🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30930.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت گاوها؛ دامداری مدرن با استفاده از وصله گوش هوشمند

از تراکتورهای خودران تا ربات های باغ دار، فناوری های هوشمند در حال پیشروی به سوی کشاورزی و دامداری مدرن هستند و حالا نوآوری دیگری از راه رسیده که با استفاده از یک وصله گوش ...

از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - تراکتورهای خودران تا ربات های باغ دار، فناوری های هوشمند در حال پیشروی به سوی کشاورزی و دامداری مدرن هستند و حالا نوآوری دیگری از راه رسیده که با استفاده از یک وصله گوش هوشمند، امکان پایش 24 ساعته گله ها را فراهم می کند.

تکنولوژی مورد بحث که توسط استارتاپ استرالیایی «Ceres - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - Tag» توسعه یافته، مانند یک مچ بند هوشمند برای دام ها عمل کرده و اطلاعاتی مانند محل چرا، موقعیت دام های فراری یا دزدیده شده و حتی تحلیل سلامت دام با توجه به نوع حرکت (بیماری، جراحت یا بارداری) را ثبت می کند. اطلاعات مذکور سپس برای دامدار ارسال شده و امکان تحلیل بیشتر آنها نیز فراهم خواهد بود.

امکان پایش 24 ساعته گله از مهمترین ویژگی های دامداری مدرن است

دیوید اسمیت مدیر عامل سرس تگ سه ویژگی اتصال دائم به GPS، توانایی تشخیص حرکت و همچنین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - دماسنج داخلی را به عنوان - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - قابلیت های اصلی محصول خود معرفی می کند. وی همچنین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - مهمترین مزایای وصله گوش Ceres را عدم نیاز به تعویض باتری در طول عمر دام، استحکام بالا، احتمال بسیار ضعیف گم شدن، نامحدود بودن برد سیگنال به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلیل استفاده از امواج ماهواره ای و در نهایت امکان شناسایی بین المللی اطلاعات بیان کرده است.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

وصله های Ceres پیش از این با موفقیت روی 100 دام در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کوئینزلند استرالیا آزمایش شده و مقاومت خوبی در مقابل عوامل بیرونی از خود نشان داده اند. این وصله ها خصوصاً برای دامدارانی مفید هستند که هزاران رأس دام در اختیار داشته و در حالت عادی با استفاده از هواگردها (هلیکوپتر و پهپاد) گله های خود را رصد می کنند.

به گفته آقای اسمیت، نوآوری جدید موجب صرفه جویی عظیمی در هزینه های دامداری خواهد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - شد و با ارائه اطلاعات دقیق و لحظه ای از حرکت و سلامت دام ها، کمک شایانی به برنامه ریزی دامداران خواهد کرد.

گفتنی است وصله های سرس احتمالاً از سال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - 2020 آماده فروش خواهند بود و تا آن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - زمان، شرکت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - سازنده روی اضافه کردن سنسورها و امکانات جدید، در کنار کاهش ابعاد محصول نهایی تمرکز خواهد کرد. همچنین قرار است محصولات Ceres Tag - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - با یک پلتفرم تحلیل داده یکپارچه سازی شوند تا در نهایت اطلاعاتی جامع، کامل و با جزئیات بالا در اختیار دامداران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone