایش به آمیرزا اشاره کرد و گفت که آن‌ها برای اسم این بازی‌ از شیرینی استفاده نکردند. به اعتقاد او اسم مهم است، باید روان باشد و راحت در ذهن قرار بگیرد اما اینکه حتما از نام یک خوراکی استفاده بشود، لزومی ندارد. همین تلفظ و به یادماندنی بودنش کفایت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این صحبت‌ها را نگه می‌داریم و سری به راهنمای انتخاب نام مناسب در وبلاگ کافه‌بازار می‌زنیم. کافه‌بازار یک نام مناسب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را «کوتاه و کم کاراکتر»، «ظریف در بیان کارایی برنامه‌ها»، «خاص و به یادماندنی» و «راحت و آشنا به گوش» معرفی کرده است. حالا اگر صحبت‌های بالا با راهنمایی کافه‌بازار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را یک‌جا بگذاریم، می‌توانیم علت استفاده از نام‌های خوراکی‌ها را بهتر درک کنیم.

خوراکی‌ها حکم یک غذای از پیش آماده را دارند. دو المان مهم در انتخاب اسم همان خاص و به یادماندنی و راحت و آشنا به گوش هستند و خوراکی‌ها با توجه به اینکه در زندگی روزمره انسان‌ها نقش بزرگی دارند، هم مخاطب آن‌ها را می‌شناسد، هم به یاد می‌مانند و هم در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نگاه اول که کاربر به مارکت‌ها سر می‌زند می‌توانند ارتباط بهتری را با او برقرار کنند.

این‌ها چیزهایی هستند که در انتخاب یک اسم باید دقت کرد و نام‌های آشنا مثل غذا‌ها یا میوه‌ها باعث شده‌اند تا کار سازنده راحت‌تر شود. البته نه فقط برای اسم، کلا استفاده از المان‌های آشنا در بقیه بخش‌های یک بازی موبایل نیز نتیجه مثبتی می‌تواند بگذارد و ترکیب «اسم بازی+خوراکی» یکی از این موارد به‌حساب می‌آید. سبک گرافیکی دهه ۶۰ مثال خوبی برای اثبات قضیه است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

حرف‌هایم را با جواب به دو سوال به پایان می‌رسانم. استفاده از اسم خوراکی می‌تواند یک بازی‌ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را موفق‌تر کند؟ به تنهایی نه، بازی شبیه به یک پازل بوده و تمام بخش‌هایش قطعه‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همین پازل هستند. انتخاب کلمات آشنا اگرچه پتانسیل این را دارد تا در نگاه اول ارتباط بهتری با مخاطب برقرار کند ولی در ادامه، بقیه بخش‌ها باید کاربر را برای تجربه بازی ترغیب کنند.

اما پرسش دوم: آیا استفاده از نام و شهرت بازی‌های محبوب باعث - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - موفقیت بازی‌های نوظهور می‌شود؟ اگر کلی نگاه کنیم بعضی وقت‌ها بله، دیگر عادت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کرده‌ایم که هر وقت اپلیکیشن موبایلی موج جدیدی به راه می‌اندازد سازندگان به تقلید روی بیاورند. حالا این تقلید می‌تواند در اسم باشد، در گرافیک باشد یا در گیم‌پلی.

البته اگر سوال بالا را به وضعیت حال حاضر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازی‌های موبایل ایرانی محدود کنیم، به‌نظرم جواب منفی است. استفاده از نام‌های خوراکی دیگر آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - حس منحصر به فردی خود را در بازار داخل از دست داده و به‌مرحله‌ای از اشباع شدن رسیده که نمی‌تواند به اندازه گذشته جذاب و گیرا باشد. بهتر است کمی صبر کرد و بعد‌ها دوباره این سیاست را پیش گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone