تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30114.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایموجی‌های سه بعدی در P30 و P30 Pro طبیعی‌تر خواهند شد

با شروع سال جدید میلادی‌، همواره باید شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ باشیم. در حال حاضر می‌دانیم هواوی طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ گوشی‌های P30 و P30 Pro را ...

با شروع سال جدید میلادی‌، همواره باید شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مورد گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های بزرگ باشیم. در حال حاضر می‌دانیم هواوی طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ گوشی‌های P30 و P30 Pro را عرضه خواهد کرد؛ گوشی‌هایی که احتمالا از قابلیت ایموجی‌های سه بعدی با نام 3D - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - CuteMoji بهره خواهند برد.

جالب است بدانید که این اسم توسط یک فرد واسطه در پایخت کشور پرو یعنی شهر لیما به ثبت رسیده و در توصیف آن به یک برنامه کامپیوتری و نرم‌افزار قابل دانلود اشاره شده است. از معنای این اسم می‌توان برداشت کرد که در پرچمدارهای بعدی هواوی باید شاهد اضافه شدن قابلیت استفاده از ایموجی‌های سه بعدی با ویژگی‌های تازه‌ای باشیم. اپل سال 2017 و با معرفی قابلیت انیموجی برای آیفون ایکس، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دنیای ایموجی ها را وارد مرحله تازه‌ای کرد. بعد از آن کمپانی‌های دیگری مانند سامسونگ و ایسوس نیز چنین قابلیتی را برای گوشی های جدید خود در نظر گرفتند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان

هواوی هم سال گذشته سری P20 را به قابلیتی با نام AR lens مجهز کرد که چیزی بین ایموجی‌های سه بعدی اپل و سامسونگ را ارائه می‌داد. این ویژگی در گوشی میت ۲۰ پرو با قابلیت جدیدی با اسم Qmoji که به کاربران امکان انتخاب شکل‌های مختلف و ضبط پیام با آن‌ها را می‌داد جایگزین شد.

حال و همان‌طور که در تصویر خنده دار بالا می‌بینید، احتمالا 3D CuteMoji کار شبیه سازی را با دقت بالاتری انجام خواهد داد. اطلاعات دیگری در رابطه این قابلیت در دسترس نیست و باید تا کنفرانس جهانی موبایل منتظر معرفی این ویژگی از سمت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هواوی باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone