🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30944.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سیستم ضد گشتاور جدید جان فضانوردان را نجات خواهد داد

برای فضانوردان و چتربازانی که از ارتفاع زیاد سقوط آزاد می کنند، شروع چرخش کنترل نشده اولین گام به سوی مرگ است. به همین خاطر مهندسان کمپانی «Draper» نوعی ابزار ضد گشتاور (نیروی چرخشی) طراحی ...

برای فضانوردان و چتربازانی که از ارتفاع زیاد سقوط آزاد می کنند، شروع چرخش کنترل نشده اولین گام به سوی مرگ است. - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به همین خاطر مهندسان کمپانی «Draper» نوعی ابزار ضد گشتاور (نیروی چرخشی) طراحی کرده اند که به صورت خودکار پایداری را به فضانورد یا چترباز برمی گرداند.

حوزه فعالیت فضانوردان و چتربازان - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در ارتفاعات بالا و لایه های فوقانی استراتوسفر بسیار به هم نزدیک است و در این ارتفاع باید با شرایط بی وزنی و کمبود اکسیژن دست و پنجه نرم کنند. حتی برخی از چتربازان برای پریدن از هواپیما در ارتفاعات - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بالا لباس هایی شبیه به - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - لباس فضانوردی به تن می کنند.

برای هر دو گروه نیز ورود به چرخش های کنترل نشده یکی از مهم ترین خطرها محسوب می شود که ممکن است به بیهوشی و حتی مرگ منجر شود؛ چرا که در شرایط مذکور، بدون حضور جاذبه یا مولکول های هوا، هیچ تکیه گاهی برای اصلاح حرکت بدن وجود نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در حال حاضر بیش از 3.2 میلیون - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نفر تنها در آمریکا به چتربازی می پردازند و با آغاز عصر توریسم فضایی، نیاز به سیستمی که بتواند فضانوردان آماتور و چتربازان را در برابر چرخش - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های غیر قابل کنترل ایمن کند، به شدت احساس می شود.

سیستم Draper با وزنه هایی که امکان حرکت درون لباس را دارند، چرخش های ناخواسته را اصلاح می کند

شرکت Draper نیز با آگاهی از این موضوع، ضمن همکاری با - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دیوید کلارک طراح لباس های فضانوردی، سیستم یکپارچه ای را در دست توسعه دارد که با استفاده از سنسورهای شتاب سنج، میزان گشتاور وارده را محاسبه کرده و سپس با وزنه هایی که امکان حرکت درون لباس را دارند، چرخش های ناخواسته را اصلاح می کند.

به گفته کوین دودا از کمپانی Draper، نیاز به لباس های فضانوردی - تعمیرات لباسشویی در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با قابلیت اصلاح چرخش های ناگهانی، مدت هاست که توسط شرکت های خصوصی فضایی و حتی ناسا احساس شده و سیستم جدید، پاسخ مناسبی به نیاز مذکور خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone