🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21405.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رندرها و مشخصات کامل ردمی ۹ پیش از رونمایی افشا شد

ردمی تا پیش از تبدیل شدن به زیربرندی جدا از موفق‌ترین سری ‌های شیائومی بود و به واسطه کارایی بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به خود جلب کرده. موبایل بعدی این برند ردمی ...

ردمی تا پیش از تبدیل شدن به زیربرندی جدا از موفق‌ترین سری ‌های شیائومی بود و به واسطه کارایی بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی را به خود جلب کرده. موبایل بعدی این برند ردمی ۹ نام خواهد داشت و هرچند هنوز رونمایی نشده اما رندرهای رسمی و مشخصات آن از همین حالا توسط فروشگاهی در فیلیپین افشا شده است.

بر این اساس ردمی ۹ با قیمت ۱۴۰ دلاری به بازار عرضه خواهد شد. نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD در شایعات قبلی هم به گوش می‌رسید اما استفاده از پنل AMOLED در این سری ارزان‌قیمت کمی دور از انتظار است، هرچند بعید نیست شیائومی این رویه را برای به چالش کشیدن سری ارزان‌قیمت گلکسی A در پیش بگیرد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران

یکی از نکات جالب اشاره به چیپست ۸ هسته‌ای و قدرتمند مدیاتک هلیو G80 است که با حداکثر فرکانس - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - ۲ گیگاهرتزی ۳۲ درصد سریعتر از تراشه اسنپدراگون به کار رفته در ردمی ۸ است. در کنار این چیپست ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار خواهد گرفت.

در پنل پشتی موبایل شاهد دوربینی چهارگانه با سنسورهای اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (اپرچر f/2.2)، هشت مگاپیکسلی الترا واید با زاویه دید ۱۱۸ درجه‌ای، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج هستیم. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - همانطور که در تصویر می بینید دور دوربین اصلی یک حلقه طراحی شده. در کنار دوربین یک فلاش LED و - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - سنسور اثر انگشت هم تعبیه شده‌اند. دوربین اصلی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران

روی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - لبه پایینی گوشی جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و پورت USB-C و روی لبه بالایی فرستنده مادون قرمز و میکروفون ثانویه قرار گرفته است. ردمی ۹ هم مثل مدل فعلی از باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد اما به پشتیبانی آن از شارژ سریع اشاره نشده است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران

ردمی ۹ در  رنگ های سبز، صوتی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد اما از تاریخ معرفی رسمی یا عرضه آن حرفی به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر کلاردشت استان مازندران - میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرآور نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
سلام و عرض ادب شرکت شما آیا اطراف رودبارک کلاردشت هم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در رودبارک شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone