🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17781.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ال جی وینگ با نمایشگر چرخان دوشنبه از راه می‌رسد

ال جی روز دوشنبه به صورت رسمی از گوشی هوشمند «وینگ» با پنل‌های چرخان رونمایی خواهد کرد؛ موبایلی که ساختار منحصر به فرد نمایشگرهای آن از همین حالا چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است. تا ...

ال جی روز دوشنبه به صورت رسمی از گوشی هوشمند «وینگ» با پنل‌های چرخان رونمایی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - خواهد کرد؛ موبایلی که ساختار منحصر به فرد نمایشگرهای آن از همین حالا چشم‌های بسیاری را به خود خیره کرده است.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

تا به امروز شاهد انتشار اطلاعات زیادی درباره این محصول از سوی منابع غیررسمی بوده‌ایم و حتی چندین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ویدیو منتشر شده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - که آن را در هنگام - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - بازی یا اجرای برنامه ناوبری به نمایش می‌گذارد. یک ویدیوی کوتاه نیز نحوه عملکرد پنل‌های چرخان این دستگاه را افشا کرده است. شرکت ال جی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - نیز اعلام کرده که رسما این محصول که یک نوآوری جدید در دنیای موبایل است را روز دوشنبه معرفی می‌کند.

طبق ویدیوها، می‌توان از نمایشگر اصلی این دستگاه به صورت افقی یا عمودی استفاده کرد. در حالی که این دستگاه از نمایشگر چرخان و مکانیزم خاصی بهره می‌برد، ضخامت کمی دارد و از این نظر با دیگر گوشی‌های تاشو قابل قیاس نیست.

با توجه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - به سبک طراحی، این گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - کارایی بالایی خواهد داشت و کاربران می‌توانند از نمایشگر دوم برای نمایش اطلاعات بیشتر یا استفاده از یک اپ جداگانه استفاده کنند. برای مثال امکان استفاده از نمایشگر اصلی برای ناوبری و کنترل ویدیو یا موزیک در حال پخش توسط صفحه نمایش دوم وجود دارد.

بر اساس شنیده‌های غیر رسمی، ال - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - جی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - برای این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - محصول نمایشگر اصلی ۶.۸ اینچی در نظر می‌گیرد و صفحه نمایش دوم آن ۴ اینچی با نسبت تصویر ۱:۱ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز می‌شود و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. ال جی وینگ دارای چندین دوربین روی پنل پشتی خود خواهد بود که سنسور اصلی آن، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - ۶۴ مگاپیکسلی است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره قیمت این گوشی هوشمند منحصر به فرد منتشر نشده، اما با توجه به استفاده از دو نمایشگر و مکانیزم متفاوت نباید منتظر قیمت پایینی برای آن باشیم. این احتمال وجود دارد که ال جی این محصول خود را با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار وارد بازار کند که با توجه به مشخصات و ویژگی‌ها و همچنین محصولات رقیب، قیمت مناسبی به نظر می‌رسد.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

ال جی با انتشار تیزری - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - تبلیغاتی تاریخ معرفی این - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - گوشی را ۲۴ شهریور اعلام کرده است. در حالی که در ابتدا به نظر می‌رسید وینگ در ۴ مهر وارد بازار شود، گزارش‌های اخیر از عرضه آن در تاریخ ۱۴ مهر ماه خبر می‌دهند.

ال جی وینگ اولین گوشی هوشمند این برند کره‌ای تحت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - «پروژه اکسپلورر» خواهد بود که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - هدف از تولید آن، ایجاد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - گروه جدیدی از محصولات برای کشف راه‌های نوین تعامل کاربران با گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - هوشمند است. این دستگاه طراحی متفاوتی در مقایسه با گوشی‌های موجود در بازار خواهد داشت و نحوه ارتباط کاربران - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - با این محصولات را تغییر می‌دهد.

ال جی با شرکت‌های «Ravo» ،«Fitco» ،«Tubi» و «NAVER» برای توسعه ویژگی‌های منحصر به فرد برای دستگاه‌های پروژه اکسپلورر همکاری می‌کند.

دیجیاتو روز دوشنبه، مراسم معرفی این محصول را به شکل زنده پخش خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone