🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21400.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

ابزار جدید IBM امنیت داده‌ها را در اندروید و iOS دو چندان می‌کند

ابزار جدید IBM امکان دسترسی آسانتر توسعه دهندگان به فناوری رمزنگاری تمام هم‌ریخت را فراهم می سازد که از داده‌های حساس در برابر حملات سایبری حفاظت می‌کندرمزنگاری داده‌ها یکی از راه‌های حراست از آنها در ...
ابزار جدید IBM امکان دسترسی آسانتر توسعه دهندگان به فناوری رمزنگاری تمام هم‌ریخت را فراهم می سازد که از داده‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - حساس در برابر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - حملات سایبری حفاظت می‌کندرمزنگاری داده‌ها یکی از راه‌های حراست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - از آنها در برابر حملات سایبری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - و شنود پنهانی است. داده‌ها معمولا زمانی که ذخیره شده یا در حال انتقال هستند، رمزنگاری می‌شوند اما رمزگشایی آنها در زمان استفاده فرصتی را برای دسترسی به اطلاعات در اختیار هکرها - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - قرار می‌دهد.

IBM یازده سال قبل برای حل این مشکل فناوری رمزنگاری تمام همومورفیک یا هم‌ریخت (FHE) را معرفی کرد که امکان محاسبه و پردازش داده‌ها بدون نیاز به رمزگشایی را فراهم می‌کرد. رمزنگاری تمام هم‌ریخت با کاهش چشمگیر دفعات رمزگشایی خطر افشای اطلاعات به ویژه برای اطلاعات حساس را به حداقل رساند اما مشکل اصلی پیچیدگی بالای پیاده سازی این تکنیک در برنامه‌ها - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - بود و به همین خاطر کمپانی آمریکایی با معرفی یک ابزار جدید استفاده از آن را برای توسعه‌دهندگان تسهیل کرده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان

در این روش تعداد نامشخصی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - از محاسبات بدون آشکار کردن کلیدهای مخفی مستقیما روی دیتای رمزگذاری شده صورت می‌گیرد. این مجموعه ابزار فعلا برای سیستم عامل‌های iOS و MacOS ارائه شده و تنها در چند گام ساده امکان استفاده از FHE را فراهم می‌سازد. IBM وعده داده که به زوی آنرا در اختیار توسعه دهندگان اندروید و لینوکس هم قرار خواهد داد.

مزیت اصلی رمزنگاری تمام هم‌ریخت برای صنایع و سازمان‌هایی است که با داده‌های محرمانه و بسیار ارزشمند نظیر پرونده‌های مالی یا سلامتی سر و کار دارند. این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - فناوری امکان به اشتراک گذاری داده‌ها، استفاده از آنها و ذخیره سازی با امنیت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر کردکوی استان گلستان - به مراتب بالاتر را میسر می‌سازد.

ابزار جدید IBM برای iOS و MacOS در گیت هاب ارائه شده و طی چند هفته بعد نسخه‌های ویندوز و لینوکس آن هم از راه می‌رسند. تمامی نسخه‌ها مبنی بر غنی‌ترین کتابخانه رمزنگاری یعنی HELib هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone