🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21388.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کاربران بعد از افشای اطلاعات سرویس های اینترنتی هم پسورد خود را عوض نمی کنند

طبق پژوهشی تازه اغلب مردم بعد از فاش شدن اطلاعات هویتی شان هم اقدام به تعویض پسورد خود نمیکنند و این مساله را جدی نمی گیرند. براساس گزارشی که اوایل همین ماه موسسه امنیت و ...

طبق پژوهشی تازه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - اغلب مردم بعد از فاش شدن اطلاعات هویتی شان هم اقدام به تعویض پسورد خود نمیکنند و این مساله را جدی نمی گیرند. براساس گزارشی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - که اوایل همین ماه موسسه امنیت و حریم خصوصی دانشگاه کارنگی ملون منتشر کرده است تنها حدود یک سوم کاربران بعد از انتشار خبر هک یا لو رفتن دیتای خصوصی خود در سرویس های اینترنتی، پسوردهای خود را عوض می کنند.

محققان در این پژوهش، ترافیک به دست آمده از پایشگر رفتار امنیتی دانشگاه یا به اختصار SBO را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دادند؛ این ابزار در واقع گروهی است که کاربران می توانند با ثبت نام در آن تاریخچه مرور وب خود را برای کمک به تحقیقات آکادمیک در آن به اشتراک بگذارند. دیتای ارزیابی شده نیز از ۲۴۹ کاربر و بین ژانویه ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۸ جمع آوری شده بود.

از مجموع ۲۴۹ کاربر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - ۶۳ نفرشان روی دامین های هک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - شده حساب کاربری داشتند. از این ۶۳ نفر نیز ۲۱ نفرشان به سایت های مورد استفاده خود مراجعه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - کردند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - تا پسورد خود را تغییر دهند و در ادامه تنها ۱۵ نفر دیگر طی بازه زمانی سه ماهه بعد از فاش شدن اطلاعات اقدام به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - تعویض پسورد خود کردند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان

از آنجایی که اطلاعات مورد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - استفاده - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - توسط SBO حاوی اطلاعات مربوط به کلمات عبور کاربران بود تیم CyLab همچنین اقدام به ارزیابی پسوردهای جدید انتخابی از سوی این افراد کرد و در ادامه دریافت که از ۲۱ شخصی که اقدام به تعویض پسورد خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - کرده بودند تنها یک سوم آنها یک پسورد قوی تر را انتخاب کرده بود. مابقی افراد نیز  صرفا کلمه عبور جدیدی را انتخاب کردند که یا از پسورد قبلی ساده تر بود یا همسطح با آن قرار داشت.

اما با در نظر داشتن گستردگی انتشار و افشای اطلاعات محرمانه افراد، انتخاب پسوردهای قوی تر یک اقدام ضروری به نظر می رسد. محققان البته بخشی از گناه را بر گردن سرویس های هک شده می اندازند که به کاربران خود پیرامون استفاده از پسوردهای یکسان یا مشابه روی سرویس های متعدد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر تاکستان استان زنجان - هشدار نمی دهند.

لذا به کاربران توصیه می شود که با استفاده از پسورد منیجرها کلمات عبور مورد استفاده خود را مدیریت نمایند تا از کاربرد ترکیب های مشترک حروف و ارقام برای حساب های کاربری متعدد خود پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام سایت ***** ظرفشویی سامسونگ 5050 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone