🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21406.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی اوبر حرکات خودروها و عابران را پیش‌بینی می‌کند

هوش مصنوعی اوبر با پیش بینی حرکات خودروها، عابران پیاده و دوچرخه سواران، احتمال وقوع تصادف را کاهش می‌دهد. محققان اوبر از سیستمی به نام «MultiNet» رونمایی کرده اند که بر اساس داد‌ه‌های حسگر لیدار ...

هوش مصنوعی اوبر با پیش بینی حرکات خودروها، عابران پیاده و دوچرخه سواران، احتمال وقوع تصادف را کاهش می‌دهد.

محققان اوبر از سیستمی به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - نام «MultiNet» رونمایی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - کرده اند که بر اساس داد‌ه‌های حسگر لیدار خودرو، احتمال حرکت اشیاء را پیش بینی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - می‌کند. MultiNet بر خلاف سامانه‌های - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - مشابه از مدلی استفاده می‌کند که به صوت مرتب پتانسیل برخورد با دیگر اشیاء را برآورد می‌کند در نتیجه قابلیت پیش بینی دائمی حرکات احتمالی ماشین‌ها، عابران پیاده و دوچرخه سواران را دارد.

دستیابی به این قابلیت بسیار پیچیده است اما در پیشگیری از تصادفات نقشی کلیدی دارد. اهمیت این سامانه در ماشین‌های خودران و سیستم حمل و نقل خودکار دوچندان است چرا که باید چندین سناریوی مختلف به صورت همزمان برآورد شود. برای مثال خودرویی که در حال نزدیک شدن به تقاطع است، ممکن است مسیر مستقیم را ادامه داده یا جلوی ماشین خودران بپیچد، در این شرایط سیستم برای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - حفظ امنیت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - باید هر دو  حالت را در نظر گرفته و بر اساس آن تصمیم گیری کند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

MultiNet بر داده‌های دریافتی از سنسور لیدار و نقشه‌های با وضوح بالای خیابان متکی است. الگوریتم‌های هوشمند اوبر به این سامانه اجازه می‌‌دهد از این داده‌ها برای پایش احتمالات - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - مختلف استفاده کرده و هر چند ثانیه داده‌های مسیر، مکان اشیاء و نتایج را به روز کند.

محققان برای آزمایش سیستم مجموعه داده‌ای شامل ۵۵۰۰ سناریوی مختلف را از ماشین‌‌های خودران اوبر در شهرهای مختلف آمریکا جمع آوری کرده و MultiNet - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - را با آن آموزش دادند. به گفته اوبر این سیستم در پیش بینی حرکت عابران پیاده، دوچرخه سواران و خودروها عملکردی مطلوب داشته و ریسک وقوع شرایط خطرناک را بین ۹ تا ۱۳ درصد کاهش می دهد. هرچند این عدد فعلا چندان چشمگیر نیست اما انتظار می‌رود با پیشرفت هوش مصنوعی، فناوری ماشین‌های خودران و حسگرها شاهد ارتقای آن باشیم.

- تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone