🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21411.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی آمازون امکان پرو مجازی لباس را به شما می‌دهد

هوش مصنوعی آمازون به شما در انتخاب و امتحان کردن لباس‌ها پیش از خرید آن‌ها کمک می‌کند. سه مدل الگوریتم AI مسئول چنین موضوعی هستند و ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری نسبت به فناوری‌های مشابه دارند. ...

هوش مصنوعی آمازون به شما در انتخاب و - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - امتحان کردن لباس‌ها پیش از خرید آن‌ها کمک می‌کند. سه مدل الگوریتم AI مسئول چنین موضوعی هستند و ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری نسبت به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - فناوری‌های مشابه دارند.

محققان در آمازون الگوریتم‌های هوش مصنوعی را معرفی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - کرده‌اند که در خرید لباس به افراد کمک می‌کنند. یکی از آن‌ها به شما اجازه می‌دهد که نتایج جستجوی خود را بهینه کنید. الگوریتم دیگر لباسی را پیشنهاد می‌کند که می‌تواند نزدیک به انتخاب مشتری باشد و الگوریتم آخر، تصاویر کاربر را تحلیل می‌کند و سپس نشان می‌دهد که لباس‌ها - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - در صورت پوشیده شدن، چگونه به نظر می‌رسند.

مهندسان توصیح داده‌اند که برای ارتباط با هوش مصنوعی آمازون، کاربر می‌تواند از دیدگاه خود در فرمت متن با سطح مختلف جزئیات استفاده کند. برای مثال شاید یک مشتری به دنبال - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - یک لباس رسمی‌تر باشد یا بخواهد لباسی با یقه متفاوت بخرد. در این هنگام هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - ویژگی‌های اصلی تصویر را حفظ می‌کند و تنها پارامترهای مدنظر کاربر را تغییر می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان

این سیستم توسط سه ورودی کار می‌کند - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - که شامل تصویر منبع، واکنش متنی و تصویر هدف مربوط به فراخوان می‌شود. اطلاعات به صورت متوالی از سه زیرمدل عبور می‌کنند و در نقاط مختلف از فرایند، تصویر اصلی مطابق نظر کاربر تغییر می‌کند. آمازون اعلام کرده که سطح‌های پایین‌تر مدل مسئول خصوصیات ورودی سطح پایین‌تر مانند بافت و رنگ و سطح بالاتر مانند طول آستین هستند.

اصلاح بر اساس این سلسله مراتب، به آموزش سیستم برای کار با تغییرات متنی کمک می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - هر انتخاب - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر کردکوی استان گلستان - توسط یک مدل جداگانه با ۲ بخش اجرا می‌شود. محققان در نهایت خبر از این داده‌اند که هوش مصنوعی آمازون توانسته بر اساس بررسی‌ها تا ۵۸ درصد عملکرد بهینه‌تری در انتخاب لباس‌ها داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone