🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17261.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پرواز موفق پهپاد با پیل سوختی [تماشا کنید]

یک کانال یوتیوب روس زبان راهکاری مبتنی بر هیدروژن ابداع کرده که مدت زمان پرواز پهپاد را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد. دنیای RC به لطف توسعه باتری‌های لیتیوم پلیمر برای همیشه تغییر کرد ...

یک کانال یوتیوب روس زبان راهکاری مبتنی بر هیدروژن ابداع کرده که مدت زمان پرواز پهپاد را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

دنیای RC به لطف توسعه باتری‌های لیتیوم پلیمر برای همیشه تغییر کرد و هواپیماها و هلیکوپترهای مدل دیگر برای عملکرد مطلوب نیازی به موتورهای درون‌سوز گرانقیمت و پیچیده نداشتند. البته باتری‌های لیتیومی همچنان چگالی انرژی کمتری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - نسبت به دیگر راهکارهای سوختی دارند و به همین دلیل مدت زمان پرواز را کمتر می‌کنند. حال یکی از کانال‌های یوتیوب به منظور حل این مشکل پهپادی با پیل سوختی توسعه داده و آن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - را با موفقیت آزمایش کرده است.

طول و عرض پهپاد مورد بحث تقریباً ۵ متر است و به این دلیل بزرگ طراحی شده تا بتواند تانکر هیدروژن و سلول سوختی را بدون مشکل حمل کند. نیروی آن توسط یک موتور براشلس معمولی تأمین شده و ۶ کیلوگرم وزن دارد. این پهپاد به لطف منبع تغذیه ۲۰۰ واتی قادر به پرواز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - به مدت چند ساعت است و تیم سازنده در پی اضافه کردن باتری بوستر به منظور تأمین انرژی مورد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - نیاز پهپاد برای رفع نیازهای کوتاه مدت (مثل تیک آف) است.

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، پهپاد چند پرواز موفق را به کمک سلول سوختی انجام می‌دهد و قرار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - است در آینده با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - بهبود این سیستم پهپاد توانایی پرواز طولانی‌تر و نرم‌تر را پیدا کند.

صنعت حمل و نقل در شرف تغییرات گسترده است و شرکت‌ها در پی تولید هواپیما و ماشین با سوخت هیدروژنی هستند. اوایل مهر ماه امسال شرکت ZeroAvia اولین هواپیمای مسافربری هیدروژنی جهان را با موفقیت آزمایش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - کرد. حدوداً دو هفته قبل مقامات شهر «ابردین» اسکاتلند به منظور کاهش آلودگی هوا از اولین اتوبوس دو طبقه هیدروژنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آباده استان فارس - در دنیا رونمایی کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone