🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21395.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

آیا گرافین باتری موبایل‌ها را متحول خواهد کرد؟

مصرف انرژی قطعات موبایل و سیستم عامل اندروید با پیشرفت فناوری‌ها هر سال بهینه تر می‌شود. با این وجود هنوز هم باتری بسیاری از گوشی‌ها بیشتر از دو روز دوام نمی‌آورند و هنوز با عرضه ...

مصرف انرژی قطعات موبایل و سیستم عامل اندروید با پیشرفت فناوری‌ها هر سال بهینه تر می‌شود. با این وجود هنوز هم باتری بسیاری از گوشی‌ها بیشتر از دو روز دوام نمی‌آورند و هنوز با عرضه گوشی‌هایی که تا یک هفته شارژدهی دارند فاصله داریم. حال چندین شرکت از جمله سامسونگ به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - دنبال انقلاب در باتری گوشی‌ها بوده و به دنبال جایگزین باتری لیتیوم-یون با گرافین هستند.

وسایل الکترونیکی از تبلت و گوشی گرفته تا اتومبیل برقی و دستگاه تنظیم ضربان قلب، همچنان - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - باتری لیتیوم-یون نیرو می‌گیرند و این نوع باتری تقریباً در تمام وسایل برقی به کار می‌رود. اما به نظر می‌رسد با توجه به پیشرفت‌هایی که محققان در زمینه تولید نسل بعد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - باتری‌ها دست یافته‌اند، باتری لیتیوم-یون در آینده نزدیک بازنشسته خواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان

سازندگان به لطف پیشرفت فناوری توانسته‌اند گوشی‌های باریک تر را به باتری پرظرفیت تر مجهز کنند، ولی با این حال هنوز هم پیشرفت قابل توجهی در افزایش شارژدهی گوشی‌ها به وجود نیامده و برای چند ساعت بیشتر روشن ماندن گوشی، به لوازم جانبی سنگین و اضافه مثل پاوربانک و کیس‌های باتری دار نیاز است.

چندین شرکت و تیم‌های تحقیقاتی به دنبال افزایش ظرفیت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - باتری‌ها و کاهش زمان هستند. محققان علاوه بر باتری لیتیوم-یون، در مورد گرافین (Graphene)، آندهای مبتنی بر سیلیکون، الکترولیت‌های حالت جامد (Solid State) و گزینه‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - دیگر نیز در حال مطالعه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - هستند که برتری‌هایی نسبت به باتری‌ لیتیوم-یون - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - دارند.

باتری گرافینی، یکی از اصلی ترین کاندیدهای جایگزینی باتری لیتیوم-یون است و از برتری‌های - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - آن نسبت به این نوع باتری می‌توان به ذخیره سازی انرژی بیشتر، شارژ شدن سریع تر و طول عمر بسیار بیشتر اشاره کرد.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان

سامسونگ پیشرو آزمایش باتری‌های جدید برای گوشی هاست و بر اساس گزارشی که مرداد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - ماه سال قبل منتشر شد، در حال توسعه موبایلی است که باتری گرافینی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - آن در مدت زمان زیر ۳۰ دقیقه به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - طور کامل شارژ می‌شود. برای مقایسه شارژ کامل گلکسی اس ۲۰ اولترا که باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - فست شارژ ۴۵ واتی دارد، ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

شارژر ۶۵ واتی VOCC 2.0 گوشی اوپو فایند X2 نیز که از آن به عنوان سریع ترین شارژر دنیای موبایل یاد می‌شود، باتری ۴ هزار و ۲۶۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی را در مدت زمان ۳۹ دقیقه به طور ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند.

سامسونگ در عرصه آزمایش باتری گرافینی تنها نبوده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - هواوی نیز با آزمایش فناوری مشابه، پشت سر رقیب کره‌ای در حرکت است. اوایل دی ماه سال قبل شایعه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - شد که پرچمدار P40 پرو اولین گوشی دنیا با باتری گرافینی خواهد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر تربت جام استان خراسان - بود. با اینکه این شایعه درست از آب در نیامد، ولی پیش بینی شده این گوشی سال آینده با باتری گرافینی روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone