تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35303.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی گوگل گیمرها را هم شکست می دهد

یکی از مزیت های هوش مصنوعی بهبود حوزه گیم با توسعه مناظر باورپذیر و کاراکترهای طبیعی تر بوده، حالا اما به نظر می رسد که نوبت بازی آنها هم فرا رسیده است. اخیرا محققان گوگل DeepMind با ...

یکی از مزیت های هوش مصنوعی بهبود حوزه گیم با توسعه مناظر باورپذیر و کاراکترهای طبیعی تر بوده، حالا اما به نظر می رسد که نوبت بازی آنها هم فرا رسیده است.

اخیرا محققان گوگل DeepMind با بهره گیری از هوش مصنوعی موفق به توسعه سیستمی شده اند که نسخه خاصی از بازی Quake - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - III Arena را شبیه به گیمرها و حتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهتر از آنها بازی می کند.

این تیم تحقیقاتی روی مود گرفتن پرچم تمرکز کرده اند که طی آن نقشه ها در هر مرحله تغییر می کنند. کاراکترهای هوش مصنوعی برای انظباق خود با هر نقشه باید استراتژی کلی را فرا می گرفتند؛ مساله ای که برای گیمرها چندان دشوار نیست. این کاراکترها علاوه بر همکاری با اعضای دیگر بازی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باید با تیم مقابل هم رقابت کرده و بر اساس استایل بازی آنها حرکت می کردند.

محققان DeepMind قابلیت های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هوش مصنوعی خود را اینگونه شرح داده اند:

کاراکترهای ما در هر بازی باید نگاه، عملکرد، همکاری و رقابت صحیح در محیط های - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ناشناخته را تنها از یک سیگنال تقویتی فرا می گرفتند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی
عملکرد بهتر هوش مصنوعی (FTW) در فراگیری بازی نسبت به گیمرها

کاراکترهای هوش مصنوعی این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تیم به گونه ای آموزش داده اند که بازی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را مثل انسان از طریق تکرار  فرا می گیرند. هر کاراکتر از طریق یک سیگنال پاداش داخلی برای رسیدن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به هدف مورد نظر تحریک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می شود.

کاراکترها برای بهبود حافظه و رفتار با ثبات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تر در دو حالت سریع و آهسته با همدیگر و با رقبای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - انسانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بازی می کنند. محققان دریافته اند که این هوش مصنوعی نه تنها رفتارهای انسانی نظیر دنبال کردن اعضای تیم و کمپ زدن در پایگاه دشمن را فرا گرفته اند بلکه درصد برد و سطح همکاری میان آنها از گیمرهای انسانی بالاتر است.

پیش از این کمپانی OpenAI که توسط ایلان ماسک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و «سم آلتمن» بنیان نهاده شده، از توسعه بات های هوش مصنوعی خبر داده که قرار است تیمی متشکل از بهترین بازیکنان دوتا ۲ را شکست دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone