🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30497.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

تلاش نافرجام توییتر برای محدود کردن فعالیت ایلان ماسک ‌های تقلبی

کاربران توییتر اخیراً پست‌هایی مشاهده می‌کنند که در آنها ایلان ماسک به تبلیغ یک ارز مجازی می‌پردازد و مقادیری از آن را به صورت مجانی در اختیار کاربران دیگر قرار می‌دهد. حال مسئولین این شبکه ...

کاربران توییتر اخیراً پست‌هایی مشاهده می‌کنند که در آنها ایلان ماسک به تبلیغ یک ارز مجازی می‌پردازد و مقادیری از آن را به صورت مجانی در اختیار کاربران دیگر قرار می‌دهد. حال مسئولین این شبکه اجتماعی با بررسی توییت‌های مشکوک متوجه شده که پروفایل‌هایی که به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران - پروموت ارز مجازی می‌پردازند، به مدیر عامل تسلا اختصاص ندارند و تقلبی هستند. به همین دلیل توییتر سعی کرده تا فعالیت ایلان ماسک ‌های تقلبی را محدود سازد.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران

نحوه عملکرد کلاهبرداران بسیار ساده بوده است. آنها یک اکانت تایید شده را هک می‌کردند و نام آن را به ایلان ماسک یا چیزی شبیه به آن تغییر می‌دادند. پس از آن نوبت به عوض کردن تصویر پروفایل - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران - می‌رسید و عکس مدیر - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران - عامل تسلا برایش انتخاب می‌شد.

پس از آن کلاهبرداران بسیاری از پست‌های وی را توییت می‌کردند و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران - مدتی به ایفای نقش او را در فضای مجازی ایفا می‌پرداختند یا نامش را بارها عنوان (منشن) می‌کردند. سپس اعلام می‌شد که ایلان ماسک مقادیر مشخصی از ارز مجازی به خصوصی را کنار گذاشته‌ و قصد دارد آن را به برخی کاربران اهدا کند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران

به همین منظور از کاربران مشتاق درخواست می‌شد که در عوض این ارز مجازی جدید، رقمی به اکانت‌ آنها واریز کنند؛ حال می‌خواهد پول نقد باشد یا ارز مجازی دیگر.

مدتی بعد کلاهبرداران قدمی رو به جلو برداشتند و با استفاده از سرویس‌های تبلیغاتی توییتر به پروموت اقدامات خود پرداختند. این مسئله موجب می‌شد که کاربران توییت های ایلان ماسک های تقلبی را در تایم لاین خود مشاهده کنند.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران

البته بر اثر همین اتفاق، مسئولین شبکه اجتماعی یاد شده به حضور کلاهبرداران پی بردند و تلاش کردند فعالیت آنها را محدود سازند. بدین ترتیب - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر بابلسر استان مازندران - اکانت‌های مختلف دیگر نمی توانند نام خود را به ایلان ماسک تغییر دهند.

با این وجود کلاهبرداران زرنگتر از این حرف ها هستند و هنوز هم با اضافه کردن یک کاراکتر نظیر عدد یا ویرگول به نام ایلان ماسک، از این عنوان در پروفایلشان استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل آویز نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
سلام و عرض ادب شرکت شما دور و بر روستای اجاکسر بابلسر تعمیرات مایکروفر مولینکس MK-1008 داره.
پاسخ: بله در روستای اجاکسر شهر بابلسر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone